

טיפול יעוץ אימון והנחיה
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני שעה אחת
מטפלות באומנויות, פסיכולוגיות, עו”סיות, מנחות, מדריכות, מרצות, מאמנות, יועצות, ברוכות הבאות! ... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
מטפלות באומנויות, פסיכולוגיות, עו”סיות, מנחות, מדריכות, מרצות, מאמנות, יועצות, ברוכות הבאות! בואו נדבר על הסטינג שלנו
ניתן ללמד תלמידות עם בעיות קשב ולקויות למידה ??
קדם ‹ Forums ‹ טיפול ואימון ‹ ניתן ללמד תלמידות עם בעיות קשב ולקויות למידה ??
-
ניתן ללמד תלמידות עם בעיות קשב ולקויות למידה ??
פורסם ע"י lali s טיפול on 09/11/2023 ב10:02 pmשלום לכולן
אני מורה טרייה לבנות בגילאי ה15-16 {כחודש} עם בעיות קשבבב ולקויות למידה שונות {דיסלקציה וכן הלאה…}
והייתי שמחה לשמוע מכן כבעלות מקצוע המתמחות בתחום מה אתן חושבות האם עליי לצפות ולדרוש מהן שיגיעו להרגלי למידה ומהלך שיעור תקין או שזה נשגב מיכולותיהן ועליי לשנות את הגישה לגישה מכילה ומבינה יותר?
{אני באה בגישה מורתית שדורשת מהן וקשההההה, לי ולהן……..}
אושרת ישראלי הגיבה לפני 1 שנה, 7 חודשים 8 חברות · 10 תגובות -
10 תגובות
-
881
1420
0
פעילה בקהילה
אל תבואי באף גישה.
לא גישה מורתית, לא דורשת, לא מכילה, לא מבינה.
שום גישה.
את מכירה בכלל את הבנות?
פגשת אותן, לדברייך, לפני חודש. הן חדשות לך.
בואי אליהן בסקרנות בוערת. בואי בתשוקה אינסופית להיפגש, להכיר.
בואי עם הידיעה שהן עולמות מלאים, כל אחת מהן יקום, גלקסיה אינסופית של כוכבים.
כל אחת מהן היא עבר והווה, ילדות ונערות, רצונות ואהבות וכאבים ושאיפות ואתגרים וכוחות.
אילו כוחות?
לא יודעת. את לא יודעת עדיין. עוד לא הכרת.
תשאלי אותן. תדברי איתן. תידייני איתן.
הגישה שלך – אמורה להיות הדבר הכי גמיש במפגש בינך לבינן.
נשגב מיכולותיהן?
יש להן כוחות, מבטיחה לך. לכולם יש.
האם לא נכון להתאים את הגישה שלך ליכולות שלהן, ולא אותן לגישה שלך?
אל תלכי עם ראש בקיר. הן לא קיר. הן נשמות צעירות ומדהימות, שבונות כעת את האמון שלהן בעולם, ובעצמן.
נשר שיאולץ להתמודד בתחרות ריצה קרקעית – לא ידע לעולם מה יכול היה להיות.
את כאן בשבילן.
השיטה הלימודית הקלאסית היא לא תורה למשה מסיני.
היא נכונה לעיתים, ולעיתים היא אינה.
אל תיתפסי לזוטות.
תני להן את המתנה של מורה שבאה אליהן, שרואה אותן.
אל תוותרי להן. אל תוותרי עליהן.
תכירי אותן, זה שווה כל מאמץ. וזה דורש רק סקרנות. אמיתית אבל.
תדרשי מהן המון.
תכירי את הכוחות המיוחדים להן, ותאתגרי אותן.
אבל תאתגרי אותן בתחומים המיוחדים להן, לא לך.
את שם – בשבילן.
-
8
0
0
חברה חדשה
ירבו כמותך בישראל!!!
בדברייך את נותנת תקווה כוח ועוצמה לכל אדם באשר הוא! אשרייך!!
-
54
74
0
פעילה בקהילה
וואו,
מדהים!
אמן אנחנו ככה תמיד!
בהוראה,
ובכל תחום!
-
-
283
320
0
פעילה בקהילה
אסנת,
יעזור לך אם תדמייני שהן הבנות שלך.
או הנכדות.
איזה יחס היית רוצה בשבילן מהמורות שלהן?
מה יש לך, כאמא או כסבתא,
לומר למורה שלהן?
תגידי לעצמך.
-
65
4
0
פעילה בקהילה
תודה לכל העונות
כל מילה פנינה…
עניין של לשנות תפיסה לא נכונה
זעקתן זעקה נכונה
לוקחת את המילים איתי …
ואם למישהי יש דרך מניסיון, או טיפים בשבילי לשטח הזה בטוח יאירו את עניי ויועילו {אשמח לקבל באישי}
ושוב תודה :}
-
2
82
0
חברה חדשה
הכי טוב זה להתיעץ עם המנהלת והיועצת מה נכון בשבילן
ושאני הייתי מורה בכיתה מקדמת ז’ ח עם סוג בנות כמו שאת מתארת
השקעתי מאד בשיעורי אומנות ברמה גבוהה (ציור,תכשיטנות,קונדטוריה)
זה הפריח אותם בצורה לא רגילה
ורק מי שהשקיעה והתאמצה ללמוד בשאר היום
יכלה להשתתף…
-
65
4
0
פעילה בקהילה
ממש מעניין מה שאת אומרת…
וזה באמת משך אותן ללמידה?
הרעיון בגדול הוא לעשות כלמיני “מסיבות” לכבוד חנוכה וכו’ עם הרבה אומנות וכמובן שתלוי בלמידה בשיעורים.-ככה היית ממליצה?
-
-
16
2
0
חברה חדשה
בהחלט שאפשר לעזור להן לעמוד בדרישות הלימודיות
יש הרבה אסטרטגיות חובה למורה
הוצאתי על זה קורס מיוחד מוקלט
ואכן בהחלט כדאי מאוד לעשות תאום ציפיות גם מכיוונך
להבין שאי אפשר לצפות מהן להיות ללא הפרעת קשב
כי היא פה על מנת להישאר
אבל גם מצידן הן צריכות לדעת על מה את לא מוותרת
ומה הקו האדום שלא צריך לנסות אותו שוב ושוב.
בחרי שתי חוקים ( כן, רק 2! כי אחרת זה לא יעבוד)
ועליהם עמדי בתוקף מתוך אמפטיה ותיקוף לקשיים שלהן.
המון הצלחה וס”ד
וזכרי שהן נשמות טובות
הן זקוקות לאהבתך ולהערכתך למאמציהן
גם אם אין תוצאות בשטח…
-
2
82
0
חברה חדשה
לגמרי
ואחת מהן היתה צירת על בלי ללמוד
מרגע שגילינו את זה
היא צירה באופן קבוע
בכל התכניות של בית הספר
וקישוטים למורות
אין לך מושג מה זה עשה לה..
בגיל הזה באמת חייב שזה יהיה גם ברמה גבוהה וגם בשביל מטרה מסוימת
את יכולה לקחת את זה למטרה של מתנה לילדים או נשים חולות או מתמודדות
צרי אתי קשר אם זה מתאים לך
Log in to reply.