תגובות הפורום שנוצרו

  • חיה ברנד

    כללי
    חברה
    31/03/2024 ב12:14 pm בתגובה ל: מערכות ניהול לקוחות – CRM

    מישהי יודעת אם יש הדרכות על ZOHO בעברית?

    יש לי מספר שאלות דבר ראשון כשאני רוצה לשלוח מייל מתהליך עבודה הוא לא נותן לי להשתמש בשדות שקשורות שמובאים משדה אחר יש דרך כן להשתמש בזה?

    יש אפשרות להתניה על השדה כשאני מביאה נתונים משדה אחר אני רוצה שיביא לי רק נתונים לפי התניות מסוימות

    אני אסביר: למשל אני רוצה לבחור מרשימה את שם הלקוח אבל שיתן לי רק את הלקוחות שהם בסטטוס קבעו פגישה יש אפשרות כזו?

  • חיה ברנד

    כללי
    חברה
    12/03/2024 ב11:54 am בתגובה ל: מערכות ניהול לקוחות – CRM

    @simam תודה על המענב הברור

    נכנסתי לZOHO והיא בהחלט נראית מרשימה

    יש לי מספר שאלות אם יש לך סבלנות לענות לי אשמח

    דבר ראשון אם אני מחברת את המייל ז”א שאני יכולה לקבל תגובות למיילים משורשרים ישירות למערכת?

    האם יש גמישות בבנית השדות התניות נראות , יבוא נתונים מישות אחרת סוג של שדה מצביע באוריגמי , דשבורדים וkpi

    שדות נוסחא וכו’

    וכן אם יש אפשרות לניהול משימות ופרויקטים?

    וכן אם יש לה התממשקות נוחה למייק מודול שנותן מענה דקומנטציה ברורה?

    תודה מראש

  • חיה ברנד

    כללי
    חברה
    07/03/2024 ב4:32 pm בתגובה ל: מערכות ניהול לקוחות – CRM

    חיה תודה על המידע

    האם יש יתרון לאוריגמי על ZOHO לעסק שצריך פתרון מותאם וגמיש

  • חיה ברנד

    כללי
    חברה
    29/02/2024 ב11:35 am בתגובה ל: מערכות ניהול לקוחות – CRM

    לZOHO יש עברית מלאה

  • חיה ברנד

    כללי
    חברה
    26/02/2024 ב12:55 am בתגובה ל: מערכות ניהול לקוחות – CRM

    ZOHO חייבים יותר ממשתמש אחד?

    אם הבנתי נכון

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן