

מה שקורה בעבודה
חיפוש עבודה, השתלבות בעבודה, דילמות תעסוקתיות, זכויות עובדים, התייעצויות ושיתופים על ”מה... פירוט נוסף
טעויות שמפריעות למנהלת שלך ואיך להימנע מהן- טעות מס’ 9: לא מספיק נעימה
-
טעויות שמפריעות למנהלת שלך ואיך להימנע מהן- טעות מס’ 9: לא מספיק נעימה
כפי שנאמר בפוסטים הקודמים- בסידרה זו מרוכז אוסף של נקודות למחשבה בנושא של: השתלבות של עובדת חדשה בעבודה.
כאן הקישור לפוסט הקודם בסידרה.
שגיאה מס’ 11: לא מספיק נעימה.
***מה כן: נעימה ומתחשבת.***
ברוב מקומות העבודה, לכל עובד יש את עמדת העבודה הפרטית שלו, ובה הוא עובד.
הפעילויות שמחוץ לעבודה, מתבצעות באיזורים הציבוריים שבמשרד או במחלקה.
האיזורים הללו יכללו, לרוב, מטבחון/פינות קפה, שירותים (במקומות מסויימים גם מקלחת), מתלי כובעים ומעילים, חדרי ישיבות, לובי או איזור המתנה בכניסה, וחללים ציבוריים נוספים.
למרבה הצער, יש עובדים שתמיד משאירים את הכלים שלהם בכיור, השולחן שלהם מלא שאריות ופירורים ודפים מקומטים וטישו, הם משאירים את הקפה והסוכר פתוחים, משאירים אחריהם שירותים לא נעימים, לא מפנים את הכיבוד אחרי שאירחו לקוחות, וכו’ וכו’.
אבל אם את רוצה להיות עובדת מוערכת, אל תתפתי לוותר על משהו בניקיון האישי שלך.
תשאירי פינת קפה נעימה ונקיה, ותקפידי שהשולחן שלך יהיה נקי.
זה כולל כמובן גם, להקפיד שיהיה נעים להסתכל עלייך (אם כי לא יותר מדי. הרעיון הוא שלא יתעכבו על המראה שלך, לא מרוב טיפוח ולא מרוב הזנחה).
פנים רעננות, דאודורנט, פלסטר על שריטה- כל אלה ודומיהם יכולים לעשות את ההבדל בין עובדת שמצליחה להשתלב לבין זו שלא.
הנושא הזה חשוב גם כשעובדים בצוות עם גברים (שמצפים מנשים לסטנדרט גבוה יותר בנקיון), ועל אחת כמה וכמה כשעובדים בצוות של נשים, שבו מי שלא מספיק נעימה יכולה להיות פשוט מנודה.
קצת לא נעים להעלות את הנושא 😀
אבל הכרתי פעם מנהלת שפיטרה עובדת יומיים אחרי שקיבלה אותה בתהליך גיוס ארוך ומייגע, וסיבת הפיטורין היתה קשורה בניקיון האישי.
עברו יותר מעשר שנים ואני עדיין זוכרת את אותה עובדת ומקווה שתיקנה את הטעון תיקון אפילו שהסיבה האמיתית לפיטורין לא נאמרה לה באותו מקרה.
וזו הסיבה, לצד השראת נקיונות פסח, שגם לנושא הזה מוקדש כאן פוסט משלו.
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.