טעינה עצלה של מספר קומפוננטות בmodule אחד

קדם Forums הייטק Web Development טעינה עצלה של מספר קומפוננטות בmodule אחד

  • טעינה עצלה של מספר קומפוננטות בmodule אחד

    פורסם ע"י מירי הרשוביץ  חברה on 29/09/2020 ב1:50 pm

    אני מנסה לעשות טעינה עצלה של קומפוננטות באנגולר ואני רואה שצריך ליצור דף ניווט (app-routing) ראשי ולכל קומפוננטה שאני רוצה לעשות לה טעינה עצלה, אני צריכה להוסיף לה module שמכיל דף routing משלה, יש דרך להמנע מזה? כלומר לעשות טעינה עצלה של כמה קומפוננטות מאותו module? ושלא אצטרך ליצור עוד הרבה Modules? או אם הניסוח שלי לא היה נכון, איך אפשר לעשות טעינה עצלה של כמה קומפוננטות מאותו module?

    מירי הרשוביץ הגיבה לפני 3 שנים, 7 חודשים 2 חברות · 4 תגובות
  • 4 תגובות
  • yiscaboim

    חברה
    חברה
    29/09/2020 ב4:13 pm

    יש אפשרות לטעון מודול שלם בצורה עצלה אבל מהשאלה נשמע שלא לזה את מתכוונת , נכון? יש אפשרות לטעון דינמית שאז את יכולה תוך כדי ריצה לטעון את המודול ולהחליט מי הקומפוננטה (מתוך המודול) שאת טוענת. נדמה לי שיש גם טעינה דינמית של קומפוננטות בודדות אני לא בטוחה מאיזה גרסה זה קיים . מצורף פוסט על טעינה דינמית של קומפוננטות בודדות באנגולר 9:
    https://angular.io/guide/dynamic-component-loader אם עדיין לא ברור אולי תפרטי את הגרסה שאת עובדת בה ולמה את צריכה שכל כך הרבה קומפוננטות יטענו בצורה עצלה. ( בד”כ מספיק שהמודול מוגדר כך וברגע שהמשתמש נכנס לאזור מסוים נטענות כל הקומפוננטות הרלוונטיות לאזור)

  • מירי הרשוביץ

    חברה
    חברה
    29/09/2020 ב6:31 pm

    תודה על העזרה, אני עובדת באנגולר 6, וצריכה את הנושא של טעינה עצלה כי בניתי אתר ולוקח לו מאד הרבה זמן לעלות בפעם הראשונה, הבנתי שטעינה עצלה זה הפתרון כדי שלא יטען את כל הקומפוננטות מיד בפעם הראשונה שנכנס לאתר, הסתכלתי במדריך בangular.io ושם ראיתי שכל קומפוננטה שרוצים שתטען בצורה עצלה צריך להוסיף לה מודול ואני לא יודעת איך לעשות את זה אצלי שיש לי הרבה קומפוננטות, הבנתי שאפשר לעשות טעינה עצלה על קבוצת קומפוננטות, לפי מה אני מחליטה, ובכלל איך אני אדע מה הדרך הנכונה לעשות את זה?

  • yiscaboim

    חברה
    חברה
    29/09/2020 ב7:06 pm

    יש לך כאן דוגמא https://www.techiediaries.com/angular-routing-lazy-loading-loadchildren/ את מחלקת את המערכת שלך למודולים קטנים – בד”כ לפי האוביקט router הראשי (הניווט הראשי) לחיצה על הניווט לא רק מפנה למקום הנכון היא גם טוענת את המודול המבוקש. לדוגמא דף הבית יהיה לו מודול בשם home.module והוא יכיל את כל הקומפוננטות הרלוונטיות לדף הבית וכן הלאה.. בapp.module את שמה רק את הקומפוננטות הכלליות שנמצאות בכל האתר ( ניווט , פוטר וכו..) וכך המודולים נטענים למשמש על פי דרישה . כמובן את צריכה לראות מה מתאים למערכת שלך. אם יש צורך – בתוך המודולים השונים את יכולה לשים אוביקט routes שינהל את הניווט הפנימי של המודול ( בד”כ ניווט משני )

  • מירי הרשוביץ

    חברה
    חברה
    29/09/2020 ב7:23 pm

    נראה לי הבנתי, ממשששש תודה אנסה את זה מחר…

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן