NetCore מה זה ולמה אני צריכה לדעת על זה

קדם Forums הייטק Programming Languages NetCore מה זה ולמה אני צריכה לדעת על זה

  • NetCore מה זה ולמה אני צריכה לדעת על זה

    פורסם ע"י אסתר קאופמן  הייטק on 12/12/2020 ב8:41 pm

    היי בנות, הפוסט הזה הולך לעסוק בדוטנט core.
    מי שמכירה, מצוין, נשמח לראות אותך כאן. מי שלא, אני משתפת איתכן קצת רקע בנושא, ולמה ממש אבל ממש כדאי לכן להתקדם לשם. דוטנט זה פריימוורק של מייקרוסופט, לא שפה, המאפשר שליטה בניהול זיכרון, בהתקני קלט פלט, בקימפול תוכנה ואפשר להשתמש בו בכמה שפות (C#,F#,VB). ביחד עם הIDE שזה הVisual Studio זהו פתרון מלא לבניית תוכנת Desktop, אתר WEB ועוד. ישנה או הייתה מגבלה אחת מרכזית שמנעה מחברות ומפתחים ברחבי העולם לבחור בו:
    כל העבודה צריכה להיות עם מוצרי ווינדוס.
    כלי הפיתוח הוא Visual Studio שרץ על ווינדוס, הרצת תוכנות מותאמת רק לווינדוס והרצת אפליקציות WEB מתבצעת על גבי שרתי IIS שעובדים רק על שרתי ווינדוס. וכידוע, בשביל להשתמש במוצרי ווינדוס ומייקרוסופט, צריך לרכוש רשיונות והכול עולה כסף. בנוסף, מיקרוסופט בשנים האחרונות נותנת הרבה מאד שירותי ענן שעובדים על שרתי LINUX לכן הם יצאו  במהלך מהפכני והוציאו את .NET Core ‎.NET Core  – פלטפורמה חינמית עבור פיתוח והרצת תוכנה מבית “מיקרוסופט”.
    היא שייכת לעולם הדוטנט וההבדלים העיקריים שהפכו אותה לרלוונטית הרבה יותר מאשר .Net Framework הם: שהיא מבוססת קוד פתוח וcross-platform מה שמאפשר הרצת קוד שפותח עבור NET. על גבי כל מערכת הפעלה כמו Linux ,MacOS, מכשירים ניידים, לא רק על Windows. הרבה מאוד מפתחים וחברות בעולם שעובדים עם מערכת ההפעלה Linux למשל, שהיא חינמית, יוכלו כיום לבחור כן לעבוד עם .Net Core (וC# כמובן, לעומת JAVA ועוד) למרות שעד היום הטכנולוגיות העיקריות של החברה לא כללו שימוש בדוטנט בכלל.
    ישנם מספר יתרונות נוספים שנוספו, כמו מנגנון Dependency Injection כחלק אינטגרלי, שיפור הביצועים ברמות שהוקפצו לרמות גבוהות בהרבה, צמצום הספריות הנדרשות למינימום, הפיכת הקוד לקוד פתוח שניתן לשיפור ולתרומה ע”י אנשים מהקהילה.
    נוסף גם השימוש ב Docker, וניתן לעטוף את התוצר ב container של דוקר, וכך ניתן להריץ אותה בקלות בכל מקום, ללא צורך בהתקנה של דברים נלווים.
    נקודה אחרונה, כידוע בכל framework או שפה יש את הissues שבאים כחלק מהחבילה ולכן כחלק מההתעסקות ב.דוטנט Core נוכל לדבר פה גם על מתודולוגיות וdesign patterns  שמפתחים המציאו כדי לשפר ולייעל את דוטנט קור כמה שיותר. אז מחכה לשיתופים שלכם בנושא הזה ו…תרגישו חופשי לתייג אותי לשאלות ישירות, אהיה זמינה לכם כאן חופשי

    צביה הגיבה לפני 8 חודשים 7 חברות · 10 תגובות
  • 10 תגובות

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן