כל מי שחלמה לפתוח חנות משלה בבית – זה בשבילה

חולמת למכור מהבית שלך מוצרים?
מטפחות? תכשיטים? קרמים טבעיים? אולי מפות, קישוטים או כל דבר אחר שיצרת באהבה?

אני כאן במדריך זריז איך לעשות את זה נכון ואפילו הזדמנות לעזרה אישית בסוף למעוניינות.
אז בואי נצא לדרך ונראה
מה חייב בשביל למכור מהבית,
מה לא חייב אבל כדאי
ומה – אל תעשי.


1. לא עושים מכירה שכונתית !!! למה?

א. כי זה כאב ראש,
דופקים לך על הדלת בשעות לא נוחות ( למרות שיש שלט !!! לא לדפוק אחרי 22:30 ! )
ב. מלא זמן שאנשים עומדים לך בסלון, מתלבטים ומבזבזים את זמנך
ג. וכל זה – בשביל קהל קטן , השכנות בסביבה…

אז מה הדרך? מוכרים דרך האינטרנט. איך זה נראה?
הנה דוגמא שעשינו ממש השבוע, לגליה עיצובים מירושלים:

מה רואים פה? זה סוג של קטלוג אינטרנטי חכם, שמאפשר לאנשים לבחור מה הם רוצים ולהזמין בקליק.
זה מרשים, זה יכול להגיע למלאאאא נשים (את רק שולחת קישור), כל ההזמנות יושבות מסודר במחשב,  ואף אחד לא עומד לך בסלון 🙂 

2. לא צריך אתר! 

זה סתם יקר! וגם יש הוצאות מתחדשות כל חודש כמו אחסון, פיתוח, דומיין- בלי להרחיב תסמכי עליי – פשוט לא צריך בשביל דבר כזה אתר, תשמרי על הכסף שלך. 

3. לא צריך לוגו, שם או מיתוג מפוצץ

אני נפגשת עם המון עצמאיות לקידום עסקי, לכ”כ הרבה תקוע בראש שמזה צריך להתחיל. פשוט לא נכון, זה לא מה שקובע (גרפיקאיות וממתגות אל תהרגו אותי)
כאילו, תחשבו על זה … “רמי לוי”.. “אושר עד”… WHAT ???
אז נשים את זה כעת בצד. 

עמוד אינטרנטי. קישור אחד בודד.
צריך להיות יפה, מעוצב, ברור מה המוצרים או השירות, ברור מה המחיר, משדר עסק ולא “עמוד הוורד הראשון שלי” או מכירה של בחורה בסמינר (בלי לזלזל… כבר ראיתי דברים….)

מה עוד חובה?

ליידע אנשים שיש לך חנות חדשה!
את יכולה להתחיל לשלוח מיילים למשפחה, לחברות ולבקש שיעבירו למי שרלוונטי לו.
זה חלק מרגש אגב.. לשתף, לקבל מחמאות בסגנון

“וואו לא ידעתי שאת עושה דברים כאלו” *** הדודה מנתניה
“מהמם! תעשי לי הנחה!” *** חברה מהכיתה שלא דיברתן שנים
“כישרון שאת. מעבירה לכולן! *** אחותך המפרגנת תמיד
“ילדה שלי, ידעתי שתפרצי יום אחד לעולם” *** אמא שהולכת רחוק….

בקיצור, הקטע הזה של להנגיש “לעולם” את השירותים/המוצרים שאת מציעה, יש בו הרבה סיפוק.

מי שרוצה להשקיע בפרסום לקהל מאסיבי כדי ליצור חשיפה עוד יותר גדולה – יכולה גם לקנות פרסום ברשימת תפוצה/אתרים – אבל זה כבר לא חובה. 

דבר אחרון חובה

מייל. לתקשורת. אבל אם את כאן, אני די בטוחה שיש לך.

סליקה. חברת סליקה היא “מדפסת הכסף” שלך, היא מאפשרת לאנשים לשלם לך דרך המחשב. זה נחמד כי זה עוזר שהתשלום מתבצע יותר מהר ובקלות.

חברת סליקה בדרך כלל לא עולה לך כסף, אלא גוזרות בין 1%-3% מהתשלום שלך כעמלה.
(3% זה המון – מכירה רק חברה אחת כזאת שגובה כזה אחוז)

למה זה לא חובה? תמיד אפשר להגדיר שתנאי התשלום הוא העברה בנקאית.

מה עוד כדאי?

לאהוב ולהאמין במה שאת מציעה. קשה למכור לאנשים משהו שאת לא מאמינה בו.
אז תבחרי משהו שהיית רוצה לעצמך.


הבטחתי הזדמנות – בבקשה:

מי ששמה לב למדריכים האחרונים,
החודש לקחנו על עצמנו בלי נדר פרוייקט של הקפצת עסקים לעידן הדיגיטלי החדש. הנה ההצעה שלנו, כדי שיהיה לך חנות דיגיטלית משלך את יכולה לקחת את השירות הזה שלנו (ללא עלויות נוספות):

ולא רק זה, אני רוצה גם להזרים אלייך תנועה רצינית (בנוסף לדודה מנתניה כמובן 😉

קבלי מאיתנו באהבה את שני אלו ביחד במחיר הכי נגיש שאפשר כדי לעלות אותך לדיגיטל:


כלומר, גם הקמה ובנית הקטלוג הדיגיטלי שלך, גם פרסום חזק בקדם (באתר ובמיילים) – שניהם ב-י-ח-ד ב1200 שח. אין דבר כזה בשום מקום. באהבה לחברות הקהילה שלנו, זמין ל10 נשים הראשונות ולזמן מוגבל,
תוכלנה לרכוש כאן.

אז שיהיה בהצלחה ולמי שהתעצלה לקרוא הכל, אלו שוב הכללים –

לא כדאי – מכירה “שכונתית”, אתר או תדמית, לוגו מפוצץ וכו’.
כדאי ולא חובה – התחברות ל”מדפסת הכסף” (סליקה), פרסום.
חובה – סיעתא דישמיא, עמוד אינטרטי, מייל.
למאמינים ביותר ניתן להסתדר רק עם סיעתא דישמיא 🙂
בהצלחה ודרישת שלום לכולן

אולי יעניין אותך

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן