מי מתוסכל יותר ??

קדם Forums קולינריה מי מתוסכל יותר ??

  • מי מתוסכל יותר ??

    פורסם ע"י גינסברגר קייטרינג בוטיק וסדנאות  אומנות ועיצוב on 26/06/2026 ב10:30 am

    בס”ד

    שלום יקרה, מה שלומך?

    אני יודעת שיום שישי היום
    (גם לי יש לוח שנה ושבת האהובה עוד מעט תבוא 🙂

    אבל דווקא מתוך ההכנות והבישולים, ההתארגנות וההספקים

    כותבת לך כמה מילים

    המטבח הוא המקום הכי חם בבית –
    אז למה הוא גורם לי לפעמים להרגיש כל כך קר ?

    אני משקיעה שעות, מנסה, טורחת, רוצה להספיק, ולהגיש משהו שירגיש בית

    אבל לפעמים— קשה, משהו פשוט לא מתחבר— לא הולך , לא בשבילי

    התבשיל לא יצא כמו שדמיינת?

    לא אהבו את מה שהכנת ?

    ההתעסקות הייתה קשה מידי ?

    הכל הפוך ומלוכלך ?

    בקיצור ? אני לא מסתדרת במטבח ??!!

    ואת, מרגישה שבמקום שהמטבח יהיה עבורך השראה ושמחה, סיפוק וחוויה

    הוא הופך למעמסה שמעיקה על הלב,

    שמשפיעה על כל הבית

    ובלילה- עולה בך מתוך השקט השאלה –

    מה באמת קורה שם, מעבר למחבת
    כשאני מתוסכלת, כשאני מרגישה

    ש”לא הלך לי” —-

    ש”אני לא טובה במטבח “
    ש”אני לא מבשלת טעים “

    ש”לא נהנים ממה שאני מכינה”
    מה זה גורם לך להרגיש ?

    ויש צד שני- הבעל היקר

    האם הוא רואה את המאמץ שלך?

    האם הוא מרגיש את האכזבה והמתח סביב המטבח?

    אולי גם הוא מרגיש אבוד, רוצה לתת מילה טובה אבל לא יודע איך?

    האם הוא מעריך?

    האם הוא מרגיש את הפער בין מה שרצית למה שחווית ?

    אני יודעת שזה לא קל להודות בזה,

    אבל התסכול הזה משותף לכל כך הרבה מאיתנו!!

    את לא לבד!!

    האם את מסוגלת לדבר את זה ? להתבשל עם זה קצת?

    הגיע הזמן לפתוח את זה כאן, בבית החם שלנו

    אני מזמינה אותך לעצור רגע, לנשום עמוק ולשתף אותי בכנות:

    אני והוא והמטבח-כל התשובות כמובן בהקשר לנושא המטבח והאוכל

    1. מהו הרגע שבו את הכי מרגישה מסופקת ?
    2. מהו הרגע שבו את מרגישה הכי מתוסכלת?
    3. מול מה הבעל מרגיש מאוכזב מתוסכל ?
    4. מתי הבעל שמח, מסופק ומאושר ?

    לנוחיותך –

    מצורף קישור לתשובות ישירות

    אני רוצה לענות על התשובות

    אני מחכה לשמוע את התשובה האישית שלך,

    קוראת כל מילה בס”ד

    בואי תעני גם את

    כדי שנוכל יחד להפוך את המטבח

    למקום שבו אנחנו מרגישות סיפוק שמחה וחוויה

    כאן איתך, מחכה לכל מילה

    דסי

    אנחנו מאמינים שאוכל זו השפה הישירה לומר לאורחים כמה הם חשובים לכם !
    גינסברגר- יש טעם לכבד ! -050-4117322 באתר כבר בקרת ? 

  • 0 תגובות

    עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.

    Log in to reply.

    מעוניינת בפרסום

    חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

    ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

    מה את מחפשת?

    מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

    ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

    דילוג לתוכן