חדר המתנה ללא מיזוג

קדם Forums עצמאיות ראשי שיח פתוח חדר המתנה ללא מיזוג

  • חדר המתנה ללא מיזוג

    פורסם ע"י רבקה וינוקור  חברה on 17/07/2023 ב3:49 pm

    הי,

    יצא לי בימים האחרונים להגיע לאשת מקצוע חרדית בתחום מסויים

    היא הדגישה לי מראש להגיע בזמן

    עשיתי מאמץ הגעתי מעיר אחרת בתח”צ 3 דקות לפני השעה שנקבעה

    הגעתי למקום, היה מדובר במין מבנה בקומת עמודים של בניין מגורים – אוקי

    נכנסתי למסדרון קטן עם פינת ישיבה קטנטנה – 2 כסאות פלסטיק אם אני לא טועה

    התור הקודם עדיין לא הסתיים

    אז חיכיתי מעט

    היה חם נורא בחוץ, אבל בפנים גם, כי כלל לא היה מזגן…

    והגעתי עם ילד קטן בן 3 נשוא התור

    לא היה לנו ככ מה לעשות שם בין 4 קירות נוטפים ומזיעים (שעת בוקר)

    לא תמונות לא משחקים

    לפחות חיכינו רק רבע שעה….

    אז בעלת מקצוע יקרה מאד

    אחרי רבע שעה כזו

    כבר לא היה לי מידי הרבה כוחות

    להתרשם מהמקצועיות הרבה שלך

    מהגישה הנעימה שלך לילד

    או להנות מזה ששינו חרדיות ומדברות באותה שפה..

    ובטח שאני לא אקנה את השירות שלך…

    מה דעתכן?

  • 7 תגובות
  • מירי גרינשטיין

    אומנות ועיצוב
    חברה
    17/07/2023 ב4:40 pm

    ברור שכזה זלזול גורם לחוסר אמון , אני לא הייתי חוזרת אליה , (אא”כ היה בעיה חד פעמית, והיתה איזה התנצול- בדיוק המזגן התקלקל וכו’) הייתי אפילו מעירה לה על זה בצורה יפה

    • רבקה וינוקור

      חברה
      חברה
      17/07/2023 ב5:08 pm

      לא היה בכלל מזגן…

      את צודקת שאולי הייתי צריכה להעיר בצורה יפה.

  • הודיה ט.

    גרפיקה
    חברה
    17/07/2023 ב4:49 pm

    בעלת מקצוע יקרה מאוד,

    צריכה לתת שירות בהתאם.

    והנה,

    עם כל המקצועיות, הגישה, והמחיר-

    יצאת מרוצה?

    פחות.

    תרצי בשמחה להגיע שוב?

    לא בטוח.

    להשיג לקוח זה קל,

    להשאיר אותו וגם לגרום לו להמליץ הלאה, זה המבחן של העסק.

    • חגית ב

      יעוץ אימון והנחיה
      חברה
      19/07/2023 ב9:43 pm

      ממש ככה

      לפעמים אנחנו צריכות להיות הלקוחות של עצמינו לרגע כדי להבין את זה.

      כי מי שיושבה בפנים במזגן לא מרגישה את זה.. צריך להגדיל ראש או לשמוע תלונות מלקוחות.

      ומצד שני אם יש לך רווח לילד זה שיקול אחר אם להפסיד אותו תמורת מזגן.. אולי לכן יש לה לקוחות חוזרים.

      • הודיה ט.

        גרפיקה
        חברה
        25/07/2023 ב4:35 pm

        תראי

        יכול להיות מאוד שיש לה לקוחות חוזרים

        אבל ברגע שתקום לה אי פעם מתחרה מספיק שווה

        אז מה יקרה?

        מה שאני באה להגיד,

        שבעצם זה שיש לה לקוחות חוזרים זה כי אין להם ברירה

        וכבעלי עסק אנחנו אמורים לשאוף ללקוחות שחוזרים כי הם נתרמו, אהבו, התחברו, נהנו.

  • ציפי פרבשטין

    גרפיקה
    חברה
    25/07/2023 ב10:47 pm

    נשמע עצוב! ומסייט
    ובטוחה שאני אומרת את זה במילים עדינות ביחס להרגשה האמיתית…

    ונכון, בעל מקצוע צריך לדעת שזה לא רק לקבל לקוח וכו’ וכו’
    אבל אם זה קרה לו, מסתמן – הוא פשוט לא יודע את זה
    הוא [או היא במקרה זה] נמצאת בתוך חדר ממוזג וכו’, רוצה לתת את כל כולה ולא שמה לב לפרט הקטן של מה קורה בחוץ לממתינים, והיא לא תופסת שזה הרבה יותר מכל הטיפול.
    התקציב שלה יחסית מצוצמם [מתארת לעצמי, אם זה המקום שהיא נמצאת בו] והיא לא רואה לנכון להשקיע בדבר ‘זניח’ כמו חדר המתנה
    ויתכן גם, שהיא כן יודעת מה קורה שם, אבל חושבת טוב אנשים לא מחכים הרבה זמן, בטח לא מאד מפריע להם – ולא אוחזת שרבע שעה באמצע צהרים לוהט בלי מזגן זה כמיני גהנום ומוציא את כל החשק של אחרי זה

    ואת באה ובצדק[!] מתלוננת על הפרט ה[לא] ‘שולי’ הזה והיא אפילו לאדעת כל כך…

    ממליצה לך מאד, אם את רוצה לעזור ליהודי, ועוד חרדי בפרנסה
    להכניס לו למודעות את הפרט הזה

    אם יש לך כתובת מייל שלה
    לכתוב לה אולי מייל מכובד ומכבד, בשיטת הסנדוויץ, ולהסביר לה בו שחדר המתנה כזה גורם ללקוח לחשוב שוב האם להגיע לנותן שירות שכזה [כמובן, ניתן לכבס טוב יותר את המילים ולעדן את הנוסח]

    לא כך?

  • נחמי ב.ש. שוּרוֹת- כתיבת תוכן מהשורה הראשונה

    אומנות הבמה והפקות תוכן
    חברה
    25/07/2023 ב11:17 pm

    וואי הזדהיתי כ”כ.

    והתגובה של ציפי גרמה לי להגיב….

    גם אני עברתי חוויה דומה בתור לקוחה, ועם כל האי נעימות הגדולה בעניין ידעתי שחייבים ליידע את בעלת העסק, זה היה חסד אמיתי ממש, היה חשוב לה לשמוע את דעתי והיא פעלה בעניין וזה היה לטובת לקוחות רבות ואחרות.

    גם אני בתור עצמאית בעלת עסק מתחיל ממש מבקשת לשמוע ביקורת ושיפורים, כמה שזה לפעמים לא נעין ויכול לעקצץ, זה נותן ומקפיץ המווון את העסק – והרי זה מה שאנחנו רוצות בסוף, לא?

    בהצלחה ענקית.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן