מהניסיון האישי שלי וגם ממה שאני רואה אצל חברות, קולגות שאני עובדת איתן
זה לא יאמן כמה קריטי הביטחון העצמי לעסק!
כל היכולת של להעריך את העבודה שלי וממילא הלקוח מעריך אותה בהתאם,
להתנהל נכון מול לקוחות,
לשווק את עצמי בכיף ממקום ענייני שלא רואה בזה גאוה אלא מודע ליכולות שלו ומודה על כך ד’,
תקשורת בין אישית שהיא קריטית לנותני שרות, קריטית יותר מהמקצועיות שלהם לדעתי.
ועוד כל כך הרבה!
אני כל פעם משתאה מחדש מהמציאות הזו.
השאלה הגדולה היא אם כן, מה משפיע על הביטחון העצמי?
איך בונים אותו?
בטוח שיש כאן הרבה יותר מקצועיות ממני בתחום,
אני רק זורקת את מה שאני יודעת מלמידה , הבנה, והיכרות עם אנשים:
לסביבה תומכת-הורים, משפחה יש אחריות קריטית בזה.
אני כאמא נרעדת כל פעם למחשבה מה מונח בידיים שלי.
הכל בידי שמים, כמובן, אבל יש לנו אחריות עצומה על מה שאנחנו כן יכולים לעשות.
ביקורת למשל היא הרסנית וקוטלת את הביטחון.
ביקורת היא לא רק דווקא כלפי הילד אלא ביקורת בכלל, היא רעל.
חוסר פניות של הורים (גם אם עמלים להרויח כסף שיעשה לילדים טוב בעתיד…)
ולהיפך
חום, אהבה בגלל שאתה הילד שלי, נתינה ממקום נקי באמת, שיתוף ותקשורת בריאה בבית-
כל זה הוא חלק ממה שמרכיב את המוצר הנצרך הזה
לכל דבר, גם לעסק.
טוב הארכתי מדי מקוה שלפחות הועלתי למישהי:)