ניבולי פה בעבודה

קדם Forums הייטק עבודה ניבולי פה בעבודה

  • ניבולי פה בעבודה

    פורסם ע"י תהילה ב  חברה on 30/01/2020 ב7:59 pm

    שלום, אני עובדת בחברה מעורבת ולעיתים קרובות יוצא לי לשמוע ניבולי פה מצד העובדים. בצוות שלי משתדלים לשמור על שפה נקייה, אבל מידי פעם נפלט. אשמח לשמוע עצה בנושא, איך להגביר את המודעות וכו’. אחרי הכל – לא נעים לשמוע אבל גם לא למחות

    goHigh Tech הגיבה לפני 3 שנים, 10 חודשים 4 חברות · 6 תגובות
  • 6 תגובות
  • goHigh Tech

    חברה
    חברה
    02/02/2020 ב12:55 pm

    היי תהילה יקרה, לעובדים צריכה להיות ההרגשה שלא מדברים כך לידך. אם אין להם מספיק טאקט כרגע את צריכה לגרום להם להבין את זה. בהבעת פנים או בצורה מופגנת אחרת. אפשר גם פעם אחת פשוט לעצור את השיחה ולומר אני מתנצלת אני לא רוצה לשמוע דיבורים כאלו ולעזוב את האיזור. פעם, פעמיים של תגובה בולטת מצידך תגרום להם להבין ובעיקר לכבד אותך יותר. אם קשה לך להגיד בפירוש את יכולה גם להראות שזה ממש לא לרוחך. בהצלחה! בסוף יעריכו אותך על זה!

  • חני פולק

    הייטק
    חברה
    25/02/2020 ב6:41 am

    מה עושים אם עובדת שיושבת לצידך במשך 3 ימים בשבוע מנהלת שיחות טלפון שלא מתאימות לי לשמוע? אני לא יכולה לצאת כל הזמן (אני יוצאת לפעמים כשזה מוגזם) כי אני צריכה גם לעבוד… מצד שני היא טיפוס בעייתי שאפילו המנהלים כאן נמנעים מלהעיר לה על כל דבר, ואני ממש ממש לא רוצה להתחיל איתה או לעשות בעיות, ופתרון של לעבור מקום גם לא רלוונטי. אני מביאה אטמי אוזניים אבל אולי יש לכם רעיונות אחרים?

  • יעל כהן

    הייטק
    חברה
    11/06/2020 ב10:52 am

    אני מביאה לעבודה אוזניות ושומעת מנגינות רקע מרגיעות.(אם שירים אני לא מתרכזת) כך לא מפריע לי לעבוד וגם מנתק אותי מהסביבה. האינטרנט בעבודה היה חסום לשמיעת מוזיקה אז שלחתי לי כל פעם כמה מנגינות למייל… תנסי זה ממש עוזר. בהצלחה!

  • חני פולק

    הייטק
    חברה
    14/06/2020 ב4:00 am

    תודה יעלי!!! היתה מי ששלחה לי בפרטי ואמרה לי להתפלל. כשהייתי בחלת בזמן הקורונה, התפללתי הרבה לה שלא אצטרך לחזור להיות ליד אותה גברת, וחשבתי איך אוכל לבקש לעבור לחדר אחר. ואלוקים שמע את תפילתי ובגלל השינויים והקיצוצים פיטרו אותה……..

  • goHigh Tech

    חברה
    חברה
    14/06/2020 ב6:11 am

    וואי וואי חני איזה כח של תפילה .. לא כדאי להתעסק איתך הא? 🙂

  • חני פולק

    הייטק
    חברה
    14/06/2020 ב6:23 am

    באמת כוחה של תפילה! ואגב, כשהיא עזבה פתאום שמתי לב שכולם לא סבלו אותה. גם לאנשים שלא שומרים תורה ומצוות לא נעים עם אנשים שמנבלים את הפה ולא מדברים יפה. גם הם לא אוהבים שמדברים על אנשים (לשון הרע ורכילות…)

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן