המלצות על מחשבים

קדם Forums אדריכלות ועיצוב פנים המלצות על מחשבים

  • אין עוד מלבדו

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    15/05/2024 ב9:36 am

    מפרט מומלץ למחשב נייד:

    מעבד:

    i7 – דור 12.
    רוצים להשקיע? מעבד Intel Core i9

    מערכת הפעלה:

    Windows 10\11

    זכרון:

    זכרון הוא אחד הדברים החשובים ביותר. זכרון רב מאפשר לנו להפעיל תוכנות רבות במקביל ולעבוד בצורה חלקה. זיכרון 16GB מסוג DDR4 מספיק לעבודה עם סקצ’אפ, אך לעובדים בתוכנות רוויט ו-ויריי מומלץ 32GB זיכרון.

    כונן קשיח:

    רוצים תוכנות שעולות מהר? אל תתפשרו וביחרו במחשב נייד עם כונן מהיר מסוג Nvme. ניתן להשתמש בכונן כזה בנפח 1TB עבור מערכת ההפעלה והתוכנות. ישנם ניידים שמגיעים עם כונן נוסף שיוכל לשמש אתכם לאחסון מידע נוסף – כגון SSD בנפח של 1TB.

    כרטיס גרפי:

    אני ממליץ בחום ומתוך ניסיון רב על כרטיס מסך Nvidia RTX .

    מסך:

    עבור מחשב נייד מומלץ מסך בגודל 15.6 אינץ’. וברזולציה של 1920×1080 פיקסלים – שזו רזולוציית FHD. מידה וניתן, מומלץ שהמסך יהיה “מט” ולא מבריק, זה יתרון גדול בחללים מוארים. יחד עם זאת חשוב לציין כי הדבר לא תמיד אפשרי ואני חייב להודות שהמסך הנוכחי שלי אינו מט. מסך טאץ’ אינו חובה, אך יכול להיות שימושי ומרשים מאוד להצגת הפרויקט מול לקוח. גם כאן, יתכן כי הדבר לא יהיה נתון לשיקולכם. ניתן לרכוש גם נייד קטן וקל יותר לתצוגת פרויקטים ב-PDF במקום להסתובב עם נייד מגושם יחסית.

    טיפים נוספים:

    רכשו מאוורר איכותי עבור המחשב הנייד שלכם – מחשבים ניידים נוטים להתחמם ועל מנת שלא ישרפו, הם מאטים את עבודתם…. מאוורר איכותי יאפשר לכם לעבוד בצורה חלקה וכן יאריך את חיי המחשב.

    מפרט מומלץ למחשב נייח:

    מעבד:

    i7 דור 12.
    רוצים להשקיע? מעבד Intel Core i9
    חובה לבחור מארז מתאים שמכיל מאווררים בתוכו, מרווח ועם מקום לשדרוגים בעתיד. במעבדים חזקים ניתן היום לרכוש סוגים שונים של מנגנוני קירור למעבד בהתאם למפרט המערכת וצפי עומס העבודה.

    מערכת הפעלה:

    Windows 10/11

    זכרון:

    חובה – 32GB DDR4.
    מומלץ – 2X32GB DDR5

    כונן קשיח:

    כונן ראשי (C) מסוג NVMe M.2 עבור מערכת ההפעלה והתוכנות. בנפח של 1 TB (טרה בייט).
    כונן משני (D) מסוג SSD בנפח של 1-2TB לפחות (מומלץ שגם הוא יהיה מסוג NVMe M.2).

    כרטיס גרפי:

    במידה ואתם מתכננים לעבוד בעיקר בתוכנות הדמיה – אנו ממליצים על כרטיס מסוג NVidia RTX 3060/3070/3080 וגם מהסדרה החדשה NVidia RTX 4060/4070/4080 בהתאם לתקציב. במידה ואתם מתמקדים בעיקר בתוכנות CAD מומלץ לעבוד עם כרטיס מסוג NVidia RTX A2000/A3000/A4000 מהדגמים של 6GB או 8GB לפחות.

    מסך:

    אם אתם אדריכלים מומלץ שתרכשו 2 מסכים, או אחד חדש + תשתמשו בישן שלכם. זה יאפשר לכם לצפות ב-2 תוכנות או יותר במקביל, ומבטיח שלאחר שתנסו זאת, לא תהיו מוכנים לעבוד יותר עם מסך אחד. ניתן להסתפק במסך בגדול 24 אינץ’ ברזולציה של 1920×1080 פיקסלים – שזו רזולוציית FHD. אולם המסך המומלץ ביותר מבחינתנו הוא מסך UltraSharp InfinityEdge של חברת DELL בגודל 27 אינץ (רזולוציה של .2560×1440 ושטח מסך גדול הודות למסגרת הדקה). לדוגמא דגם Dell U2723D. דגם מומלץ נוסף הוא P2722H שהוא גם כן 27″ אך ברזולוציית HD ולכן המחיר שלו הרבה יותר אטרקטיבי.

    ספק כוח:

    כרטיסי המסך העוצמתיים דורשים ספקי כוח בעוצמות של 850W ומעלה. שימו לב לכך.

    זה המלצה מעת האדריכל עומרי רן.

  • אין עוד מלבדו

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    15/05/2024 ב9:38 am

    <בחרית מחשב נייד לאדריכלים

    בחירת מחשב נייד היא משימה חשובה עבור אדריכלים וסטודנטים לאדריכלות , הם צריכים מחשב שיוכל לעמוד בדרישות הגבוהות של התוכנות המקצועיות ויעזור להם לייעל את עבודתם. במאמר זה, נעבור על הנקודות העיקריות שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת מחשב נייד לאדריכלים, ונמליץ על מפרט טכני .

    המעבד :

    ככלל, אדריכלים עובדים עם תוכנות מקצועיות כמו AutoCAD ו- Revit, המחושבות לעבודה עם קבצי תוכניות גדולים ומורכבים. לכן, חשוב לבחור מחשב נייד עם מעבד חזק ומהיר המאפשר עיבוד מהיר של הנתונים.

    מעבד מומלץ לשנת 2023 : Intel Core i7-12700H או 13700H החדש , יש תקציב ? אז תבחרו ב i9 דור 12 או 13.

    זיכרון RAM :

    לאדריכלים צריכים לעבוד עם קבצי תוכניות גדולים ומורכבים. ככל שיש יותר זיכרון פנימי, כך יהיה יותר קל לטעון קבצים ולפעול עם קבצים גדולים.

    נפח זיכרון מומלץ בין 16GB עד 64GB ב DDR4 לפחות.

    כרטיס מסך :

    הכרטיס הגרפי של המחשב משפיע על יכולתו להציג תמונות וגרפיקה באיכות גבוהה. אדריכלים עובדים עם גרפיקה תלת-ממדית וריאליסטית, לכן כרטיס גרפי חזק יהיה מאוד שימושי .

    צריך כרטיס מסך שכולל זיכרון מובנה של 6GB לפחות.

  • חדוי פלבני

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    15/05/2024 ב1:26 pm

    תפני אלי למייל יש לי מה להציע לך

    *** אין לפרסם מיילים בציבור, השתמשנה בהודעות הפרטיות לשם כך ***

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן