רשימת תפוצה – רעיונות להגדיל אותה במינימום מחיר

קדם Forums עצמאיות ראשי שיווק ופרסום רשימת תפוצה – רעיונות להגדיל אותה במינימום מחיר

  • רשימת תפוצה – רעיונות להגדיל אותה במינימום מחיר

    פורסם ע"י ru, יהודאי  אדריכלות ועיצוב פנים on 02/11/2022 ב10:30 am

    יש לי שאלה בנוגע לרשימת תפוצה
    היא ממש בהקמה ויש לי בערך 50 לידים
    כדאי להמשיך ככה ולאט לאט להעלות את הנרשמות
    כי חבל לבנץיים על ההשקעה של המיילים הרשונים שאני משקיעה ויש רק 50
    נרשמות
    צריכה רעיונות להגדיל במינימום מחיר

    רות יהודאי אומנית ומעצבת קירות

    חני מרנשטיין הגיבה לפני 1 שנה, 6 חודשים 10 חברות · 13 תגובות
  • 13 תגובות
  • פרלה פרקל תכנון וגב חזק למשפצים

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    03/11/2022 ב8:51 am

    קודם כל את יכולה לבנות את זה באוטומציה- שכל מי שנכנסת מתחילה מהתחלה ומקבלת הכל- עם פסקי זמן בין לבין, כך הן לא מפספסות תכנים

    שנית, איסוף לידים הוא באמת השקעה, אפשר דרך פרסום, שיתופי פעולה עם עוד בעלות רשימה, ירידים ועוד דרכים שונות, שורה תחתונה- זה לא בא לבד, תמיד צריך להשקיע להביא עוד ועוד ועוד

  • יפי שורץ.

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    03/11/2022 ב4:33 pm

    ממליצה על משפך שיווקי

    את יכולה להציע מתנה חינמית שמקבלת כל מי שנרשמת לרשימה

    • אסנת קטרי

      בריאות תזונה והתעמלות
      חברה
      03/11/2022 ב4:36 pm

      גמאני ממליצה על משפך שיווקי

      זה תמיד עוזר ומגדיל את כמות הלידים:)

      בהצלחות!

  • ru, יהודאי

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    03/11/2022 ב4:46 pm

    חייב מתנה?

    המוצר שלי ממש פיזי

    אם אין מתנה ?

    נסתי ליצור ויצא לי מדריך נחמד איך לצבוע לבד

    זה יכול להיות?

    • מלכי שטרן

      צילום ומולטימדיה
      חברה
      03/11/2022 ב11:00 pm

      אני הייתי ממש שמחה לקל מדריך כזה…

      מתארת לעצמי שזה ילך…

  • תמי שלזינגר

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    04/11/2022 ב8:52 am

    כאחת שמלווה בעלות עסקים החל מהקמת תשתית לרשימת תפוצה ועד כתיבת ניוזלטרים שבועיים, יש לי כמה טיפים בעניין:

    א. שלחי בעזרת חברת דיוור מסודרת וחוקית. ממליצה על “שלח מסר” .

    ב. הקפידי על שליחת תכנים בתדירות קבועה!

    ג. התכנים צריכים להיות מעניינים ורלוונטים לקהל היעד- טיפים, תובנות, סיפורי לקוח מרתקים ועוד. תכנים מרתקים מגדילים את ההרשמות בזכות עצמם!

    ד. בסוף כל ניוז הכניסי כפתור או משפט שמזמין את הצופה להעביר את המייל לחברה/למישהו אחר שזה יכול לעניין אותו…משהו כמו: נהנית? מכיר מישהו שיכול ליהנות גם כן? העבר לו את המייל- הוא יודה לך!….(לא התעמקתי בניסוח אבל זה הכיוון)

    ה. בני משפך שיווקי מסודר: משפך שיווקי מקיף כולל מודעה שמפנה לדף נחיתה, דף נחיתה המציע “מתנה” חינמית תמורת הרשמה (מתנה= סדרת מסרים/סרטון /מדריך/ קבצים להורדה/ שאלון אבחון וכדומה) ויש המשך למשפך אך לא כאן המקום לפרט…:)

    ו. את המודעה או הקישור של דף הנחיתה הפיצי בכל הזדמנות ובכל מקום: בחתימה של המייל שלך, בירידים וכנסים דיגיטליים, בפרסום תמורת תשלום, בשת”פים, מאמרים שתפרסמי במקומות נכונים, וובינרים ועוד.

    ז. אם תרצי סיוע בבניית משפך שיווקי (מיקוד קהל יעד , מקומות להפצה, אסטרטגיה שיווקית וכו’) ובכתיבת התוכן לדף נחיתה ממיר ומושך- פני אלי בהודעה פרטית 🙂 אשמח לעזור.

    ח. תודה! בזכותך יש לי פוסט מסודר לשבוע הבא 😉

    • פנינה ריימונד

      אדריכלות ועיצוב פנים
      חברה
      06/11/2022 ב3:11 am

      וואו טיפים מושלמים! באת לי בזמן 🙂

      ממש תודה!!!!!!!!!

    • מיכל קוגן אלבום פרימיום

      אומנות ועיצוב
      חברה
      06/11/2022 ב10:50 am

      תודה על המידע המסודר והברור,

      השאלה שלי:

      כתבת:

      א. שלחי בעזרת חברת דיוור מסודרת וחוקית. ממליצה על “שלח מסר

      – האם יש לך ניסיון איתם גם מול חברות דיוור אחרות?

      – תוכלי לומר מה היתרונות שלהם?

      תודה מראש!

      מיכל קוגן | אלבום פרימיום

    • פנינה ריימונד

      אדריכלות ועיצוב פנים
      חברה
      06/11/2022 ב11:58 am

      “שלח מסר” הוא חינמי?

      התחלתי לעבוד אתו פתאום אני רואה שזה עד 5 מיילים…?

  • אסתי / פרסום לוטוס

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    04/11/2022 ב12:15 pm

    בארטרים.

    תפני לרשימות תפוצה מתחילות ותציעי פרסום תמורת פרסום,

    שווה 😉

    • תמי שלזינגר

      מיתוג שיווק ופרסום
      חברה
      05/11/2022 ב8:11 pm

      ברטרים- לפעמים שווה, לפעמים גורם ההיפך- לעזיבת הקבוצה.

      צריך לעשות את זה מאוד בזהירות- כי אנשים לא אוהבים ששולחים להם פרסומות בדלת האחורית..

      לדוג’- לא לעיתים קרובות!

      ורק עם מישהו שפונה לאותו קהל יעד בדיוק!

      וכמובן מלווה בערך משמעותי שמדבר אליהם…

      ועוד.

  • ru, יהודאי

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    06/11/2022 ב3:55 pm

    תודה לכולן על הטיפים שלכן

    אם יש עוד מישהי עם רשימת תפוצה בהקמה בנושא עיצוב בתים יופי וכו’ אשמח לעשות איתה ברטר

    ולגבי חברה חינמית לא ניראה לי שקיים יש חודש חינם או בסמוב עד 100 איש חינם

  • חני מרנשטיין

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    07/11/2022 ב9:41 am
    מנהלת קהילה בקדם

    רות, ממליצה לך להכניס דיון בקהילת האדריכליות ומעצבות פנים

    מאמינה שתמצאי שם לפחות משהי אחת לשת”פ פורה (גם בעבודה, מעבר לרש”ת…)

    ואם כבר חברות דיוור,

    ממליצה על סמוב אני עובדת איתם ואוהבת את הממשק שלהם.

    (יתכן והם מעט יותר יקרים בשוק, אבל העבודה מולם נוחה ושירות הלקוחות מהיר וזמין)

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן