🔵הדמותג החדש של משכן התכלת
-
🔵הדמותג החדש של משכן התכלת
סבא זמניאל מפליג אחורה בזמן ויחד עם שאלתיאל הם מגלים …. לא נגלה.
עבודה בקליפ.
עט: ‘ג’י פן האמיתי’ . \REAL G-PEN\ יש לו מעלה שהוא לא חלק לגמרי והעבודה איתו נוחה יותר מרעהו החלק.
כלי זה הווה עבורי חידוש במעבר בין מנגה לקליפ.
בנית הדמות: בגלל הדדליין היה עליי לעבוד ‘הפוך’:
במקום לבנות את הדמויות באופן מלא ורק אח”כ להשתמש באפיון שלהם לתמונת שער-
נעשתה ההחלטה על עיצוב דמות בו זמנית,
כשהמראה המלא של סבא ושאלתיאל ממתין להשלמה רק לאחר שהאיור המפותח שלהם מוכן….
מה שהיה ברור כבר בהתחלה, זהו הדגש שיש לתת למראה הטלית כמאפיינת את משכן התכלת.
העבודה על הקפלים, הפסים והתאורה הייתה נראית במבט ראשון כמלאת אתגרים
אך לאחר למידה מעמיקה, התבוננות וצילום של טלית בתנוחות לבישה שונות אפשר לומר שזו חוויה אמיתית.
כאן למדתי לקח אמיתי לכבוד השנה החדשה:
חייבים להתחיל באומץ עם נושאים לא מוכרים. להתמודד עם למידה ולהתעמת עם חישובים.
העמל הזה מכניס טוב לעניינים עד שהנושא כבר חלק משגרת העבודה.תוכלו לשים לב גם לטולי- בובת הדמותג לילדים.
כרגע הנוכחות שלו בגריד קטן בעמוד האחורי, צפו להפתעות.סבא זמניאל מפליג אחורה בזמן ויחד עם שאלתיאל הם מגלים …. לא נגלה.
עבודה בקליפ.
עט: ‘ג’י פן האמיתי’ . \REAL G-PEN\ יש לו מעלה שהוא לא חלק לגמרי והעבודה איתו נוחה יותר מרעהו החלק.
כלי זה הווה עבורי חידוש במעבר בין מנגה לקליפ.
בנית הדמות: בגלל הדדליין היה עליי לעבוד ‘הפוך’:
במקום לבנות את הדמויות באופן מלא ורק אח”כ להשתמש באפיון שלהם לתמונת שער-
נעשתה ההחלטה על עיצוב דמות בו זמנית,
כשהמראה המלא של סבא ושאלתיאל ממתין להשלמה רק לאחר שהאיור המפותח שלהם מוכן….
מה שהיה ברור כבר בהתחלה, זהו הדגש שיש לתת למראה הטלית כמאפיינת את משכן התכלת.
העבודה על הקפלים, הפסים והתאורה הייתה נראית במבט ראשון כמלאת אתגרים
אך לאחר למידה מעמיקה, התבוננות וצילום של טלית בתנוחות לבישה שונות אפשר לומר שזו חוויה אמיתית.
כאן למדתי לקח אמיתי לכבוד השנה החדשה:
חייבים להתחיל באומץ עם נושאים לא מוכרים. להתמודד עם למידה ולהתעמת עם חישובים.
העמל הזה מכניס טוב לעניינים עד שהנושא כבר חלק משגרת העבודה.תוכלו לשים לב גם לטולי- בובת הדמותג לילדים.
כרגע הנוכחות שלו בגריד קטן בעמוד האחורי, צפו להפתעות.
Log in to reply.