קצת על טיפוסי מנהלות… פוסט מס’ 1

קדם Forums מה שקורה בעבודה קצת על טיפוסי מנהלות… פוסט מס’ 1

  • קצת על טיפוסי מנהלות… פוסט מס’ 1

    פורסם ע"י רבקי גרינוולד  כללי on 10/09/2024 ב11:15 pm

    פרופסור יצחק אדיג’ס פיתח תאוריה, ולפיה המנהלים מתחלקים לארבעה טיפוסים עיקריים: תפוקתי/משימתי, בירוקרטי/מנהלי, יזם, ומתכלל.

    בכל מנהלת (וגם בכל עובדת), יש מאפיינים מכל ארבעת הטיפוסים, אולם לרוב נראה אצל המנהלת טיפוס אחד שולט, והשאר באים לידי ביטוי בצורה פחות דומיננטית.

    באופן כללי ניתן לומר כי המנהלת התפוקתית מתעניינת בתוצאות, הבירוקרטית- בנהלים ובסדרים, היזמית- ברעיונות, והמתכללת- מתעניינת באנשים.

    לכל אחד מהטיפוסים יש מעלות וחסרונות, ואם הטיפוס הספציפי מוצב למשימה המתאימה- כולנו הרווחנו.

    אבל לא תמיד זה קורה…

    לפעמים מוצבת מנהלת מתכללת דווקא כשצריך מישהי קשוחה שתעמיד אנשים במקום, לעיתים מוצבת מנהלת מינהלית היכן שנדרשת יצירתיות (אבוי!), ולעיתים מוצבת מנהלת יזמית היכן שנדרשות תוצאות מהירות.

    העובדת הכפופה לעיתים מוצאת את עצמה תוהה- מה למען ה’ קורה עם המנהלת שלי? היא לא מבינה עברית? כמה פעמים אפשר לומר לה ש… / לבקש ממנה ש…?

    בעזרת ה’, בימים הבאים אעלה כאן המשכים לדיון הזה, המשכים שיעסקו בכל טיפוס בפני עצמו ויתנו לנו כלים איך לגשת למנהלת מכל סוג. מוזמנות לקרוא ולהשתתף.

    רבקי גרינוולד הגיבה לפני 1 חודש, 3 שבועות 9 חברות · 29 תגובות
  • 29 תגובות
  • רבקי גרינוולד

    כללי
    מובילה
    11/09/2024 ב11:46 pm
    49
    140
    מנהלת קהילה

    עוד על טיפוסי מנהלות- פוסט מס’ 2

    מכירות את המנהלת שתמיד עסוקה? זו שמגיעה ראשונה ועוזבת אחרונה, זו שמאמינה בעבודה קשה, זו שאכפת לה מהעשייה הניכרת בפועל, מהתוצאות? זוהי המנהלת התפוקתית/ המשימתית.

    מנהלת משימתית היא מעולה היכן שנדרשות עבודה קשה, תוצאות בשטח, תפוקה גבוהה.

    סגנון קבלת ההחלטות שלה הוא מהיר ופסקני. היא תמיד שולטת בתמונת המצב העדכנית של מה שקורה בעבודה, ו… תמיד תמיד תמיד היא עסוקה. המשפט שתשמעי ממנה הכי הרבה הוא: אין לי זמן.

    אז איך בכל אופן אפשר לגשת למנהלת תפוקתית, שמטבע הדברים עסוקה מאוד?

    דבר ראשון- ייתכן שהדרך הכי טובה לתפוס אותה לשיחה היא במסדרון, בעמידה.

    כשאת ניגשת אליה לשוחח, תהיי ישירה ולעניין. בלי הסברים, נימוקים והרחבות- אלא קצר וקולע.

    כדאי לדבר במונחים של מטרות ושל תוצאות, ולהיות עניינית ועסקית במשך השיחה. (כן, בלי סמול טוק).

    מנהלת כזו צריך לתפוס כשהיא בכניסה לחדרה ולומר לה ישירות: “הי שרה, אני צריכה ממך משהו, חצי דקה.”

    מהרגע שהשגת את הקשב שלה אל תבזבזי זמן. התמקדות בעיקר, ענייניות, דגש על מטרות ותוצאות- ובעזרת ה’, תוכלי לתפוס את תשומת ליבה של המנהלת התפוקתית/משימתית.

    יצא לך לעבוד בכפוף למנהלת משימתית? שתפי את כולנו בטיפים ותובנות, כאן גם המקום להתייעץ ולשאול שאלות.

  • סטודיו יגוארט

    גרפיקה
    חברה
    12/09/2024 ב12:24 am
    חברה חדשה

    וואו איזה פוסטים מעניינים

    אני מכירה מנהלת תפוקתית שכזאת.

    חבל שלא קראתי את מה שכתבת פה בזמן שעבדתי איתה,

    זה היה עוזר לי מאד.. 🙂

  • פצצת אנרגיות (כבי)

    חשבונאות ויעוץ מס
    חברה
    12/09/2024 ב7:42 am
    777
    342
    פעילה בקהילה

    וואו אמאלה אני מרחמת על המנהלות

    ככה מנתחים אותן והן מנהלות שהם משולבות

    אני חושבת שלכל המנהלות יש הכל ואין בדיוק כמונו

    ואנחנו בתור עובדות יכולות לנווט אותן איך הן התייחסו אלינו

    כמו בחברה שיש את האלה שעל כולם מתעצבנות ועל אחת מסתדרות מעולה

    נראה לי צריך לפתוח פוסטים גם על סוגי עובדות😜

    ככה זה יעזור לנו לראות את הקיצוני וללמוד איך לא להיות

    כי את המנהלת אני לא יכולה לתקן את עצמי כן אם אני יהיה עובדת טובה ואכופף את הראש

    אז יהיה לי מנהלת טובה כי היא רוצה להרגיש הבוסית ושלא יהרהרו לה על התפקיד

    אם היא רואה שמכבדים אותה בתור בוסית והיא המילה האחרונה וניגשים אליה בכבוד

    מניסיון היא משתנה מהקצה אל הקצה אין לה סיבה להראות את עצמה….

    • מרים סולובייציק

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      12/09/2024 ב2:45 pm
      286
      590
      פעילה בקהילה

      וואו את ממש צודקת!!!

      אולי כדאי לכתוב גם על סוגי עובדות

      כי מדובר בקבוצה של שכירות.

      • רבקי גרינוולד

        כללי
        מובילה
        16/09/2024 ב10:54 pm
        49
        140
        מנהלת קהילה

        כוכבה ומרים- אולי לא היה מספיק ברור שהמטרה של סידרת הפוסטים הספציפית הזו היא לתת לעובדת כלים איך לגשת למנהלת בצורה אפקטיבית. אשתדל לתקן בפוסטים הבאים, תודה לכן על המשוב.

  • רבקי גרינוולד

    כללי
    מובילה
    16/09/2024 ב11:06 pm
    49
    140
    מנהלת קהילה

    עוד על טיפוסי מנהלות- פוסט מס’ 3

    שוחחנו על המנהלת התפוקתית, המשימתית.

    ומה עם חברתה המסודרת, השיטתית, חובבת הנהלים, זו שיש לה סדרי עדיפויות ונהלים ברורים לכל דבר?

    זוהי המנהלת המינהלית.

    המנהלת המינהלית היא אישה מסודרת, מאורגנת, מתוכננת, ממוקדת בפרטים, זהירה ומחושבת, שמרנית ושיטתית. שאלה שמאפיינת אותה היא “איך”? אכפת לה באיזו צורה הדברים נעשים.

    מנהלות מטיפוס זה מתאימות מאוד היכן שצריך סטנדרטיזציה, צמצום השונות; כשצריך עקביות, השלטת חוק וסדר, השגת יעילות, הן הטיפוס המתאים.

    לפגישה עם מנהלת מינהלית צריך להתכונן מראש:

    * להכין נתונים, נתונים, ועוד נתונים- ולמעשה את כל המידע הרלוונטי לנושא הפגישה. * לארגן את הנתונים בצורה שיטתית. * לחשוב מראש על התנגדויות שהמנהלת עלולה להעלות- ולהכין תשובות שמבוססות על עובדות ולא על דעות, ובטח לא על גימיקים. * השכנוע הכי טוב יהיה ע”י הוכחה שדברים כאלה (לדוגמה, העלאת שכר במחלקה שלך 😀) כבר נעשו.

    פגישה עם מנהלת מינהלית תתקיים, כמובן, רק לאחר שנקבעה מראש בצינורות המקובלים. הפגישה תתחיל בזמן וגם כאן- לא יהיה סמול טוק אלא גישה מיידית לעיקר. אבל- לא טוב יהיה ללחוץ לקבלת החלטה מהירה, מכיוון שמנהלת מינהלית זקוקה לזמן כדי להפעיל שיקול דעת ולקבל החלטות. (אפשר, בסיום הפגישה, לסכם על מועד לשיחה או פגישה נוספת בעניין).

    לסיכום- למנהלת מינהלית כדאי לגשת עם עובדות יבשות, נתונים, דפוסים ותקדימים, ובעזרת ה’ כך ניתן יהיה לתפוס את תשומת ליבה.

    יצא לך לעבוד בכפוף למנהלת מינהלית? שתפי את כולנו בטיפים ותובנות, כאן גם המקום להתייעץ ולשאול שאלות.

  • רבקי גרינוולד

    כללי
    מובילה
    01/10/2024 ב9:12 am
    49
    140
    מנהלת קהילה

    המנהלת היזמית- פוסט מס’ 4 בסידרה!

    הכרנו את המנהלת המשימתית, ואת חברתה המינהלית- ומה עם המנהלת הנלהבת והיצירתית? זו שמעריכה פעלתנות שוקקת, זו שמחפשת דברים חדשים ודרכים חדשות, מפציצה רעיונות על ימין ועל שמאל, לוקחת סיכונים בקלות? זוהי המנהלת היזמית.

    המנהלת היזמית היא אישה יצירתית, נלהבת וכריזמטית. היא לא נבהלת מסיכונים, ואכפת לה מהדברים החדשים שאפשר לעשות ועוד לא עשינו, ואיך אפשר לעשות את הדברים הקיימים בצורה חדשנית. כשהיא חוזרת מחופשה- תמיד יש באמתחתה כמה וכמה רעיונות בומבסטיים (שאולי גורמים למנהלת המינהלית להיאנח בשקט), וסגנון קבלת ההחלטות שלה הוא רגעי ועכשווי, בהתאם לסיטואציה הנתונה.

    מנהלת כזו, כמובן תתאים היכן שצריך להרים פרויקטים מאפס ולהחדיר התלהבות ומוטיבציה.

    מבחינה מסויימת, עם מנהלת יזמית הכי קשה לדבר כדי להשיג דברים. היא עסוקה ברעיונות גרנדיוזיים ולא תמיד שמה לב לפרטים הקטנים, וגם אם שמה לב- עלולה לשכוח מהם בקלות. כל זה גורם לכך שיהיה קשה לקבל את המחוייבות שלה לטווח ארוך.

    אבל גם עם מנהלת יזמית, ניתן לדבר ולהשיג הישגים, אם מדברים בשפה שלה.

    מצד אחד, חשוב להציג לה את הדברים בגדול, בצורה מלהיבה ומרגשת, באופן כללי ביותר בלי לרדת לפרטים, וכדי לשכנע- יש להשתמש בסיפורי הצלחה מהשטח. חשוב מאוד להתחיל מהשורה התחתונה, מהתוצאה- מהשאלה מה ייצא מזה בסוף.

    מצד שני, היא עלולה להתבטא בשליפה מהמותן בלי להתכוון באמת, ולכן כדאי להקשיב לה היטב ולבחון את מצב רוחה לאורך השיחה כדי לאתר את נקודת הזמן שבה יש להכות בפטיש. כשמגיעים איתה להסכמה- חשוב לרדת לפרטים ולסכם את האותיות הקטנות בצורה מדוקדקת, כדי למנוע פערים בהמשך. ולאחר הפגישה- יש לשלוח סיכום פגישה ולעקוב אחר קיום ההחלטות שהתקבלו. לפעמים יכול להיווצר לה שם של מי ש”לא מקיימת הבטחות”, אבל לרוב, זה פשוט סגנון החשיבה וההתבטאות שלה <font color=”#00bcd4″>שגו</font>רם לאחרות לראות הבטחות במה שהיא רואה רעיונות מעניינים ותו לא.

    יצא לך לעבוד בכפוף למנהלת יזמית? שתפי את כולנו בטיפים ותובנות, כאן גם המקום להתייעץ.

    • פצצת אנרגיות (כבי)

      חשבונאות ויעוץ מס
      חברה
      01/10/2024 ב9:17 am
      777
      342
      פעילה בקהילה

      וואו איך אני אוהבת את המנהלות היזמיות

      איך חיכיתי שתדברו עליה

      אני חושבת שכזאת מנהלת יש לה סיכוי ע-נ-ק להתפתח

      תודה על כל הפוסטים רבקי אין עלייך:)

    • ה ה

      חשבונאות ויעוץ מס
      חברה
      01/10/2024 ב10:47 am
      52
      156
      פעילה בקהילה

      לי הכי קשה עם אנשים כאלו, הם לא רק בעבודה אלא בכל החיים

      את מסכמת איתם משהו, ופתאום ברגע האחרון הם משנים תוכניות, כי ככה בא להם הרגע,

      כמו שאמרת, אין להם כבוד למילה שלהם

      הם מלאי רצון טוב, אך הם אומרים על אדם כזה: הוא הבטיח, אבל לא הבטיח לקיים…

      • רבקי גרינוולד

        כללי
        מובילה
        01/10/2024 ב11:43 am
        49
        140
        מנהלת קהילה

        חשוב להדגיש שמנהלים יזמיים אלה לא אנשים שלא עומדים במילתם, אלא אנשים שלא רואים את הפרטים הקטנים.

        ולכן, יכולה לקרות סיטואציה שהעובדת מבקשת משהו, והמנהלת מסכימה איתה כדי להיות נחמדה, אבל בעצם הראש שלה עסוק בפרויקט התורן או ברעיון הבא שהיא הולכת להעלות בישיבת ההנהלה, והיא לא תזכור מה היא אמרה.

        יכול גם לקרות מצב שבדיון על נושא מסויים המנהלת מביעה הסכמה כי בתור רעיון זה נשמע לה בסדר, אבל ליישם- זה יחכה בתור אחרי כל הפרויקטים האחרים שהראש שלה עמוס בהם.

        ולכן כדאי לעובדת לפנות למנהלת בצורה שתיארתי בפוסט הקודם.

        מנהלים יזמיים הם אנשים שפועלים גדולות ונצורות ולכל טיפוס מנהל יש מעלות וחסרונות- ברגע שהם מוצבים בפוזיציה הנכונה נוצרים דברים מדהימים!

        • ה ה

          חשבונאות ויעוץ מס
          חברה
          01/10/2024 ב11:55 am
          52
          156
          פעילה בקהילה

          כי אני מכירה אנשים כאלו שמרוב שהם יצירתיים וספונטניים, הם מתכננים משהו, מודיעים לכולם, ותוך כדי משנים דברים בשטח בניגוד למה שאמרו,

          זה יכול להיות שעת סיום הארוע שהודיעו שזה יהיה עד 23:00 בפועל הם יסיימו ב 00:30 רק כי פתאום היה כדאי גם וגם..

          זה יכול להיות שאת מסכמת איתם על ביקור ואז 5 דק’ אחרי ההגעה הם פתאום יוצאים כי מישהו הודיע להם שהוא יוצא עם רכב לקברי צדיקים וממש חבל להם לפספס…

          כך אני מכירה את האנשים האלו,

          את התכוונת למשהו אחר???

          • פצצת אנרגיות (כבי)

            חשבונאות ויעוץ מס
            חברה
            01/10/2024 ב12:00 pm
            777
            342
            פעילה בקהילה

            אמאלה וואו זה נכון ברמות

            מסכימה על עצמי להודות

            אני כזאתי ברמות

            גם במעלות

            וגם בחסרונות

          • רבקי גרינוולד

            כללי
            מובילה
            01/10/2024 ב12:25 pm
            49
            140
            מנהלת קהילה

            התכוונתי למנהלות, שהתפקוד שלהן כמנהלות, הוא עם המאפיינים שתיארתי.

            בחיים, ועם אנשים שאת מכירה, כשם שאין פרצופיהם שווים כך אין דעותיהם שוות, ואנשים מתנהגים בצורות מסויימות מסיבות שונות. (ויש מגוון התנהגויות מרגיזות, לא רק מה שתיארת…)

            אם את נתקלת במנהלת יזמית ורוצה לפנות אליה בצורה שתשיג תוצאות- כדאי לך להלהיב אותה עם דברים גדולים, להתמקד ברעיונות, וכמו שתיארתי בפוסט לעיל.

            • ה ה

              חשבונאות ויעוץ מס
              חברה
              01/10/2024 ב12:30 pm
              52
              156
              פעילה בקהילה

              מנהלים הם אנשים כמונו – לא?!

              ואם את מחלקת את המנהלות ל 4 סוגים,

              זאת אומרת שאת חושבת שהאנשים מתחלקים ל 4 סוגים. (כמובן שתמיד ניתן לחלק בכל מיני אופנים, אבל בחלוקה הזו – זה כך)

              ולכן אני מנסה להבין אם האופי הזה מחייב התנהגות כזו, או שסתם נפלתי על אנשים אם נטייה ספציפית.

            • רבקי גרינוולד

              כללי
              מובילה
              01/10/2024 ב12:58 pm
              49
              140
              מנהלת קהילה

              מנהלים הם אנשים כמונו, אבל המודל הזה מתייחס לאנשים כאשר הם ממלאים תפקידי ניהול (ולא מתייחס לדוגמה, לתיפקוד שלהם כבני זוג, כהורים, ככפיפים, כאזרחים וכו’….)

              החוקר שפיתח את החלוקה הזו זיהה ארבעה טיפוסים עיקריים, ולכל מנהל יש טיפוס אחד בולט, עם “כנפיים” מטיפוסים אחרים.

              יכול להיות שאם סוגי ההתנהגות הללו מפריעים לך מאוד, יהיה פחות מתאים בשבילך לעבוד בכפוף למנהלת יזמית.

    • חני קוסטליץ

      הייטק
      חברה
      01/10/2024 ב1:13 pm
      18
      חברה חדשה

      מנהלת עם הפרעת קשב – קווים לדמותה… 🙂

      • פצצת אנרגיות (כבי)

        חשבונאות ויעוץ מס
        חברה
        01/10/2024 ב1:23 pm
        777
        342
        פעילה בקהילה

        וואו באמת מעניין לשמוע

  • שרה שרם צילומותק

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    25/10/2024 ב3:12 pm
    חברה חדשה

    ומה עם מנהלת חצי חצי😛

  • רבקי גרינוולד

    כללי
    מובילה
    27/10/2024 ב11:34 pm
    49
    140
    מנהלת קהילה

    המנהלת המתכללת- פוסט מס’ 5 בסדרה!

    האחרונה והחביבה מבין ארבעת המנהלות- המתכללת.

    זו שאכפת לה שהצוות יהיה מגובש, שיהיה איזון בין הצרכים הפרטיים לצרכי הצוות,

    זו שרגישה לזולת, סבלנית ומקשיבה, רוצה שכולם ירגישו אהובים ומקובלים- זו המנהלת המתכללת.

    זו אולי המנהלת שהכי קל להשיג ממנה את מה שרוצים, אם רק עושים זאת נכון.

    למנהלת הזו צריך לגשת בצורה מעט “רגשית”. בכל שיחה איתה, יש לפתוח בסמול-טוק ובהתעניינות בחייה. זה לא מיותר, זה מה שיפתח את ליבה.

    צריך להקשיב לה, ללמוד אותה ואת מטרותיה, ולגלות כלפיה סבלנות ונחת-רוח. (אל דאגה, זה גם היחס שהיא נותנת בחזרה, ובד”כ מאוד נעים להיות איתה בקשר. לעיתים קרובות נשארים איתה בקשר חברי גם לאחר שנפרדים ממקום העבודה עצמו).

