כמעט ייבשתי אתכן מאז השיתופים האחרונים – קבלו את החדשים:
-
כמעט ייבשתי אתכן מאז השיתופים האחרונים – קבלו את החדשים:
מתלבטת האם לפרק כל מודעה לגורמים כמו שפירקנו את העסק בתהליך עצמו כדי שתבינה מה עומד מאחורי כל מודעה,
אבל אני חושבת שלטובתכן – לא אלאה…
ב”ה שכבר יש מה להראות
היה ארוך!!! מעמיק!! מאתגר ובסוף הן יצאו.
אבל בכ”ז, טיפונת רקע:
הראשונה, לקוחה ששלחה לי מודעה על תוכנית שהיא מפיקה ומשום מה המודעה לא מספיק מכרה. היא ביקשה ריענון – מצורפים כאן הראשון שכבר היה לה (טל ומטריה) והשני שעשיתי לה (יש מצב) אחרי שיחת אסטרטגיה מעמיקה ממש, הגענו להבנה שחייבים לערוך שינוי כבר בשם של התוכנית…
קבלו את ‘יש מצב’
השניה,
לקוחה שמפעילה תוכנית קליקרים (העונה של המפיקות, מה לעשות..) ערכנו סקר כי זה ממש היה חלש והבנו הכל… אחרי הרבה עבודה פשוט יצרנו גימיק חדש ובנינו את כל התוכנה של הקליקרים אחרת – כך שהיא הפכה לתוכנית להיט! שונה ועסיסית!!. שיימנו אותה בשפה ‘מדליקה’ והפקנו לה מודעה מקליקה!!
קבלו את ‘דאבל קליק’
השלישית, אוי כמה ארוכה היתה הדרך, בסוף יצא הבשורה לציבור- שיטת חינוך מדהימה שמלשבת המון ידע, תוכן, ונסיון עשיר עם הצלחות מטורפות. יצרנו לה שם מדויק וקריאייטיבי והנגשנו אותה לקהל בשפה יצירתית וחדשנית
קבלו את ‘טלסקאפ’
Log in to reply.