חיפוש עבודה ארוך במיוחד…

קדם Forums הייטק עבודה חיפוש עבודה ארוך במיוחד…

  • חיפוש עבודה ארוך במיוחד…

    פורסם ע"י ליבה פ.  חברה on 24/01/2021 ב3:57 pm

    היי, הפוסט שלי קצת חריג אבל אני ממש אשמח לעזרה, אני מחפשת עבודה כבר קרוב לשנה ופשוט לא מוצאת– וזה לא שאני מגיעה לראיונות ולא מתקבלת, אפילו זימונים לראיון לא מתקשרים אליי. ואני מדברת גם על מקומות שמחפשים חסרי נסיון מלכתחילה , וכן למשרות של בדיקות תוכנה למתחילות, שגם מהם אף פעם לא קיבלתי זימון לראיון. ערכתי את הקו”ח שלי עם אשת מקצוע ממש טובה ואעכ”פ אף אחד לא חוזר אליי. רציתי לשמוע אתכם אם זה נשמע לכם הגיוני? אשמח לשמוע ממכם טיפים ועצה… תודה מראש!!

    ליבה פ. הגיבה לפני 3 שנים, 3 חודשים 8 חברות · 8 תגובות
  • 8 תגובות
  • nechami9044

    חברה
    חברה
    24/01/2021 ב4:02 pm

    וואיי נשמהה את מה שנקרא בחברהה טובהה… אני חלק ממה שאת מתארתת ואני מכירה עוד רבות וטובות במקום שלך ושליי וזה הרבה אודות לתקופת הקורונה שלא היטיבה עם שוק העבודה… אבל בעזרת ה’ את תיראיי שיבוא הישועהה היא תבוא ובעיתוי ובצורהה הכי נכונה בשבילך ובשביל כולנוו!!!! הרבה הצלחה!!

  • by4190

    חברה
    חברה
    24/01/2021 ב4:10 pm

    גם אני ככה, המצב לא קל אבל אני רק יכולה להגיד ל שהתחילה שנה לועזית חדשה וכבר רואים יותר משרות. ד’ יהיה בעזרך ובעזרת כולנו שבאותו המצב להשתדלות תגידי פרשת המן..

  • אלישבע לשם

    הייטק
    חברה
    24/01/2021 ב5:00 pm

    ערב טוב כמו שכולן אמרו, באמת יש הרבה ככה. וגם אני?. רק רוצה לציין שבד”כ עובדים מתקבלים בעקבות קשרים וגם אני, לו הייתי מעסיק, הייתי מעדיפה לדבר עם מישהו שמכיר את המועמד. לכן, כדאי לפרסם את העובדה שאתן מחפשות עבודה אצל אנשים ונשים בתחום, כך שכשיצטרכו אצלם בחברה עובדים, הם יזכרו אתכם. ומעל הכל, רק תפילות. בהצלחה לנו

  • אילה בלוי

    חברה
    חברה
    24/01/2021 ב5:02 pm

    הי, איך שאני מבינה אין לך נסיון.. אני צודקת? אולי כדאי שתצרי פרויקט עצמי בשפה נחשבת, תעלי אותו לענן(גיטהב וכו) ותצרפי לינק בקורות חיים? זה יכול לשדרג לך.. עוד דבר – יש כל מיני פרויקטים של התנדבות לקהילה(אני אישית לא מכירה אבל כך הבנתי מפוסטים אחרים..) שאולי כדאי לך להשתתף בהם ויכולים להחשב כנסיון. תנסי למצוא מה יחודי בך יותר מכולם ותשווקי את עצמך. כל טלפון ממגייסת תדברי בביטחון, אל תפחדי , ואם היא לא חוזרת אליך תתקשרי אחרי כמה ימים לשאול מה קורה.. ושתדעי שהקורונה השפיעה לא לטובה על חיפושי העבודה ובפרט לחסרות נסיון.. אבל בע”זה נקווה שאנחנו כבר בסיום ושיתחיל יותר לזרום מעכשיו.. הרבה הצלחה לך ולכל המחפשות!!!

  • יהודית א

    הייטק
    חברה
    24/01/2021 ב6:50 pm

    אני מחזקת פה את דבריה של אלישבע שמאוד חשוב ליצור לעצמך קשרים, תמצאי מישהי שתכניס את הקו”ח שלך אצלה בחברה, תדברי עם אנשים, אל תסתירי את זה שאת מחפשת עבודה. הרבה משרות מאויישות ע”י מועמדים שהגיעו מאנשים מבפנים. וגם כדאי מאוד להבליט את הקו”ח שלך, שיהיה שם משהו שיקפיץ אותך על פני מועמדים אחרים, כי המגייסים מקבלים עשרות (לפחות) קו”ח על כל משרה… אל יאוש, זה תהליך שהוא קשה מאוד גם לבעלות נסיון, אבל בעזרת השם שתעברו אותו מהר ועם משרה טובה!!

  • דורין דוד

    חברה
    חברה
    25/01/2021 ב7:11 am

    רק דבר אחד יש לי להגיד לך את בטוח מוצלחת וטובה ומקצועית. אבל יש רק אחד למעלה שמחליט מתי כל אחת תכנס למקום שלה להתפלל ולבקש מהקב”ה כל יום ויום , ולפרט בדיוק שיהיה מקום טוב , עם מיקום טוב , עם חברה טובה ומתאימה , עם שכר גבוה והכי חשוב שיהיה לך הכי טוב מכל הבחינות . להשליך הכל על הקב”ה . ולהאמין שאת עושה רק השתדלות והוא מפעיל את הכל. הוא זה שיחליט שמכל הקורות חיים דווקא את שלך יבחרו ,שדווקא אליך התקשרו , שדווקא ממך יתרשמו , שמכולם דווקא אותך יבחרו ולפעמים רואים גם איך זה נגד כל הסיכויים הטבעיים . זה רק הוא מכוון אז תשקיעי בתפילות . מאחלת לך ולכולן את כל הטוב שבעולם . בהצלחה רבה רבה .

  • goHigh Tech

    חברה
    חברה
    26/01/2021 ב10:44 am

    אתן כאלו מקסימות. מצטרפת לכל האמור לעיל. אם מעניין אותך עזרה בתשלום, תוכלי לראות פה: https://taliashwartz.ravpage.co.il/GoHigh ואם אין לך אפשרות אז מציעה לך כרגע: א. להציע תשלום לחברות שיעזרו לך. זה עוזר מה לעשות. ב. להרים טלפונים לגיוס. לא יודעת אם יעודד אותך אבל תדעי שיש עוד המון במצב שלך. זה לא מעיד עלייך שאת פחות טובה כמו שבשידוכים גם בנות מהממות מתקשות, יש דברים שמנוהלים מלמעלה. אם תרצי נתפלל עלייך 🙂 בהצלחה ענקית!

  • ליבה פ.

    חברה
    חברה
    26/01/2021 ב12:36 pm

    תודה על כל התשובות, ממש מרגש לראות איך כל התשובות מלאות בעצות על אמונה ובתפילה לצד ההשתדלות המעשית!! הרבה ס”ד לכל אחת ואחת!! וכמובן אם יש לכם עוד מה לומר בנושא, בטוחה שכולם ישמחו לשמוע…

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן