חוות דעת ללוגו
חוות דעת ללוגו
שלום
אני מעצבת לוגו להשכרת אטרקציות, מתנפחים, מכונת סוכר, משקפי מציאות מדומה…
מתלבטת על הלוגו הזה
מה דעתכן?
מצד אחד לא מחפשת משהוא מורכב ורעיון גאוני
מיועד לקהל שרוצה לקפוץ ולהשתחרר
אמור להיות יותר קיצי וקליל
מושך מספיק?
הפונט עדכני מספיק?
אשמח לעוד הערות
תודה
Log in to reply.