משרת תומך טכני בפתח תקוה – החברה לאוטומציה
-
משרת תומך טכני בפתח תקוה – החברה לאוטומציה
לצוות המומחים של אגף הדיגיטל והחדשנות בחברה אנו מגייסים תומכ/ת פתרונות מתקדמים.
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית ראשוני למוצרי האגף (אתרי אינטרנט, אפליקציות, פייקאל, מערכת זימון תורים, מערכת חוגים החדשה), לכלל לקוחות האגף.
עבודה דינמית אל מול כלל הרשויות ובתפקידים מגוונים, לרבות מנכ”לים, דוברים, מנהל אתרים ומנהלי דיגיטל.הכניסה לתפקיד מלווה בהכשרה ייחודית שתעניק ידע מקיף ומיומנויות בתפעול וטיפול בתקלות בעולם ה-Web.
התפקיד כולל: מתן מענה ללקוחות, טיפול בתקלות טיר 1, תמיכה טכנית ברמה גבוהה בתחומי אתרי אינטרנט ואפליקציות, הזנת תכנים עבור רשויות ועוד
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 09:00 – 18:00
בסניף פתח תקווהדרישות:
יכולת עבודה טובה בצוות ועבודה מול לקוחות.
יכולת לימוד עצמית.
יוזמה ואחריות אישית.
יכולת לניהול רב של משימות.
היכרות טובה עם מערכת CRM החדשה.
היכרות טובה עם אופיס 365, לרבות Planner
היכרות עם מערכות SharePoint ו-WordPress – יתרון.
היכרות עם HTML ו-CSS – יתרון משמעותיהמשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קורות חיים ניתן להעביר אלי: [email protected]
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.