החלק האחרון🧩
החלק האחרון🧩
אבד לי החלק האחרון
מישהו ראה?
ואולי הוא שמע
אותי
שצועקת מיליון פעמים
שזה לא שלם עכשיו.
חלק של מה?
תצרף כלשהו
שאמור להרכיב דמות חסרה.
אני
שהייתי ואולי שעודנה.
אחת שחיה
אבל לא באמת קיימת.
למה אני מחפשת?
סוג של משחק לשעות הפנאי.
אוהבת לקחת
משימות
בלתי אפשריות.
מנסה לאחות שברים
שלי
אולי רק חלק.
השאר לקחתי מאחרים.
לכן התמונה לא אחידה?
צבעונית מדי.
רק המבט כהה.
מוזר.
יש שם שמש מעל
אז למה אין אור בעיניים.
שלי?
לא זוכרת אותן שחורות.
וממתי בכלל אני מחייכת.
מישהו ראה את החלק האחרון?
זה חלק
ממני.
או.. שלא?
לא משנה.
זה מורכב.
עבדתי הרבה להשלים את הפאזל הזה.
רק עוד אחד.
ואז אני שוב חוזרת.
כמעט.
מישהו ראה?
חסר לי רק חלק אחד
איפה שאמור להיות לב.
יש שם במקום
סתם חור חסר משמעות.
מישהו שומע? היי!
אבד לי החלק האחרון.
לי?…
שואלת את
עצמי.
התשובה קשה מכדי להיאמר
וההיא בתמונה
בכל זאת קצת דומה לי.
רק ש
החור הזה כואב מדי.
אולי זה בעצם הכי שלם ככה.
או שבעצם
הכי חסר.
הכי
אני.
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.