קופרטריות ,אשמח לעזרתכן

קדם Forums קופירייטינג קופרטריות ,אשמח לעזרתכן

  • RACHEL BEN PORAT

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    21/11/2023 ב2:45 pm

    *TOG TABLE*
    *בגד שולחן.*
    *הT של הבגד ושל השולחן יכול לשחק אולי:*
    *ELBA**T**OG*
    *או משהו כזה*

  • ריקי ליפשיץ

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    21/11/2023 ב2:48 pm

    חזק!!

    הT זה גם שולחן בפרופיל

    גם לזה התכוונת?

  • חיה לאבין- כתיבה חיה

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    21/11/2023 ב5:14 pm

    ריקי, כן הייתי ממליצה לך לא לזרוק סתם ככה שם באוויר אלא לראות שזה מתאים לאסטרטגיית העסק.

    אם תרצי לקבל מיתוג חזק עם התאמה מדויקת לערכים ונקודת בידול של העסק כדאי לך לפנות לקופירייטרית מקצועית.

    אם תרצי לקבל ממני הצעת מחיר צרי איתי קשר בפרטי.

    המון הצלחות!!

  • עטרה רזניק [רוזן] – תוכן. אש.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/11/2023 ב9:14 pm

    שלום ריקי,

    מעתיקה לך את מה שכתבתי פה כבר פעם למישהי אחרת:)

    זה אמור לגבי סלוגן, אבל נכון באותה מידה לגבי שם לעסק.

    **

    סליחה על ההקפצה, אבל אני אומר את זה שוב ושוב עד שגרוני ייחר ואולי, אולי בסוף גם הציבור שלנו יהיה מודע לדבר הכל כך בסיסי הזה:

    אין דבר כזה “מחפשת סלוגן”.

    אין חיה כזאת.

    סלוגן הוא לא מוצר.

    סלוגן הוא חלק ממיתוג.

    ומיתוג, ובכן, מיתוג הוא לא לוגו.

    מיתוג הוא לא עיצוב.

    מיתוג הוא לא כותרת יפה בפונט חדיש עם משחק מילים נחמד.

    מיתוג הוא תדמית.

    מיתוג הוא הזהות של העסק, קודם כל פנימה.

    מיתוג הוא החלק הבסיסי ביותר של שיווק.

    אז נכון, מיתוג כולל בתוכו גם חלק ויזואלי, הוא הפנים של העסק ואותו מתקשרים החוצה.

    אבל יש לו תפקיד בסיסי, והוא- לשווק את העסק בצורה הנכונה, המדויקת והטובה ביותר.

    וכדי שהמיתוג ימלא את התפקיד שלו, הוא צריך קודם כל להיות בנוי על אסטרטגיה שיווקית מהודקת.

    בעלות מקצוע יש הרבה. יש גם הרבה טובות ואפילו טובות מאד.

    למה שיקחו דווקא אותך?

    מה יש לך לתת ללקוחות שלך? מי הן בכלל? איך צורת העבודה שלך משפיעה על התדמית שלך? מהי הצורה בה רוצה שידברו עלייך אחרי שאת יוצאת מהחדר? מה היית רוצה שידעו עלייך? איך היית רוצה שיתפסו אותך? למה את שואפת להגיע? מה מגביל אותך בעסק? מה החסרונות שלך מול אחרות? מהם היתרונות שלך? אילו הזדמנויות מיוחדות דווקא את יכולה להציע, לטווח הארוך ולטווח הקצר? איך את רואה את העסק שלך בעוד כמה שנים?

    יש לך תשובות לכל השאלות האלו?

    יכול להיות שלא. את יכולה גם להגיד: “עזבי אותי, לא צריכה את זה. אני מסתדרת מעולה גם ככה ויש לי את מעגל הלקוחות המצומצם שלי ומאמינה שבהמשך זה יעבור מפה לאוזן. עכשיו אני צריכה רק איזו שורה מתחת ללוגו, בשביל הפרוטוקול.”

    זכותך.

    אבל מי שמתחילה דרך עצמאית, ורוצה לראות את עצמה פורצת רחוק וגבוה, מגשימה את היכולות שלה מעבר לכאן והעכשיו- צריכה קודם כל לבנות לעצמה תדמית. זה השוק וככה עובדים היום.

    לא מדברת אישית אלייך, לא מכירה אותך, ואני מברכת אותך מכל הלב בהמון הצלחה וסיעתא דשמיא.

    לא חושבת על אף אחת חלילה שום דבר רע ולהיפך, אני חושבת שחוסר המודעות הזה מגיע ממקום מאד יפה ונכון.

    אבל כן רואה לנכון לכתוב את כל זה- דווקא בגלל שראיתי פה עוד כמה וכמה בקשות כאלה בסגנון זה או אחר.

    דווקא בגלל שזה פורום ציבורי, מהבודדים שמבקרות בהם נשים שחלק גדול מהן לא נמצאות בעוד מקומות ברחבי הרשת, ולא מכירות את המושגים מעולם השיווק שנמצאים היום בכל מקום ונגישים לכולם. ברוך השם חסומות אנחנו, רק חבל שאין לנו מספיק דרכים אחרות לצרוך את המידע שרלוונטי לכולנו.

    דווקא לכן, מנסה להסביר על רגל אחת, על חצי רגל, נקודה בסיסית ומשמעותית שחשובה לכל בעלת עסק באשר היא.

    העולם מדבר היום שיווק.

    וכ”כ חבל לראות שדווקא בציבור בו יש הכי הרבה פריחה יזמית (מוכח באחוזים), הכי הרבה עצמאיות ובעלות עסקים שפותחות להן דרך משל עצמן, יש הכי פחות מודעות לדבר הכ”כ בסיסי הזה.

    וכ”כ מנותק לראות נשים אינטלגנטיות שעדיין באות לגרפיקאית עם שם וסלוגן שחשבו עליו אתמול בלילה, ומבקשות ממנה לעצב להן “לוגו יפה”.

    זה פשוט לא עובד.

    אני לא רוצה לדבר בהכללות ובצורה גורפת מדי, כי תמיד יש כאלה שהצליחו על אף ולמרות והגיעו רחוק גם בלי כללים. אבל המהלך הטבעי של העולם היום עובד על שיווק, על תודעה, על תקשורת. אנחנו מוצפים בהיצע, מוצפים במידע, ואם לא נדע איך לנהל את זה נכון- רוב הסיכויים שנשאר לדשדש באיזור הסביבה הקרובה ובאותם מעגלים.

    המון, המון, המון הצלחה לכולן.

  • אילה | סטודיו ריפל

    גרפיקה
    חברה
    23/11/2023 ב9:34 am

    כמה נכון!

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן