האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות

קדם Forums עצמאיות ראשי שיח פתוח האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות

  • האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות

    פורסם ע"י מוסי אלישביץ מעצבת גרפית ועורכת וידאו  גרפיקה on 30/05/2021 ב9:53 pm

    חשבתי לשלוח ללקוחות שלי שאלון קצר

    שדרכו אני רוצה לקבל מהם מידע מה גורם להם לבוא אלי ולחזור אלי

    ומה הם מצפים לקבל ממני בתור מעצבת גרפית (מעבר לבסיס – כמה מהם היו רוצים למשל שיהיה לי ידע בבניית אתרים וכדומה)

    ואני מתלבטת האם להעיז ולהכניס לשאלון גם שאלה בסגנון של: מה הייתם ממליצים לי לשפר? / ממה אתם לא מרוצים?

    או שזה לא חכם?

    מצד אחד אני רוצה שהם יתרכזו במה שטוב בי, ומצד שני – כדאי שאני אדע אם יש משהו שמפריע להם, כדי להשתפר ולהשתדרג.

    מה דעתכן?

  • 3 תגובות
  • טובי אלקיים

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    31/05/2021 ב6:17 am
    חברה חדשה

    מוסי יקרה,

    הלקוחות חושבים מה שחושבים

    הדרך שלך לדעת את המחשבות שלהם היא להוסיף שאלה של מה צריך לשפר

    זה לא לייצר יש מאין אלא לדעת מה תחושת הלקוחות

  • אפרת דיין

    הייטק
    חברה
    31/05/2021 ב7:13 am
    2
    חברה חדשה

    לדעתי תכניסי.

    זה גם יראה להם שאת כנה ופנויה להשתפר ולקבל את הדעה שלהם.

    זה משהו שממש חשוב ללקוח. לדעת שהולכים לעשות את המוצר לפי הרצונות שלו.

    וגם בשבילך – תמיד טוב לדעת במה להשתפר ואיך להתקדם. בשביל עצמינו:)

    בהצלחה!!

  • מוסי אלישביץ מעצבת גרפית ועורכת וידאו

    גרפיקה
    חברה
    31/05/2021 ב12:29 pm
    חברה חדשה

    תודה טובי ואפרת,

    באמת אכניס שאלה כזו

    מאמינה שיצא מזה משהו טוב 🙂

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן