עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני יום אחד
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
פרסום יעיל
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ שיח פתוח ‹ פרסום יעיל
-
פרסום יעיל
פורסם ע"י מרים פרקל- יועצת משכנתאות נדל"ן והשקעות on 20/10/2021 ב2:31 pmשלום חברות,
אשמח לשמוע את חוות דעתכם,
אני מעוניינת לפרסם בספר טלפונים של העיר שלי (ביתר) ומתלבטת בין שני אפשרויות,
1. פרסום ברשימת העסקים תחת הקטגוריה שלי: משכנתאות (בעיניי זה בסיסי, כך שאם מישהו זוכר את השם ומחפש אותי- יהיה לו דרך להגיע אלי)
2. פרסומת של רבע עמוד עולה פי 10 ואני מתלבטת אם זה אפקטיבי בכלל. האם לדעתכם אנשים מחפשים עסקים בספר טלפונים (חשוב לי לציין שהפרסומות האלו לא מופיעות יחד עם רשימת העסקים אלא בעמודים נפרדים של פרסומות בלבד גם לפי קטגוריות)
אשמח לקבל את חוות דעתכם בעניין.
נ.ב. אני מכירה בכך שפרסום מפה לאוזן הוא הטוב ביותר (וגם אלי מגיעים ב”ה באופן הזה) אבל מנסיון שלי מפרסום בעיתון- זה גם היה יעיל והגיעו לקוחות וזה בהחלט כיסה את עלויות הפרסום, כי אחרי הכל, פה לאוזן זה מוגבל. כאן מדובר בפרסום יקר יותר שמצד אחד נשאר ליותר זמן מעיתון ומצד שני, לא בטוח שבכלל מסתכלים בו…
תודה רבה,
מרים פרקל
EMELY SAAR הגיבה לפני 3 שנים, 2 חודשים 13 חברות · 18 תגובות -
18 תגובות
-
040חברה חדשה
לי נראה לי יותר לפרסם בעיתון, כי עיתון, אנשים יותר רואים
וספר טלפונים פחות משתמשים.
אפשר אולי, סתם שיהיה, שאם משהוא מחפש משכנתאות וזה…
אז הוא יראה גם את העסק שלך.
אבל נראה לי שמבחינה פרסומית, עיתון יותר טוב
אבל, לפרסם כל שבוע לפחות חודש
ולא פעם אחת!
שיכנס לאנשים לתת מודע ויזכרו את זה….
-
000חברה חדשה
שלום מרים
אשמח לעזור לך אחרי שעזרת לי כ”כ הרבה באישי.
לדעתי ולפי הכללים אם ניסית דרך אחת וראית שהיא היתה לך יעילה כדאי לחזור עליה שוב ושוב.
כמובן שכדאי מדי פעם לנסות עוד אופציות אבל אם את מתלבטת במה להשקיע סכום מסוים שיש לך לפרסום וזה או או ולא גם וגם כמובן שעדיף מה שאת בטוחה בו שזה מניב לך.
ולנסות במקביל עוד אפיק שיווק שונה לגמרי כמו- רשימות תפוצה, וובינר וכדו’. שזה גם לא עולה לך כמעט כסף.
בנושא שלך יש לאנשים כל כך הרבה שאלות ותהיות והם ישמחו להיפגש איתך ולשמוע ממך חומר בסיסי בנושא הזה.
-
040חברה חדשה
היום שיווק בדיגיטל וברשימות תפוצה במייל של קבוצות חזקות- מגיע לקהלי יעד רבים ומגוונים, ואיכשהו עובד מאוד חזק.
אבל בהחלט שכדאי לך לפרסם בעיקר איפה שנמצאים רוב הלקוחות שלך.
-
000חברה חדשה
ברור שבעיתון זה יותר פיקטיבי משום שגם אנשים שלא מחפשים כרגע רואים וזה נכנס לתת מודע שלהם,
מה שיגרום להם בפעם הבאה כבר לחפש אותך בערוצים ובדרכים שונות,
אני הכנסתי לספר טלפונים מפתח העיר שורה כלומר כיתוב ולא פרסומת של חצי עמוד,
ובשנה האחרונה פנתה אלי משהי 1 מספר הטלפונים,
ברור שזה תלוי אזור / עיר,
אבל מתחת לכל ספק שספר טלפונים הוא לא הערוץ החזק כיום,
מיום ליום פחות אנשים משתמשים בספר טלפונים,
בהצלחה רבה
-
000חברה חדשה
מענין לשמוע את דעתכם האם בתור מעצבת גרפית שרוצה להיכנס לשוק מומלץ לפרסם בעיתון המקומי?
האם לקוחות מגיעות דרך פרסום בעיתון??
-
020חברה חדשה
מרים,
אני לא אחפש ייעוץ משכנתאות בספר טלפונים כי זה משהו שאפש בו מקצוענות.
אם יהיו המלצות או אכיר לפני אחפש אותו בספר טלפונים.
לעומת נהג הסעות משלוחן ובית דפוס זה דברים שכן אחפש בספר טלפונים
-
000חברה חדשה
אבל שורה בספר טלפונים לדעתי ממש חשובה
תנו לאנשים דרך פשוטה למצוא אתכם
-
-
280חברה חדשה
תודה על כל התגובות, החכמתם אותי,
לגבי פרסום ברשימות תפוצה חזקות, אשמח אם תמליצו לי על רשימות שכדאי לפרסם בהם.
-
25200מנהלת קהילה
בוקר טוב מרים,
יש לי 2 המלצות על פרסומיםף
נס קפה- המחיר גבוה אבל את מקבלת המון לידים.
מגזין נגיעות (שוברים)- מחיר מצחיק לעומת כמות הלידים שקיבלתי.
בהצלחה
-
-
440חברה חדשה
יש קבוצה ענקית עם 30,000 רשומים
היא נקראת “המעניינים” (מי לא מכירה אותה….😉)
אני מעתיקה לך –
לקבלת הצעת פרסום: [email protected]—
-
10220חברה חדשה
אני חושבת שיש ממש הבדל בין סוגי העסקים בנוגע לפרסום
לעולם לא אלך ליועץ משכנתאות שפרסם בנס קפה. לעולם. לא מכירה מי שיעשה את זה.
מקצוע כזה הבנוי על אמון אישי (היות ורוב העולם או אלו הצורכים את שרותיך, לא מבינים כלום במשכנתאות וגם לאחר שיקחו משכנתא הם לא יבינו כלום, וצריכים לסמוך על המקצועיות והישרות שלך, ומדובר בסכומים מטורפים)
אני ממליצה בסוג מקצוע כזה על עזרה ונתינה מהידע שלך ובחבר מביא חבר.
רשימות תפוצה יגרמו לי להתרחק מיועץ משכנתאות.
-
12100חברה חדשה
מה המייל של מגזין נגיעות ?
אכן נס קפה הוכיח את עצמו מאוד
לגבי פרסומים של יעוץ משכנתאות, אז כך :
יש תחומים שמיד שומעים ורוכשים כמו דפוס וכו’
יש תחומים שצריך אמון במוכר שם הפרסום בכל דרך שהיא יהיה הרבה פחות אפקטיבי אם בכלל…
לכן או שעושים רצף ארוך של פרסומים, אבל ממש ארוך,
וחייב מאחורי זה להיות אסטרטגיה פרסומית ואסטרטגיה שיווקית זה מכניס לראש של האנשים שאת קיימת,
ויש עוד דרך – למי שמתאים – רשימת תפוצה – שם את בונה מערכת מסרים שלאט לאט יוצרת אמון ובונה הכרות ורצון לבוא אליך, חובה וממש קריטי ללמוד לעשות זאת נכון, יש טעויות שיוצרות מצב הפוך – גורם לאנשים להתרחק…
-
280חברה חדשה
תודה על ההמלצות,
האם תוכלי לשלוח לי מייל או לינק לנס קפה (אני לא מוצאת אותם)
-
25200מנהלת קהילה
אני לא מאמינה שבפרסום אחד באים לקוות.
וכמו שפרלה אמרה זה תהליך של אמון.
המייל של נס קפה [email protected]
נגיעות- [email protected]
בהצלחה בכל!!
-
-
000חברה חדשה
הרשימה של ציפי רוט יוצרת יותר אמינות (לדעתי) מנס קפה
מכירה יועצת משכנתאות שמצליחה מאוד עם שת”פ הפניות עם עו”ד, מתווכים,
מקומות שקהל היעד שלך נמצא שם כבר וגם נותן יותר אמון
תחשבי על הכיוון הזה
-
040חברה חדשה
Log in to reply.