    לרוב, היא מאוד תעריך מחוייבות וכנות, ותכבד קואליציות שנבנו על בסיס הסכמה רחב.

    אבל מה שמשכנע אותה יותר מכול, זה הדעות והרגשות של האנשים המעורבים בעניין, ולכן כדאי לגשת אליה בצורה כנה ופתוחה, ולא לחשוש לומר “אני מרגישה ש…”

    כדאי לשים לב- זו לא סתם מנהלת נחמדה, חביבה ורגישה, אלא זו ש”עולה לה בבריאות” לראות שיש הרמוניה בין העובדות,

    זו שתעבוד קשה כדי למצוא איזון בין האינטרסים השונים בצוות.

    במצבים קיצוניים- היא תפחד מאי הסכמות ומאי הבנות, ותעדיף להשאיר נושאים בלתי פתורים כדי לא להיקלע לאי הנעימות של בירור הפערים.

    יצא לך לעבוד בכפוף למנהלת מתכללת? שתפי את כולנו בטיפים ותובנות, כאן גם המקום להתייעץ ולשאול שאלות.

    • פצצת אנרגיות (כבי)

      חשבונאות ויעוץ מס
      חברה
      27/10/2024 ב11:50 pm
      777
      342
      פעילה בקהילה

      הבעיה היא שזה כזה בוס…

      • רבקי גרינוולד

        כללי
        מובילה
        29/10/2024 ב9:57 am
        49
        140
        מנהלת קהילה

        כבי את צודקת שברגע שזה מנהל גבר, זו עלולה להיות התמודדות לא קלה מבחינה רוחנית.

        למעשה, כל אחד מטיפוסי המנהלים עלול להיות בעייתי כשהוא גבר, אבל אין ספק שהמתכלל הוא המאתגר מכולם.

        כמובן שאם נתקלים בכזה מנהל (או בכל מנהל שנוצרת איתו בעיה רוחנית), צריך לעמוד על המשמר שלא ניכשל, ובאופן כללי זה עניין לשאלת רב.

        בחיי היום יום, צריך להיזהר עם המנהל הזה מכמה דברים:

        א. לשמור מרחק פיזי ולהקפיד מאוד מאוד על כל דיני הייחוד

        ב. לא לנהל איתו שיחות של שחוק וקלות ראש, אלא לדבר איתו רק בענייני עבודה, וכשהוא משתף מחייו האישיים להיזהר לא לפתח את השיחה מעבר למה שצריך

        ג. לא לבקש ממנו עזרה בצורה “רגשית” מדיי, לא לומר “אני צריכה את העזרה שלך” אלא להתבטא במתינות (לדוגמה: “תוכל לראות מי יוכל לעזור בנושא הזה?”)

        אבל בעיקרון הכול בראש, כל אחת צריכה לשמור על עצמה וכמובן- להתפלל.

        • פצצת אנרגיות (כבי)

          חשבונאות ויעוץ מס
          חברה
          29/10/2024 ב10:00 am
          777
          342
          פעילה בקהילה

          100% לכן עזבתי את העבודה הקודמת!!

          (שלא תחשבו שחייבים לעזוב זה היה אחרי שאלת רב למקרה ספציפי שלי
          כל דבר לשאול רב כמובן רב שעוסק בשאלות אלו וידע למקד בשאלות ספציפיות)

          ותודה לד’ הביא לי עבודה בלי שהספקתי לחפש פי שתיים יותר טובה!!!!

  • rinatshsh

    אומנות הבמה והפקות תוכן
    חברה
    28/10/2024 ב12:28 am
    חברה חדשה

    אויי, רבקי—זה טוב!

    אהבתי….כזה נכון…בטוחה שהרבה מזדהות!

    תודה!

    • רבקי גרינוולד

      כללי
      מובילה
      29/10/2024 ב9:49 am
      49
      140
      מנהלת קהילה

      רינת, תודה על המשוב!

  • שירה

    הייטק
    חברה
    29/10/2024 ב2:43 pm
    2
    חברה חדשה

    וואו, מאוד מעניין ופותח מחשבה!

    גם כתוב בצורה נעימה לקריאה, מובנת, מתומצתת וקולעת.

