

מה שקורה בעבודה
חיפוש עבודה, השתלבות בעבודה, דילמות תעסוקתיות, זכויות עובדים, התייעצויות ושיתופים על ”מה... פירוט נוסף
טעויות שמפריעות למנהלת שלך ואיך להימנע מהן- טעות מס’ 10 ואחרונה: לא משתפת פעולה
-
טעויות שמפריעות למנהלת שלך ואיך להימנע מהן- טעות מס’ 10 ואחרונה: לא משתפת פעולה
הסידרה הזאת, העוסקת בטעויות של עובדות מתחילות, מתקרבת לסיומה בס”ד.
כאן הקישור לפוסט הקודם בסידרה.
בפוסט הבא בעזרת ה’- סיכום קצר של הסידרה וכמה הערות.
לפני שנעבור לסידרה הבאה- נכיר את טעות מס’ 10: לא משתפת פעולה.
***מה כן? זורמת וקונפורמית.***
מה זה קונפורמיות? בגדול, האומנות של לא להיות טרבלמייקר, “עושה צרות”.
מעסיקים מעדיפים עובדים חלקים שלא עושים בעיות- אלה העובדים שאיתם ניתן לרוץ קדימה.
אל תהיי מאלה שמתעכבות על כל דבר, מתלבטות חודשיים לאיזה צוות להצטרף, בוחנות מחדש כל מטלה ומשימה ובודקות האם היא טובה ליהודים, מדקדקות על קוצו של יוד, (מדקדקות בכבודן- יותר גרוע), ומלאות ציפיות כרימון.
באנלוגיה לעלייה במעלית- הן אלה שלוחצות על כל הלחצנים ומעכבות את כל הצוות.
עדיף להיות מאלה שזורמות, מוותרות ומוחלות- ומתעלמות מכל מה שלא רלוונטי להשגת המטרה.
אין הכוונה שצריך להתנהג באדישות, או שצריך לעבור לסדר היום על כל דבר קטן כגדול. הכוונה היא לעבוד מתוך נכונות לשיתוף פעולה, להתעכב על דברים כאשר יש צורך אמיתי לכך, ובשאר המקרים לעבור הלאה.
מה דעתך? נתקלת בעובדת שהתנהגה בחוסר קונפורמיות משווע? מה היתה התוצאה?
נתקלת במישהי שנהגה לשתף פעולה בחביבות, ולמדת ממנה בעצמך?
לכל מה שיש לך לומר בעניין, כאן המקום.
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.