מה שלא לימדו אותנו בשום בית ספר | טיפים למעצבות – חלק א'
-
מה שלא לימדו אותנו בשום בית ספר | טיפים למעצבות – חלק א'
בס”ד
טוב, אז לכבוד המיזם החדש של הקהילה (מוזמנת לכאן לקרוא פרטים, ופה להתרשם מדיון מהממם שעלה בנושא של עיצוב בארים)
חשבתי על מה לכתוב, ונזכרתי בעצמי – אי פעם בתחילת הדרך.
כמה חיפשתי לדעת מה עושים, ואיך עושים –
וכל מי שהייתה סביבי הייתה כזאת מעצבת אלופה שמפחיד לשאול אותה ולהתייעץ –
והבנתי שזה בדיוק מה שאני רוצה.
לנסות לדבר על אותם דברים שמייעלים לנו את העבודה,
מקצרים לנו בירורים, הופכים אותנו ממעצבות נחמדות ומטה, למקצועיות ומעלה.
מוזמנות לכתוב בתגובות שאלות או נושאים שמעניינים אתכן😇
***
פרק א’
גמרנו ללמוד עיצוב.
בשעה טובה יש לנו אירוע / הזמינו ממנו מגש פירות / שער בלונים או כל מוצר אחר.
לקוח מתנדב שהסכים לקחת מעצבת בלי תיק עבודות.
הלכנו, סחבנו, השכרנו, טרחנו, התחרטנו שאנחנו לא מורות או גרפיקאיות,
שילמנו מהכיס שלנו הוצאות לא צפויות, חזרנו אחרי פירוק מטורף,
הבטחנו שלא נעשה את הטעות הזאת יותר, והלכנו לישון.
קמנו, נזכרנו בסיפוק ובחלום שלנו לממש כישרונות, עשינו התרת נדרים על ההבטחה של אתמול😉
והחלטנו לבנות מהלך מסודר יותר שיתאים למעצבת מוכשרת ויאפשר לה לחיות בכיף תוך כדי.
רק מה?!
רגע לפני ששכחנו מהאירוע והמשכנו לשווק את השירות שלנו הלאה,
בואו נשמר את הלקוח הקיים, נגמור איתו בטוב – ונשאיר לו זיכרון חמוד,
כזה שיגרום לו להמליץ עלינו הלאה או לקחת אותנו לאירוע אחר.
איך עושים את זה?
יש המון דרכים, אביא כאן אחת.
המטרה היא בעיקר לעורר את הרגש, כי זה מה שלקוח יזכור!
1. ממליצה תמיד לצלם “מאחורי הקלעים”, ליצור קולאז’י תמונות חמודים + לוגו שלך ופרטי התקשרות.
2. שבוע אחרי האירוע (כדי שתספיק להתאושש) לשלוח ללקוחה ולכתוב לה כמה משפטים חמודים,
כאלו שיעשו לה טוב להיזכר באירוע.
נניח “צירפתי לך כמה תמונות שיחזירו אותך ליום המהממם הזה שהיה לפני שבוע בדיוק🤩”
3. שלחת? מעולה.
שניה אחרי זה תשלחי משוב. שאלות על השירות שלך, ממה היא הייתה מרוצה, מה כדאי היה לעשות אחרת וכו’.
4. הרווחת המלצה, הרווחת לקוחה מרוצה שהולכת לשלוח את התמונות לכל המי ומי,
מה שאומר שהרווחת גם פרסום.
זהו. עכשיו תמשיכי הלאה:)
מצרפת כאן צילומי מסך לדוגמא.
תהנווו
Log in to reply.