אם את בעלת עסק, תשאלי את עצמך מה את יודעת על…

קדם Forums אדריכלות ועיצוב פנים אם את בעלת עסק, תשאלי את עצמך מה את יודעת על…

  • אם את בעלת עסק, תשאלי את עצמך מה את יודעת על…

    פורסם ע"י תמר רוזנטל | צלמת עסקית – מזון ואדריכלות  צילום ומולטימדיה on 02/04/2024 ב2:51 am

    אסטרטגיה.

    מילה מפוצצת, הא?

    מה זה תכלס?

    היום צילמתי ערב של השקת המותג של אושרית נחום (חפשו עליה בגוגל, היא צלמת עסקים מוכשרתתתת!)

    ודיברה שם גיטי קוסובסקי האלופה (בעלת המותג ‘כוס ויסקי’).

    כתבתי לי כמה נקודות שיקדמו כל בעלת עסק שהוא,

    ואני משתפת כאן כי אני חושבת שזה באמת יכול לקדם אתכן:

    תוכן חייב להיות מדוייק לאסטרטגיה של העסק.

    את כותבת תוכן?

    מה הסלוגן שלך?

    מה המוטו של העסק שלך? תהיי מדוייקת, מיהו קהל היעד האולטימיטיבי שלך?


    לדוגמה: ניצול שטח.

    לפי האסטרטגיה תספרי על עצמך ותכתבי את התוכן שלך, וכל מה שתכתבי, יענה על ההגדרה של הסלוגן שלך.

    תכתבי תוכן שיהיה כמו שאלה (סמויה, בצורה חכמה), והתשובה תהיה הסלוגן שלך. האמירה שלך. האסטרטגיה של העסק שלך.

    הדגמה:

    – תכתבי תכנים, תמתגי את עצמך ותדברי על איך הכי נכון לנצל שטח.

    – תני דוגמאות שמוכיחות על ניצול שטח בכל מיני מצבים.

    – תעלי שאלות בתוכן ותבקשי מהקהל שיענה איך הכי נכון לנצל שם את השטח, תנתחי את התשובות ותני תשובה סופית של מה הכי ינצל את השטח,

    וכן על זו הדרך.

    האסטרטגיה שלי זה תמונות יפות כמו במציאות. וברשימת תפוצה שלי לטיפים בנושא צילום אדריכלות, אני מדברת על איך תתכונני נכון ליום צילום, שיחסוך לך עוגמת נפש ופספוסים של פינות שנשכחו ביום הצילום, פתרונות מיוחדים בעיצוב של בתים שאני מצלמת שיכולים לעזור לך כמעצבת, ועוד.

    תראי עשייה, כדי ליצור חיבור רגשי בינך לבין העוקבים.🤗

    לרוב אנחנו רוכשים מוצר בגלל הערך הרגשי שהוא מעניק לנו.

    אם הלקוחות שלך מכירים אותך אישית- מעולה, יש להם אליך חיבור רגשי.

    אם הם לא מכירים אותך, ואת רוצה להגדיל את מעגל הלקוחות- תצטרכי ליצור חיבור רגשי כדי שירכשו דווקא ממך,

    ואת זה תצרי באמצעות שיתופים יום יומיים מהחיים שלך בתוך העסק.

    אל תדברי על מה אכלת וכל מה שלא מעניין- אלא תספרי לנו איך העסק שלך משתלב ביומיום,

    לדוגמה, אם רכשת מוצר חדש לבית, תספרי לנו איפה את ממקמת את זה, ותוכיחי שזה מה שהכי מנצל את השטח, וכו’.

    הערך הרגשי שאני נותנת בתמונות הוא לפי הסלוגן שלי; יפה כמו במציאות, ותמונות יפות של היופי שעיצבת, שמעבירות את ההרגשה של עיצוב הבית- גורם לנו להבין שהתבצע פה ניצול, במיוחד עם תמונות של לפני אחרי, ומחבר לנו לקוחות שרוצים שיהיה להם מנוצל ומסודר גם..!

    יש עוד מלא תוכן חשוב,

    בהמשך בעז”ה אעלה עוד💕

  • 0 תגובות

עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן