חסמי כתיבה
קדם ‹ Forums ‹ כתיבה ספרותית ‹ חסמי כתיבה
חסמי כתיבה
פורסם ע"י שני ש אדריכלות ועיצוב פנים on 28/06/2026 ב7:21 amמישהי יודעת איך משחררים חסמי כתיבה?
שירי 🙂 הגיבה לפני 8 שעות, 9 דקות 4 חברות · 3 תגובות- 3 תגובות
- סטטוס תעסוקתי:
ותיקה
לא משחררים:)
נותנים לגל לעבור…
זה קורה לכל כותב ממוצע,
לפעמים בגלל שאין מילים,
לפעמים מרוב שיש מדי הרבה…
לי לפעמים עוזר פשוט להציף את כל המחשבות שלי על דף.
כל משפט שעולה לי בראש, פשוט לכתוב אותו.
בלי לחשוב אם הוא יפה, אם הוא מתאים למבנה, אם הוא מנוסח היטב.
תמיד אפשר לשנות אחרי זה.
פשוט לכתוב – ולראות איך לאט לאט נרקמת כתיבה, שגם אם היא לא הכי מושלמת בעולם,
היא סוג של השתקפות עצמית בלי מסיכות, ולפעמים מהווה פתיח לעוד הרבה כתיבות יפות שבאות אחר כך…
אפשר לנסות גם לקרוא כתיבות אחרות ולקבל השראה,
להדליק שירים ולעצום עיניים, או ללכת למקום כלשהו שמעורר השראה. (ים, מזרקה, אגם, מקום יפה בטבע או כל דבר אחר)
ואם זה לא עוזר – פשוט לחכות.
בד”כ זה עובר…
בהצלחה.
מנהלת קהילה
תכתבי שטויות, אבל תכתבי.
תני ליד שלך חמש דקות לכתוב בלי להרים את העט מהדף. זה מושך את זרם התודעה, ואיפשהו נפרץ שם משהו.
את יכולה לכתוב משהו כמו: אוף, בא לי לכתוב אבל איין לי מה סתם מעצבן שהמח שלי סתום וכו’.
הרעון הוא לכתוב בלי לחשוב. וכמובן לא לחזור אחרוה ולמחוק.
פעילה בקהילה
בנוסף לכל מה שכתבו,
שמעתי מדבורי רנד רעיון נוסף-
מעיין היצירתיות משותף לכל תחומי האמנות, ואפשר לגשת אליו מכל כיוון שתבחרי.
אם יש לך חיבה לצבע, צלילים או כל אמנות אחרת- נסי לשחרר את החסם דרכם.
מניסיון- הרווח כפול.
Log in to reply.