מיתוג רעיונות וסיעור מוחות

קדם Forums גרפיקה מיתוג רעיונות וסיעור מוחות

  • מיתוג רעיונות וסיעור מוחות

    פורסם ע"י תמר סטפנסקי  מיתוג שיווק ופרסום on 05/07/2022 ב8:12 pm

    בתהליך בניית הלוגו, צריכים לשים דגש גם על קהל היעד אליו אנו מעבירים את המסר.

    יש פעמים שהקהל יעד רחב ומאד לא ממוקד אבל מקל על האפיון כמו גברים – נשים, ילדים – מבוגרים.

    לרוב יש צורך במיקוד פרטני יותר.

    כעת אני עוסקת במיתוג שקהלי היעד שלו זהים ברוב המאפיינים מלבד עיסוק שונה מעט באותו תחום.

    כדי לסבר את אזניכן- כמו: מאפיינת אתרים – בונת אתרים. שתי תחומים אחד יותר עיצובי השני יותר ריאלי.

    איך מביאים לידי ביטוי בלוגו 2 קהלי יעד זהים אבל שונים?

    האם אפשרי לדייק עד כדי כך?

    מה אומרות?

  • 3 תגובות
  • נעה שיר

    כללי
    חברה
    05/07/2022 ב9:13 pm

    חייבים משהו אותו דבר בול???

    אפשר שיהיו תאומים אבל לא זהים 😆.

    אם כן יכולה לעשות אותו סגנון הכי דומה שיש באחד להדגיש את האלמנט השובב ובשני את הרצציני,

    אבל בצורה שישימו לב שה אותו מוצר\ מקום וכד’

  • תמר סטפנסקי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    05/07/2022 ב9:49 pm

    זה לוגו אחד עם אותם מסרים לשתי קהלי יעד שונים.

    לא יכול להיות תאומים מדובר בבן יחיד… (אבל אולי תאומים סייאמיים, זה רעיון!)

  • מירי גרינוולד עיצוב שבונה עסקים

    גרפיקה
    חברה
    07/07/2022 ב9:36 am

    בלוגו אחד לא צריך להביא לידי ביטוי את קהל היעד (ולדבריך זה אותו קהל יעד)

    אלה את ערכי המותג והאסטרטגיה של העסק

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן