להגיב ל: מגיע אדם למיון עם חבלת ראש לאחר שנפל ברחוב.

  • דר. שירן שחר MD PhD

    מזכירות רפואית ופרא רפואי
    מובילה
    13/04/2021 ב8:52 pm

    שיר שלום!

    מזכירה רפואית רוכשת מיומנות וידע במהלך הלימודים, וגם תוך כדי העבודה, בהתאם למקום בו היא בחרה לעבוד. אם תעבדי במיון , תתמקצעי בכללים והנהלים של המיון ותדעי איך למיין את המטופלים לרופא המתאים, בהתאם לבעיה שאיתה הם מגיעים. כמובן שהידע שרכשת במהלך הלימודים הוא שיתן לך את האפשרות לעשות החלטה נכונה , ובכלל לדעת לדבר את ה”שפה הרפואית” כדי שתוכלי לשדך בין המטופל לרופא שיכול לפתור את הבעיה שלו בצורה הטובה ביותר.

    בנוגע לשאלה השניה- בפועל אדם זוכר את מה שהוא עוסק בו ביומיום. זה נכון בכל התחומים. למשל, כל רופא, בין אם הוא רופא משפחה או רופא עיניים, לומד את כל מקצועות הרפואה במהלך שנות לימודיו. בסופו של דבר הוא מתברג בהתמחות אחת ספציפית ומטבע הדברים שוכח עם הזמן דברים שלמד שאינם רלוונטיים להתמחות שבחר, על אף שהרקע קיים.

    כך המזכירה הרפואית- במהלך הלימודים אתן לומדות את כל התחומים , אולם בסופו של דבר כל אחת תמצא את עצמה במקום שונה- אחת תעבוד בקופת חולים, אחת כמזכירה של אורתופד פרטי, וחברתה כמזכירה במחלקה כירורגית. כל אחת תנצל את ארגז הכלים שקיבלה במהלך הלימודים , אך תשתמש בעיקר במה שרלוונטי לעבודה בה היא התברגה בסופו של דבר. עם העבודה יגיע גם הנסיון ומהר מאוד תמצאי את עצמך מומחית בכל מה שאת צריכה לדעת כמזכירה רפואית במקום הספציפי בו תעבדי.

    בהצלחה!

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן