אישה
קדם ‹ Forums ‹ כתיבה ספרותית ‹ אישה
אישה
פורסם ע"י רחל פ כללי on 25/06/2026 ב10:07 amאמרו:
את ביקורתית
את עצבנית, את רגישה
את לא די תכליתית
את טרחנית ומתישה
אמרו לי:
את קצת צינית
קטנונית, וחצופה
את לא מספיק אופטימית
ותמיד את עייפה
אמרתי:
לא צריך להאריך
תגידו: את אישה.
בינה פרעס הגיבה לפני 17 שעות, 6 דקות 8 חברות · 10 תגובות- 10 תגובות
חברה תורמת
מה עם הדרת נשים?😉
נכון שדמעתינו מצויה
בתדירות
אבל הרגש נחוצה
לאם המלכות
פעילה בקהילה
אפשר הארה קטנה?
הפריע לי הרגש נחוצה…
הייתי משנה את הרגש למילה עם משמעות דומה שהיא אכן נקבה,
או מוותרת על נחוצה ומוצאת חרוז אחר שהוא בזכר.
(בכל זאת אנחנו בקהילת כתיבה🙂)
- סטטוס תעסוקתי:
יוזמת שיח
אמיתי בטירוףףףףףףףף.
היה כיף לקרוא.
Log in to reply.