

עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 6 שעות
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
האתגר של הדסה שראבני, מוזמנות לעזור!
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ שיח פתוח ‹ האתגר של הדסה שראבני, מוזמנות לעזור!
-
האתגר של הדסה שראבני, מוזמנות לעזור!
פורסם ע"י הדסה שרבאני – צילום אירועים צילום ומולטימדיה on 24/01/2022 ב12:05 pmאתגר? אז הנה—
שמכל לקוח מרוצה יבואו שניים או אפילו שלושה לקוחות חדשים.
איך עושים את זה…?
אולי צ’ופר של לקוח מביא לקוח? אולי…
בתא-ל טשיטיד מדריכה זוגית לכלות ונשים הגיבה לפני 3 שנים, 3 חודשים 10 חברות · 11 תגובות -
11 תגובות
-
155
36
0
מנהלת קהילה
ללדעתי
זה פשוט קורה אם עובדים נכון ואמיתי
הפוקוס צריך להיות על הדרך -הכוונה על לתת שירות מבלי לצפות שימליצו עליך .
פחות אוהבת את הדרך של תשלום ללקוחות , יכולה להגיד מניסיון עבר של גרפיקאית שהציעה לי את זה ואין סיכוי שאני אמליץ עליה גם לא בעד אלף שקל ולא בחינם , אז אין צורך לגרום ללקוחות להמליץ ברגע שתהיה טובה הם ימליצו באהבה!
-
69
38
0
פעילה בקהילה
הדסה,
בטח שמעת על אפקט ה”וואו”
אם את נותנת שירות טוב, זה טוב
אבל אם תתני שירות “וואו” – זה יגרום ללקוחות להמליץ עליך
תחשבי מה את עוד יכולה לתת ללקוח
בלי להגיד לו מראש
אלא בהפתעה
זה בד”כ יוצר חוית שירות שלקוח לא שוכח מהר,
ואוהב לספר את זה הלאה…
בהצלחה!
-
0
0
0
חברה חדשה
בס”ד
כשיש נגב בעסק….
אפשרות אחת להיות בלקחנות להיות עסוקה אין לי ואין לי….
אפשרות שניה איך אני בנתינה לעצמי ולעסק….
זה הזדמנות לחשב מסלולים חדשים…
להרפות ולשחרר..
והדברים פשוט קורים…..
מרים וינטרוב
מאמנת אישית
אלופה בליווי עסקי.
-
5
4
0
חברה חדשה
בנוסף למה שאמרו לך
לבקש המלצה כתובה
ולשאול אולי יש לך חברים שצריכים גם שירות כזה? לבקש פרטי קשר ולהתקשר…
-
5
8
0
חברה חדשה
<div>הדסה,</div><div>
זמנים של יובש בעסק יש לכולם.
תנצלי אותם לשפשף את עצמך בעיבוד תמונות, בלקיחת השראות, ביצירת תיק עבודות, ובקידום העסק בדרכים שונות שמתאימות לך ונראות לך.
אם יש תקופת יובש שנמשכת ונמשכת, תשקלי שיווק נוסף בערוץ בו נמצא קהל היעד שלך,
וכמובן….. תפילה. מעל הכל, היא מעניקה את הס”ד האמיתית להצלחה!
</div>
-
22
22
0
חברה חדשה
תודה לכולן! מחכים ומעצים -מתפנה ליישם בעז”ה!
מרים וינטרוב- לא כ”כ ירדתי לסוף דעתך…מילים גבוהות…
-
5
8
0
חברה חדשה
מרים וינטרוב התכוונה לומר שיש לך 2 בחירות בזמנים של ‘יובש’ בעסק, כשאין הרבה לקוחות והכנסות,
או להתאונן על זה שאין וחסר,
או לקחת את הזמן הזה ולחשוב איך לשכלל את העסק ולקדם אותו.
אגב,
באותו עניין, היתה לי תקופה מאוד מאתגרת שבה לא היה לי כל כך לקוחות
והאמת שזה היה טוב, כי גם לא היה לי כח, הרגשתי לא טוב והייתי צריכה רק לנוח ולנוח.
זה היה יובש אמיתי מכל הבחינות, כי אני טיפוס שלא נח. לא מסוגל.
ואז כשעבר חודש ועברו חודשיים ראיתי שהזמן מתבזבז ואני לעומת זאת ממורמרת.
התחלתי לתקתק את התיק עבודות שלי, ככה, מהמיטה.
תיק עבודות שדחיתי את הארגון שלו, ודחיתי ודחיתי, כי לא היה לי זמן.
בסופה של אותה תקופה גם היה לי תיק עבודות מסודר,
וגם אני בס”ד חזרתי לחיים…
במילים אחרות: לנצל את התקופה הזו של היובש. לתעל אותה. להפוך אותה, לטובתי.
בהצלחה!
-
-
0
0
0
חברה חדשה
הכל נכון.
אצלי, הבעיה לעמוד ביעדים.
לא יודעת מה אצלכן
אבל אצלי זה הכיוון
-
236
258
0
מנהלת קהילה
שלום הדסה,
לקוח ממליץ זה הבסיס (והאומדן) לעסק טוב.
אז איך עושים את זה? דואגים שהלקוח פשוט יצא מרוצה. ויקבל (בתכל’ס, לא רק בדיבורים..) את הפתרון שבשבילו הגיע אליך והרבה מעבר.
10 טיפים מהשולחן שלי כמנהלת משרד הפקה בירושלים, ב”ה עם מאות לקוחות ממליצים:
1. דואגים לשירות ממכר מרגע ההכרות ועד הביצוע המושלם.
2. מקצועיות! מקצועיות אינה רק רמת מוצר אלא גם (והרבה) מתבטאת בתהליך הפקת המוצר.
3. מוצר מעבר לציפיות של הלקוח.
4. בונוסים ששומרים לסוף…
5. אחריות מלאה על המוצר שהפקת גם לאחר סיום התהליך.
6. שמירת ייחודיות ובידול השירות/העסק, באופן שהוא אינו ניתן לתחרות מול אנשי מקצוע אחרים בשוק.
7. מחיר הוגן ביחס לתוצר.
8. יחס אישי ומסור לאורך התהליך מול הלקוח.
9. חוזה מסודר ומקצועי שמסביר ללקוח בפירוט מה יקבל ממך, עלויות, חריגות וכו’…
10. אחרי הכל ולפני הכל: תהיי בן אדם שכיף לעבוד איתו. לקוחות אוהבים אנשי מקצוע ישרים, כנים שעובדים בשמחה ובכיף.
הרבה סיעתא דשמיא!
-
0
2
0
חברה חדשה
רק זה וזהו?! :()
אז מה הבעיה?
-
76
294
0
פעילה בקהילה
אני זוכרת שהמלצתי על מישהו שנתן לי שירות
באופי שלי אני מאוד אוהבת להמליץ על מי שנתן לי שירות,
אולי כשאתה עצמאי אתה מבין כמה ערך יש להמלצה טובה….
אותו איש שירות התקשר אלי ואמר לי- תודה רבה שהמלצת עלי
אני רוצה לתת לך…
אני זוכרת את שההערכה הזו גרמה לי לרצות לקבל שירות בתחום הזה רק אצלו…
וכמובן להמליץ עליו שוב!!!
זה לימד אותי להכיר טובה לממליצים,
זה להזכיר להם את השירות שלי עוד פעם
וכשאני רוצה לתת להם משהו בתמורה להמלצה שלהם,
אני יכולה כאן להכיר להם מוצר חדש שהוצאתי,להזכיר מחדש את מה שאני נותנת וכו’
צריך לשים לב- זה לא כמו שחיה אמרה אני אשלם למי שתמליץ עלי ללקוח והוא יבוא דרכה,
זה “לשלם” למי שהמליץ עלי (בעבר) ולתגמל אותו בלי שהוא ידע על כך מראש
בהצלחה
Log in to reply.