כותבת הצעות מחיר /שולחת תמונות – ואז הלקוחה עונה לך שפחות מתאים? | פרק ז’

קדם Forums עיצוב והפקת אירועים ושמחות כותבת הצעות מחיר /שולחת תמונות – ואז הלקוחה עונה לך שפחות מתאים? | פרק ז’

  • כותבת הצעות מחיר /שולחת תמונות – ואז הלקוחה עונה לך שפחות מתאים? | פרק ז’

    פורסם ע"י שמחוש | עיצוב אירועים מנהלת קהילה בקדם אומנות ועיצוב on 30/04/2023 ב12:39 am

    בס”ד

    שבוע טוב:)

    אז הנה מקרה מהשבוע האחרון שחידד לי את ההתנהלות שלי פעם לעומת היום😇

    כבר משתפת.

    ***

    מזכירה: הפרק הנוכחי הוא חלק מסדרה של מידע קליל ויעיל בנושאים שלא למדנו באף בית ספר.

    בפרק א’ דיברתי על כך שהרבה יותר קל לגרום ללקוח לחזור אלינו שוב, מאשר לגייס לקוח חדש,

    ועל כך שהדרך לעשות זאת היא לעורר רגש.

    בפרק ב’ נתתי כמה דרכים יעילות ליצור תיק עבודות שהוא קריטי בתחום של עיצוב…

    בפרק ג’ דיברתי על בעלות עסקים בתחום העיצוב שעובדות בלכתוב הצעות מחיר, ומתעייפות מזה,

    ואיך אפשר לקצר תהליכים,

    בפרק ד’ העליתי טיפ קריטי וחשוב שיעזור לנו אי”ה להרוויח במקום לאכול זמן,

    בפרק ה’ סיפרתי איך גורמים לעולם להכיר בכל הטוב שיש לנו לתת לו = איך לצאת מהבונקר,

    בפרק ו’ הבנו מה עושים עם לקוחות עסקיים שמשלמים שוטף +++++.

    והיום בעז”ה נדבר על זה שיש דרך להבין עם הלקוחה ממול מתאימה לנו עוד לפני לכתוב הצעת מחיר

    ולשלוח מידע מתיש וארוך.

  • 2 תגובות
  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    30/04/2023 ב12:51 am
    מנהלת קהילה בקדם

    היום אני בעד דוגמאות, והנה תיאור מקרה:)

    מקבלת מייל, הנה ציטוט:

    “אשמח לקבל הצעת מחיר לעצוב כיסא כלה (סטנדרט) וכן לקבל דוגמאות”.


    פעם הייתי מוציאה את מיטב הכוחות והיסודיות שלי, כותבת מייל חוזר שמברר קצת על התאריך, האולם,

    האם יש במה במקום, ומצרפת הצעת מחיר מפורטת ומוסברת היטב, תמונות השראה,

    עוד קצת מענה חוזר לשאלות, עוד קצת בירורים מול ספקים על עלויות ספציפיות של כסא

    שהלקוחה הפוטנציאלית אהבה,

    ואז מקבלת תשובה:

    וואו, יקר לי מידי. לא חשבתי שפרחים חיים עולים יקר כ”כ

    ביררתי והאולם לא מאשר עיצוב חיצוני, תודה

    מתנצלת, בסוף החלטתי לחסוך ולקחת את הכסא שהאולם מציע.

    תשובות לגיטימיות, הגיוניות, ובהחלט מתקבלות על הדעת –

    אבל אני הייתי נשארת מותשת מאחורי המסך😙

    ****

    היום, בס”ד כאחת שמסיקה מסקנות ולומדת מהשטח קיבלתי את המייל הנ”ל:

    “אשמח לקבל הצעת מחיר לעצוב כיסא כלה (סטנדרט) וכן לקבל דוגמאות”.

    ובאדיבות ונעימות עניתי:

    קודם כל הרבה מזל טוב ושמחה שהגעת אלי:)

    אשמח לבנות הצעה מתאימה ולשלוח תמונות, רק חשוב לי לדעת:

    1. האם האולם מאשר עיצוב חיצוני?

    2. מה התקציב שהגדרת לעיצוב?

    גם אם אין לך סכום ממש רשמי, כדאי לתת טווח וכך בעז”ה אוכל לדייק לך הצעה מתאימה.

    ולאחר יומיים קיבלתי מענה:

    בדקתי את העניין והאולם לא מאשר עיצוב חיצוני. תודה !

    מסקנה:

    1. שאלות נכונות יכולות לחסוך הרבה זמן ואנרגיה.

    2. לקוחות לא מחפשים לעייף, להתיש או לקבל ממך מידע מקסימלי ולברוח באושר עם ים מידע,

    למרות שבינינו – לפעמים זה מרגיש כך…

    לפעמים הם פשוט לא יודעים, ועם קצת הכוונה – הם חוסכים מעצמם וממך טרחה גדולה.

    ***

    מזדהה?

    יש דרך להבין עם הלקוחה ממול מתאימה לנו עוד לפני לכתוב הצעת מחיר ולשלוח מידע מתיש וארוך,

    ולפעמים כדי להבין מהי, צריך לשלם שכר לימוד יקר😉

    איך זה עובד בעסק שלך?

    ומה את לוקחת מכאן ללקוחה הבאה שלך?


  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    20/06/2023 ב3:18 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    מה אומרות? על איזה נושא לכתוב את הפרק הבא?

    מה מתסכל / מתיש / קשוח לך כאחת שעובדת בתחום –

    והיית שמחה לקבל עליו יותר מידע או קיצור דרך?

    (שעת רצון, תנצלו😜)

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן