

עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני שעה אחת
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ שיח פתוח ‹ האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות
-
האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות
פורסם ע"י מוסי אלישביץ מעצבת גרפית ועורכת וידאו גרפיקה on 30/05/2021 ב9:53 pmחשבתי לשלוח ללקוחות שלי שאלון קצר
שדרכו אני רוצה לקבל מהם מידע מה גורם להם לבוא אלי ולחזור אלי
ומה הם מצפים לקבל ממני בתור מעצבת גרפית (מעבר לבסיס – כמה מהם היו רוצים למשל שיהיה לי ידע בבניית אתרים וכדומה)
ואני מתלבטת האם להעיז ולהכניס לשאלון גם שאלה בסגנון של: מה הייתם ממליצים לי לשפר? / ממה אתם לא מרוצים?
או שזה לא חכם?
מצד אחד אני רוצה שהם יתרכזו במה שטוב בי, ומצד שני – כדאי שאני אדע אם יש משהו שמפריע להם, כדי להשתפר ולהשתדרג.
מה דעתכן?
מוסי אלישביץ מעצבת גרפית ועורכת וידאו הגיבה לפני 3 שנים, 8 חודשים 3 חברות · 3 תגובות -
3 תגובות
-
0
0
0
חברה חדשה
מוסי יקרה,
הלקוחות חושבים מה שחושבים
הדרך שלך לדעת את המחשבות שלהם היא להוסיף שאלה של מה צריך לשפר
זה לא לייצר יש מאין אלא לדעת מה תחושת הלקוחות
-
2
2
0
חברה חדשה
לדעתי תכניסי.
זה גם יראה להם שאת כנה ופנויה להשתפר ולקבל את הדעה שלהם.
זה משהו שממש חשוב ללקוח. לדעת שהולכים לעשות את המוצר לפי הרצונות שלו.
וגם בשבילך – תמיד טוב לדעת במה להשתפר ואיך להתקדם. בשביל עצמינו:)
בהצלחה!!
-
0
0
0
חברה חדשה
תודה טובי ואפרת,
באמת אכניס שאלה כזו
מאמינה שיצא מזה משהו טוב 🙂
Log in to reply.