מה שקורה בעבודה
חיפוש עבודה, השתלבות בעבודה, דילמות תעסוקתיות, זכויות עובדים, התייעצויות ושיתופים על ”מה... פירוט נוסף
מה צריך לסדר כשעוזבים עבודה ומתחילים חדשה?
-
מה צריך לסדר כשעוזבים עבודה ומתחילים חדשה?
שלום לכולן,
אני אמורה בעז”ה להתחיל עבודה חדשה בשבועות הקרובים,
ורציתי לדעת מה בדיוק אני צריכה לבקש ממקום העבודה הקודם, איזה טפסים,
האם להגיש מכתב התפטרות או לא? במה זה תלוי?
וממי אני אמורה לקבל אישור על קרן פנסיה קיימת, מהמעסיקה, או להשיג לבד דרך החברה?
אציין שהעבודה הקודמת הייתה כ- 3 שנים, אבל היא לא הייתה קבועה.
כלומר היו לי גם תלושים של 3 שעות בחודש… זן הייתה עבודה בעיקר בשביל התלוש.
אני ממש בורה בעניינים הללו… ואשמח לשמוע כל מידע בעניין
תודה מראש!
Log in to reply.