    תודה רבה!

    • פצצת אנרגיות (כבי)

      חשבונאות ויעוץ מס
      חברה
      29/10/2024 ב2:45 pm
      777
      342
      פעילה בקהילה

      מצטרפת אלייך…

      תודה רבקי על הכל!!

  • רבקי גרינוולד

    כללי
    מובילה
    05/11/2024 ב12:46 am
    49
    140
    מנהלת קהילה

    ולסיום- פוסט מס’ 6 ואחרון.

    קראנו על טיפוסי המנהלות, הכרנו את המשימתית/ תפוקתית, המינהלית/ בירוקרטית, היזמית, והמתכללת/ אינטגרטורית.

    אם קל לך לדעת לאיזה טיפוס משתייכת המנהלת שלך- חצי מלאכתך עשויה, ויש לך כיוון מהיכן לגשת אליה.

    אבל גם אם את לא בטוחה- לאחר התבוננות תוכלי להבין אינטואיטיבית מה הדרך הנכונה לגשת למנהלת הזו (עם נתונים, עם רעיונות, עובדות, רגשות, הוכחות… וכן הלאה).

    אני אישית- לפני שיחות משמעותיות, פשוט מתפללת. מכוונת חזק בשחרית- ותננו היום ובכל יום לחן ולחסד ולרחמים (ומקווה שאשא חן וחסד ולא אזדקק לרחמי בשר ודם…),

    כששיחה משמעותית מתקרבת אני משתדלת לומר פרק תהילים, וממש בכניסה לפגישה מבקשת: ה’ שפתיי תפתח, וגו’.

    ואחרי הכול, לא נשכח- יש מישהו אחד שמנהל את העולם, והוא הטוב והמיטיב לכול. כל מה שנקבל מכל מנהלת שהיא- יהיה למעשה מידו הפתוחה והרחבה.

    בהצלחה רבה לכולן!

    זה המקום לשתף בכל מה שיש לכן לומר על הסידרה,

    ואני מנצלת את ההזדמנות לשאול- אני רוצה להביא תוכן בנושאים שיהיו רלוונטיים עבורנו חברות הקהילה. אם יש לכן העדפות לנושאים שיעלו בסדרות הבאות, כאן המקום לשתף, אשמח מאוד לשמוע.

  • פצצת אנרגיות (כבי)

    חשבונאות ויעוץ מס
    חברה
    05/11/2024 ב8:58 am
    777
    342
    פעילה בקהילה

    דבר ראשון רבקי ממש תודה על הכל זה נתן לי ראייה מרחבית…

    דבר שני אשמח שיהיה פוסט על כל מיני מצבים בעבודה

    איך מתמודדים בתור עובדת חרדית

    לדוג’ יש יציאה לכבוד שאחת העובדות יוצאת לפנסיה אז נפרדים יפה

    אבל רגע למה את יוצאת או יוצאת ובצד וכו’ מה את שמחה שאני עוזבת אותך?

    ככה כל מיני מקרים שיכולים לקרות בעולם העבודה שאפילו לא חשבת עלייהם

    כי את עובדת טרייה מהלימודים או כי את עבדת עד היום רק במקומות חרדיים

    ופתאום יש כל מיני סיטואציות שרגע לא הספקת לשאול רב ואת כבר צריכה להתמודד

    אז אשמח שתעלי המון סוגי סיטואציות שקורות ככה נדע להתכונן מראש

    ולברר מה הרב שלנו אומר לגבי זה ושנגיע לניסיון (אל תביאנו לידי ניסיון) נצליח להתמודד ונדע מה עושים

    ושוב תודה ע-נ-ק-י-ת רבקי היה ממש מעניין לקרא ולנסות להבין את הבן אדם השני שפשוט קצת שונה ממני…

    • רבקי גרינוולד

      כללי
      מובילה
      05/11/2024 ב9:52 am
      49
      140
      מנהלת קהילה

      רעיון טוב, גם לי היו המון התמודדויות בנושא הזה, בעיקר בתחילת הדרך

      נראה מה עוד יגיבו כאן ולפי זה אתאים את התוכן בעזרת ה’

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן