פרסום יעיל

קדם Forums עצמאיות ראשי שיח פתוח פרסום יעיל

  • פרסום יעיל

    פורסם ע"י מרים פרקל- יועצת משכנתאות  נדל"ן והשקעות on 20/10/2021 ב2:31 pm

    שלום חברות,

    אשמח לשמוע את חוות דעתכם,

    אני מעוניינת לפרסם בספר טלפונים של העיר שלי (ביתר) ומתלבטת בין שני אפשרויות,

    1. פרסום ברשימת העסקים תחת הקטגוריה שלי: משכנתאות (בעיניי זה בסיסי, כך שאם מישהו זוכר את השם ומחפש אותי- יהיה לו דרך להגיע אלי)

    2. פרסומת של רבע עמוד עולה פי 10 ואני מתלבטת אם זה אפקטיבי בכלל. האם לדעתכם אנשים מחפשים עסקים בספר טלפונים (חשוב לי לציין שהפרסומות האלו לא מופיעות יחד עם רשימת העסקים אלא בעמודים נפרדים של פרסומות בלבד גם לפי קטגוריות)

    אשמח לקבל את חוות דעתכם בעניין.

    נ.ב. אני מכירה בכך שפרסום מפה לאוזן הוא הטוב ביותר (וגם אלי מגיעים ב”ה באופן הזה) אבל מנסיון שלי מפרסום בעיתון- זה גם היה יעיל והגיעו לקוחות וזה בהחלט כיסה את עלויות הפרסום, כי אחרי הכל, פה לאוזן זה מוגבל. כאן מדובר בפרסום יקר יותר שמצד אחד נשאר ליותר זמן מעיתון ומצד שני, לא בטוח שבכלל מסתכלים בו…

    תודה רבה,

    מרים פרקל

    EMELY SAAR הגיבה לפני 2 שנים, 6 חודשים 13 חברות · 18 תגובות
  • 18 תגובות
  • רותי כהן כהן

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    20/10/2021 ב2:40 pm

    לי נראה לי יותר לפרסם בעיתון, כי עיתון, אנשים יותר רואים

    וספר טלפונים פחות משתמשים.

    אפשר אולי, סתם שיהיה, שאם משהוא מחפש משכנתאות וזה…

    אז הוא יראה גם את העסק שלך.

    אבל נראה לי שמבחינה פרסומית, עיתון יותר טוב

    אבל, לפרסם כל שבוע לפחות חודש

    ולא פעם אחת!

    שיכנס לאנשים לתת מודע ויזכרו את זה….

  • עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    20/10/2021 ב2:53 pm

    שלום מרים

    אשמח לעזור לך אחרי שעזרת לי כ”כ הרבה באישי.

    לדעתי ולפי הכללים אם ניסית דרך אחת וראית שהיא היתה לך יעילה כדאי לחזור עליה שוב ושוב.

    כמובן שכדאי מדי פעם לנסות עוד אופציות אבל אם את מתלבטת במה להשקיע סכום מסוים שיש לך לפרסום וזה או או ולא גם וגם כמובן שעדיף מה שאת בטוחה בו שזה מניב לך.

    ולנסות במקביל עוד אפיק שיווק שונה לגמרי כמו- רשימות תפוצה, וובינר וכדו’. שזה גם לא עולה לך כמעט כסף.

    בנושא שלך יש לאנשים כל כך הרבה שאלות ותהיות והם ישמחו להיפגש איתך ולשמוע ממך חומר בסיסי בנושא הזה.

  • הודיה ט.

    גרפיקה
    חברה
    21/10/2021 ב12:37 pm

    היום שיווק בדיגיטל וברשימות תפוצה במייל של קבוצות חזקות- מגיע לקהלי יעד רבים ומגוונים, ואיכשהו עובד מאוד חזק.

    אבל בהחלט שכדאי לך לפרסם בעיקר איפה שנמצאים רוב הלקוחות שלך.

    • רותי כהן כהן

      צילום ומולטימדיה
      חברה
      21/10/2021 ב12:45 pm

      איך מגיעים לשיווק בדיגיטאל?

  • גולדה הגר הגר

    טיפול
    חברה
    21/10/2021 ב12:44 pm

    ברור שבעיתון זה יותר פיקטיבי משום שגם אנשים שלא מחפשים כרגע רואים וזה נכנס לתת מודע שלהם,

    מה שיגרום להם בפעם הבאה כבר לחפש אותך בערוצים ובדרכים שונות,

    אני הכנסתי לספר טלפונים מפתח העיר שורה כלומר כיתוב ולא פרסומת של חצי עמוד,

    ובשנה האחרונה פנתה אלי משהי 1 מספר הטלפונים,

    ברור שזה תלוי אזור / עיר,

    אבל מתחת לכל ספק שספר טלפונים הוא לא הערוץ החזק כיום,

    מיום ליום פחות אנשים משתמשים בספר טלפונים,

    בהצלחה רבה

  • אפרת בר שלום

    גרפיקה
    חברה
    21/10/2021 ב1:11 pm

    מענין לשמוע את דעתכם האם בתור מעצבת גרפית שרוצה להיכנס לשוק מומלץ לפרסם בעיתון המקומי?

    האם לקוחות מגיעות דרך פרסום בעיתון??

  • נעמי בוקרה

    גרפיקה
    חברה
    21/10/2021 ב2:01 pm

    מרים,

    אני לא אחפש ייעוץ משכנתאות בספר טלפונים כי זה משהו שאפש בו מקצוענות.

    אם יהיו המלצות או אכיר לפני אחפש אותו בספר טלפונים.

    לעומת נהג הסעות משלוחן ובית דפוס זה דברים שכן אחפש בספר טלפונים

    • רחלי גולדשטוף

      מיתוג שיווק ופרסום
      חברה
      21/10/2021 ב3:25 pm

      אבל שורה בספר טלפונים לדעתי ממש חשובה

      תנו לאנשים דרך פשוטה למצוא אתכם

    • הודיה ט.

      גרפיקה
      חברה
      21/10/2021 ב4:42 pm

      מסכימה עם כל מילה של נעמי.

  • מרים פרקל- יועצת משכנתאות

    נדל"ן והשקעות
    חברה
    21/10/2021 ב10:23 pm

    תודה על כל התגובות, החכמתם אותי,

    לגבי פרסום ברשימות תפוצה חזקות, אשמח אם תמליצו לי על רשימות שכדאי לפרסם בהם.

    • דבורה חזקיה- נעים בלמידה

      הוראה רכזות וחינוך
      חברה
      22/10/2021 ב8:09 am
      מנהלת קהילה בקדם

      בוקר טוב מרים,

      יש לי 2 המלצות על פרסומיםף

      נס קפה- המחיר גבוה אבל את מקבלת המון לידים.

      מגזין נגיעות (שוברים)- מחיר מצחיק לעומת כמות הלידים שקיבלתי.

      בהצלחה

  • רבקה לביא

    גרפיקה
    חברה
    22/10/2021 ב4:15 am

    יש קבוצה ענקית עם 30,000 רשומים
    היא נקראת “המעניינים” (מי לא מכירה אותה….😉)
    אני מעתיקה לך –
    לקבלת הצעת פרסום: [email protected]

  • אפרת פרידמן

    חשבונאות ויעוץ מס
    חברה
    22/10/2021 ב8:14 am

    אני חושבת שיש ממש הבדל בין סוגי העסקים בנוגע לפרסום

    לעולם לא אלך ליועץ משכנתאות שפרסם בנס קפה. לעולם. לא מכירה מי שיעשה את זה.

    מקצוע כזה הבנוי על אמון אישי (היות ורוב העולם או אלו הצורכים את שרותיך, לא מבינים כלום במשכנתאות וגם לאחר שיקחו משכנתא הם לא יבינו כלום, וצריכים לסמוך על המקצועיות והישרות שלך, ומדובר בסכומים מטורפים)

    אני ממליצה בסוג מקצוע כזה על עזרה ונתינה מהידע שלך ובחבר מביא חבר.

    רשימות תפוצה יגרמו לי להתרחק מיועץ משכנתאות.

  • פרלה פרקל תכנון וגב חזק למשפצים

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    22/10/2021 ב9:02 am

    מה המייל של מגזין נגיעות ?

    אכן נס קפה הוכיח את עצמו מאוד

    לגבי פרסומים של יעוץ משכנתאות, אז כך :

    יש תחומים שמיד שומעים ורוכשים כמו דפוס וכו’

    יש תחומים שצריך אמון במוכר שם הפרסום בכל דרך שהיא יהיה הרבה פחות אפקטיבי אם בכלל…

    לכן או שעושים רצף ארוך של פרסומים, אבל ממש ארוך,

    וחייב מאחורי זה להיות אסטרטגיה פרסומית ואסטרטגיה שיווקית זה מכניס לראש של האנשים שאת קיימת,

    ויש עוד דרך – למי שמתאים – רשימת תפוצה – שם את בונה מערכת מסרים שלאט לאט יוצרת אמון ובונה הכרות ורצון לבוא אליך, חובה וממש קריטי ללמוד לעשות זאת נכון, יש טעויות שיוצרות מצב הפוך – גורם לאנשים להתרחק…

  • מרים פרקל- יועצת משכנתאות

    נדל"ן והשקעות
    חברה
    22/10/2021 ב9:12 am

    תודה על ההמלצות,

    האם תוכלי לשלוח לי מייל או לינק לנס קפה (אני לא מוצאת אותם)

  • רחלי גולדשטוף

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    23/10/2021 ב8:41 pm

    הרשימה של ציפי רוט יוצרת יותר אמינות (לדעתי) מנס קפה

    מכירה יועצת משכנתאות שמצליחה מאוד עם שת”פ הפניות עם עו”ד, מתווכים,

    מקומות שקהל היעד שלך נמצא שם כבר וגם נותן יותר אמון

    תחשבי על הכיוון הזה

  • EMELY SAAR

    אומנות ועיצוב
    חברה
    24/10/2021 ב2:47 am

    תנסי לפרסם גם בציצו במייל

    [email protected]

    הצלחות

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן