אני אנסה לפשט, נראה לי מביע את הרעיון
בגדול, נגענו באזור שמביא נתונים שעלולים להשתנות. נניח – הצבע האהוב על המשתמש.
המקרה הבעייתי היה מצב שבו המידע משתנה פעמיים מיידית והסיכון – שעלול לקרות שהמידע הישן ידרוס את החדש במקום להיפך (למשל, קודם המשתמש החליט שהוא אוהב אדום, ומייד אחר כך החליט שהוא אוהב ירוק, אבל הנתונים הגיעו אליי יחד, איך אדע שבסוף הוא אוהב ירוק ולא להיפך? )
תכלס היתה סיבה לחשוב שמקרה כזה לא אפשרי, אז לא התייחסנו ברצינות
בפועל, אחד הלקוחות הגדולים שלנו נפל על זה.
למזלנו , אפשר פשוט לגשת מחדש ולבדוק מה הצבע שהמשתמש הכי אוהב כרגע , ולשמור את הנתון החדש
עדיין היינו צריכים לעצור את כל הפיצ’ר וללכת כמה צעדים אחורה אחרי שכבר חשבנו שסיימנו לפתח
ואת הלקח למדנו 🙂
אגב, האוטומציות הקיימות לא עלו על זה , כי מקרה כזה מעולם לא נבדק
וזו היתה אחת הסיבות שהיינו כל כך שאננים, כי אמרנו שאם כל האוטומציות עוברות, מה כבר יכול להיות
אז הלקח כפול 🙂
לא מספיק אוטומציה טובה, צריך coverage (איך אומרים את זה? כיסוי?? ) מספק לכל הscenarios (איך אומרים את זה? מקרים?? ) האפשריים .