מציאת עבודה
מציאת עבודה
שלום לכולן, אני סיימתי השנה לימודי הוראת אנגלית ותוכנית ח”ץ. יש לי קורות חיים, אני קצת מסתבכת עם כל העניין של החיפוש עבודה, אשמח אם תוכלו לעזור לי באיך מחפשים, איפה? וכו’ זה ממש יעזור לי.
אפילו אם יש מישהי שיכולה להפנות אותי למנהלות זה יעזור לי מלא. אני שואפת לעבוד בתיכונים ולהעביר בגרויות.
בהמשך אני יוכל להעלות קו”ח שלי אם תרצו.
תודה רבה!!!!
Log in to reply.