רותי, לא נעים בכלל..
מבינה את המקום הזה שבו את רוצה להשאר נחמדה ואדיבה . אבל- עם כל זה את לא מתנדבת. ממש לא!!
בשביל זה יש את מה שנקרא ‘הסכם עבודה’ שם את כותבת הכל!! כל מה שחשוב לך שיקרה ולא יקרה. כמובן שאת מבקשת להחזיר מייל שמאשר את קריאת ההסכם, ובעז”ה הדברים עוברים ללקוח בצורה ברורה ונעימה. וכמובן מחייבת
זה לפעמים הבאות, אבל מה עכשיו??
אז גם אני ‘נפלתי’… לפני יותר משלושה חודשים עם לקוח שלא שילם עדיין, (אחרי שקבענו מראש את תנאי התשלום !) אחרי כמה מיילים וטלפונים עדינים – קיבלתי מהם מייל מעורר רחמים על פשיטת רגל וכדומה, הדבר הבא שעשיתי זה לכתוב להם חזרה בצורה מאוד תקיפה וברורה שמאחר והם לא קיימו את מה שצריך לקיים ועברו כבר יותר משלושה חודשים מעת הצילומים אני לא מתחייבת להדפיס להם את האלבום במחיר שנקבע מראש, וכרגע הם צריכים לשלם עליו מהתחלה, לא כמוצר בתוך החבילה. וזה הבהיל אותם.. וואי איך שזה הקפיץ אותם.
אז אין מה לעשות, סוף מעשה במחשבה תחילה, אבל גם זה לא עוזר לפעמים וצריך קצת להקשיח…
מאחלת שהכל יגיע על מקומו בשלום ותקבלי את שמגיע לך הכי בצדק שיש..