

מה שקורה בעבודה
חיפוש עבודה, השתלבות בעבודה, דילמות תעסוקתיות, זכויות עובדים, התייעצויות ושיתופים על ”מה... פירוט נוסף
טעויות שמפריעות למנהלת שלך ואיך להימנע מהן- טעות מס’ 6: מזלזלת ברכוש המעסיק
-
טעויות שמפריעות למנהלת שלך ואיך להימנע מהן- טעות מס’ 6: מזלזלת ברכוש המעסיק
כפי שנאמר בפוסטים הקודמים- בסידרה זו מרוכז אוסף של נקודות למחשבה בנושא של: השתלבות של עובדת חדשה בעבודה.
כאן הקישור לפוסט הקודם בסידרה.<br clear=”all”>
והיום נדבר על:
שגיאה מס’ 6: מזלזלת ברכוש המעסיק
***מה כן: זהירה בממון הזולת, ברכושו ובזמנו***
עצוב לדבר על זה, אבל… לפעמים צריך.
במקום העבודה, במקום שבו אנו מקבלים כסף תמורת עבודה- הזהירות והנקיות בממון, הן כורח המציאות.
זלזול ברכוש המעסיק (או בזמנו) יכול להתבטא במגוון אופנים, להלן כמה דוגמאות:
* עובדת שמשתמשת ברשלנות בציוד שבמקום העבודה, וגורמת לנזק שעולה כסף.
* עובדת שמסדרת את ענייניה האישיים בעזרת המיכשור המשרדי שבמקום העבודה (כגון פקס, מחשב, מכונת צילום צבעונית, מכונת כריכה, תוכנות שעולות כסף ואין לה בבית, וכו’)
* עובדת שבמהלך יום העבודה מקדישה זמן רב לעיסוקים שלא קשורים לעבודה: טיפול בעניינים אישיים, שיחות טלפון ארוכות מהסביר, שיטוט במייל האישי, פטפוטים וכו’.
בתחום הזה- של זהירות בממון וברכוש המעסיק- קל מאוד לגלוש מהסביר אל הבלתי סביר, ממה שמקובל על המעסיק למה שגורם לו לנשוך שפתיים. וגם אם הוא לא אומר כלום- עובדת שמקלה ראש במשאבים שהמעסיק מעמיד לרשותה, גם אם לא גרמה נזקים ממשיים, עלולה לייצר אצל המעסיק הרגשה רעה פעם אחר פעם.
מה דעתך? היתה לך פעם התמודדות בנושא של זהירות בממון המעסיק? אולי ראית עובדת שגלשה מהסביר אל הבלתי-סביר בלי לשים לב? יש לך חיזוק או הארה לעובדת שמנסה להשתפר בנושא הזה? כאן המקום לשתף.
<div><div>
</div></div>
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.