אם את בעלת עסק, תשאלי את עצמך מה את יודעת על…

קדם Forums קולינריה אם את בעלת עסק, תשאלי את עצמך מה את יודעת על…

  • אם את בעלת עסק, תשאלי את עצמך מה את יודעת על…

    פורסם ע"י תמר רוזנטל | צלמת עסקית – מזון ואדריכלות  צילום ומולטימדיה on 02/04/2024 ב2:42 am

    אסטרטגיה.

    מילה מפוצצת, הא?😉

    מה זה תכלס?

    היום צילמתי ערב של השקת המותג של אושרית נחום (חפשו עליה בגוגל, היא צלמת עסקים מוכשרתתתת!)

    ודיברה שם גיטי קוסובסקי האלופה (בעלת המותג ‘כוס ויסקי’).

    כתבתי לי כמה נקודות שיקדמו כל בעלת עסק שהוא,

    ואני משתפת כאן כי אני חושבת שזה באמת יכול לקדם אתכן:

    תוכן חייב להיות מדוייק לאסטרטגיה של העסק.🎯

    את כותבת תוכן?

    מה הסלוגן שלך?

    מה המוטו של העסק שלך? תהיי מדוייקת, מיהו קהל היעד האולטימיטיבי שלך?


    לדוגמה: קינוחי בוטיק לאירועי יוקרה במחירים עממיים.👌

    לפי האסטרטגיה תספרי על עצמך ותכתבי את התוכן שלך, וכל מה שתכתבי, יענה על ההגדרה של הסלוגן שלך.

    תכתבי תוכן שיהיה כמו שאלה (סמויה, בצורה חכמה), והתשובה תהיה הסלוגן שלך. האמירה שלך. האסטרטגיה של העסק שלך.

    הדגמה:

    – תכתבי תכנים, תמתגי את עצמך ותדברי על איך למצוא חומרים זולים ולהכין מהם חתיכת יופי, מה שמוזיל את המחירים.

    – תני טיפים איך להוציא מחומרים ביתיים תוצרים ברמה גבוהה.

    – תני קישורים לחנויות מוזלות,

    וכן על זו הדרך.

    האסטרטגיה שלי זה תמונות יפות כמו במציאות. וברשימת תפוצה שלי לטיפים בנושא צילום מזון, אני מדברת על איך את תצלמי בבית שלך את מה שהכנת, וזה ישאר טעים, יפה ומגרה כמו שהכנת, עם מלא פתרונות,

    למשל- זה שלא יודעים על איזה רקע לצלם- בשבוע שעבר נתתי פתרון על רקע זול ומושלם. בשבוע קודם כתבתי על איך להוציא בתמונות את האוכל מגרה, כי באמת חבל שהרבה פעמים נשים מספרות לי שהן מכינות אוכל טעים ולא מצליחות לצלם, ואני בהחלט חושבת שיש מה לעשות, ופשוט זה מה שאני מספרת להן, איך לקבל תוצאות טעימות יותר:) וכן הלאה..

    תראי עשייה, כדי ליצור חיבור רגשי בינך לבין העוקבים.💕

    לרוב אנחנו רוכשים מוצר בגלל הערך הרגשי שהוא מעניק לנו.

    אם הלקוחות שלך מכירים אותך אישית- מעולה, יש להם אליך חיבור רגשי.

    אם הם לא מכירים אותך, ואת רוצה להגדיל את מעגל הלקוחות- תצטרכי ליצור חיבור רגשי כדי שירכשו דווקא ממך,

    ואת זה תצרי באמצעות שיתופים יום יומיים מהחיים שלך בתוך העסק. 🤝

    אל תדברי על מה אכלת וכל מה שלא מעניין- אלא תספרי לנו איך העסק שלך משתלב ביומיום,

    לדוגמה, תספרי מה את מכינה לארוחות צהריים מושקעות מכלום חומרים, באמצעות סידור יפה וכו’.

    הערך הרגשי שאני נותנת בתמונות הוא לפי הסלוגן שלי; יפה כמו במציאות, ותמונות מגרות וטעימות, שמעבירות את התחושה של המנה- מתחברות לנו לבלוטות הטעם מאד מהר, ומחבר לנו לקוחות שרוצים שיהיה להם טעים ויפה גם..!

    יש עוד מלא תוכן חשוב,

    בהמשך בעז”ה אעלה עוד💕

  • 2 תגובות

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן