שיתוף עיצוב פרסומת שעורר בי נוסטלגיה- בשילוב סיוע מלאכותי ‘מבינה’
-
שיתוף עיצוב פרסומת שעורר בי נוסטלגיה- בשילוב סיוע מלאכותי ‘מבינה’
הספר מיועד לילדים, אבל הספרים המקוריים נועדו לילדים מגיל בערך 7 -20 ועד בכלל.
ספרים מלאים מלאים תוכן וידע היסטורי, מרתק גם מבוגרים.
חשבתי בניתוח הבריף שקהל היעד פה הוא גם-
ילדים שוחרי ידע ובוגרים (יש צורך בשכל משופשף להבנת התפניות המדהימות בסיפור)
מבוגרים כמוני:) (שיקנו עבור הילדים) החלק הנוסטלגי בנפש לא יניח להם שלא לקנות את הספר.
אלו ספרים רבי מכר גם כיום. אבל עבור המבוגרים, הם חתיכת היסטוריה
כיוון שהם היו בין הספרים הבודדים בשוק בתקופה בה לא היתה כמעט ספרות חרדית.
(לשם הדוגמא, ספרי מאיר להמן וספרי כה עשו חכמינו הם המקבילים)
אז איך הכל התחיל?
חיפוש בלקסיקה אחר תמונה שתזכיר לי ולו במעט את המסתורין שבמרתפי הטירה.
נ.ב.
לא יודעת איך מוסיפים כאן תמונות אז אשלח בכמה הודעות נפרדות, עמכן הסליחה.
Log in to reply.