כאחת שמלווה בעלות עסקים החל מהקמת תשתית לרשימת תפוצה ועד כתיבת ניוזלטרים שבועיים, יש לי כמה טיפים בעניין:
א. שלחי בעזרת חברת דיוור מסודרת וחוקית. ממליצה על “שלח מסר” .
ב. הקפידי על שליחת תכנים בתדירות קבועה!
ג. התכנים צריכים להיות מעניינים ורלוונטים לקהל היעד- טיפים, תובנות, סיפורי לקוח מרתקים ועוד. תכנים מרתקים מגדילים את ההרשמות בזכות עצמם!
ד. בסוף כל ניוז הכניסי כפתור או משפט שמזמין את הצופה להעביר את המייל לחברה/למישהו אחר שזה יכול לעניין אותו…משהו כמו: נהנית? מכיר מישהו שיכול ליהנות גם כן? העבר לו את המייל- הוא יודה לך!….(לא התעמקתי בניסוח אבל זה הכיוון)
ה. בני משפך שיווקי מסודר: משפך שיווקי מקיף כולל מודעה שמפנה לדף נחיתה, דף נחיתה המציע “מתנה” חינמית תמורת הרשמה (מתנה= סדרת מסרים/סרטון /מדריך/ קבצים להורדה/ שאלון אבחון וכדומה) ויש המשך למשפך אך לא כאן המקום לפרט…:)
ו. את המודעה או הקישור של דף הנחיתה הפיצי בכל הזדמנות ובכל מקום: בחתימה של המייל שלך, בירידים וכנסים דיגיטליים, בפרסום תמורת תשלום, בשת”פים, מאמרים שתפרסמי במקומות נכונים, וובינרים ועוד.
ז. אם תרצי סיוע בבניית משפך שיווקי (מיקוד קהל יעד , מקומות להפצה, אסטרטגיה שיווקית וכו’) ובכתיבת התוכן לדף נחיתה ממיר ומושך- פני אלי בהודעה פרטית 🙂 אשמח לעזור.
ח. תודה! בזכותך יש לי פוסט מסודר לשבוע הבא 😉