האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות

קדם Forums עצמאיות ראשי שיח פתוח האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות

  • האם להתמקד רק במה שטוב או להעיז? סקר לקוחות

    פורסם ע"י מוסי אלישביץ מעצבת גרפית ועורכת וידאו  גרפיקה on 30/05/2021 ב9:53 pm

    חשבתי לשלוח ללקוחות שלי שאלון קצר

    שדרכו אני רוצה לקבל מהם מידע מה גורם להם לבוא אלי ולחזור אלי

    ומה הם מצפים לקבל ממני בתור מעצבת גרפית (מעבר לבסיס – כמה מהם היו רוצים למשל שיהיה לי ידע בבניית אתרים וכדומה)

    ואני מתלבטת האם להעיז ולהכניס לשאלון גם שאלה בסגנון של: מה הייתם ממליצים לי לשפר? / ממה אתם לא מרוצים?

    או שזה לא חכם?

    מצד אחד אני רוצה שהם יתרכזו במה שטוב בי, ומצד שני – כדאי שאני אדע אם יש משהו שמפריע להם, כדי להשתפר ולהשתדרג.

    מה דעתכן?

  • 3 תגובות
  • טובי אלקיים

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    31/05/2021 ב6:17 am

    מוסי יקרה,

    הלקוחות חושבים מה שחושבים

    הדרך שלך לדעת את המחשבות שלהם היא להוסיף שאלה של מה צריך לשפר

    זה לא לייצר יש מאין אלא לדעת מה תחושת הלקוחות

  • אפרת דיין

    הייטק
    חברה
    31/05/2021 ב7:13 am

    לדעתי תכניסי.

    זה גם יראה להם שאת כנה ופנויה להשתפר ולקבל את הדעה שלהם.

    זה משהו שממש חשוב ללקוח. לדעת שהולכים לעשות את המוצר לפי הרצונות שלו.

    וגם בשבילך – תמיד טוב לדעת במה להשתפר ואיך להתקדם. בשביל עצמינו:)

    בהצלחה!!

  • מוסי אלישביץ מעצבת גרפית ועורכת וידאו

    גרפיקה
    חברה
    31/05/2021 ב12:29 pm

    תודה טובי ואפרת,

    באמת אכניס שאלה כזו

    מאמינה שיצא מזה משהו טוב 🙂

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן