היי הודיה,
שם העסק כשם הפרטי-הוא <b style=”background-color: var(–bb-content-background-color); font-family: inherit; font-size: inherit; color: var(–bb-body-text-color);”>אמין ואנושי ונותן ביטוי עצמי בשוק התעסוקה הצפוף. (בד”כ לקוחות נרתעים מלפנות למעצבים אנונימיים)
נכון שהשם שלך נפוץ יחסית (אם את לא נשואה אז בהמשך יש עוד תקווה😝),
ישנם הרבה יתרונות- אמינות כמו שהזכרתי, אנושיות, זכירות- אנשים זוכרים ו’שולפים’ את השם, יצירת מותג אישי ועוד
לעומת חסרונות שיכולים גם להיות- פרטיות, שם אישי נתפס לעיתים כעסק זעיר, וסיכון מוניטין.
עכשיו את צריכה לחשוב עם עצמך.
אני פה בשמחה אם יש לך עוד שאלות😊
אביטל הלוי