צילום מקצועי
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 20 דקות
מחפשת צלמת? הרחיבי את הפירוט!
צילומי חוץ ופנים, סמאש קייק, ניו בורן, חלאקה, אירועים, מצגות, מוצרים,... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
מחפשת צלמת? הרחיבי את הפירוט!
צילומי חוץ ופנים, סמאש קייק, ניו בורן, חלאקה, אירועים, מצגות, מוצרים, השראות, שיתוף והתיעצות בכל מה שקשור לצלמות!
שרשור היכרות צלמות סטילס.
צלמות מקצועיות:
מה ההבדל בין efs 18-135 לבין efs18-200
קדם ‹ Forums ‹ צילום ומולטימדיה ‹ מה ההבדל בין efs 18-135 לבין efs18-200
-
מה ההבדל בין efs 18-135 לבין efs18-200
פורסם ע"י רות גרפיקה on 22/06/2021 ב12:17 amאני בדרך לקנות מצלמה
אני מכירה את עדשת efs 18-135 (קנון)
מה ההבדל בינה לבין efs18-200
בדקתי במפרט ובefs18-200 כתוב שאין מנוע פוקוס מה זה אומר?
אשמח לכל מידעתודה
תפארת שיש הגיבה לפני 3 שנים, 6 חודשים 6 חברות · 9 תגובות -
9 תגובות
-
000חברה חדשה
לא הייתי ממליצה על העדשות האלה כ”כ.
כי הם עדשות קיט והם פחות איכותיות.
עדיף לך עם פחות זום אבל הם יהיו עם חדות טובה יותר. ואיכותיות יותר.
בהצלחה
-
000חברה חדשה
https://photoschool.co.il/everything-you-need-to-know-about-lenses/
מדריך מקיף על עדשות.
את יכולה לשאול בתגובות והם עונים בשמחה.
-
-
020חברה חדשה
אני גם בדרך לקנות 50mm
אבל הבנתי שצריך גם זום למקרים שה50 לא מתאימה
מה את ממליצה אם לא זום?
-
000חברה חדשה
במצלמת קרופ (משערת שזה מה שיש לך…), עדשה 17-50, צמצם 2.8, תאפשר גמישות גדולה ואיכות גבוהה. השאלה אם זה מספיק זום בשבילך… 24-70 אני לא יודעת עליה כלום אבל אולי תבררי עליה.
מניסיון – השאילו לי לתקופה את ה18-135 ואני ממש לא מרוצה ממנה!
אומנם עדשות עם זום יותר קטן מצריכות יותר לזוז… להתרחק ולהתקרב…. אבל זה משתלם!
-
0100חברה חדשה
יש לי את ה17-50. לדעתי לא שווה לקנות אותה בתור מצלמת זום היות והטווח שלה קטן. אי אפשר להשתמש ב17 כי זה מעוות כך שהטווח בערך 30-50.
עדיף במצב כזה כבר להשתמש בעדשת 50 שהצמצם שלה סגור יותר
-
-
-
000חברה חדשה
ממליצה לך ללא ספק ללכת על עדשת קנון 85MM קבועה עם צמצם 1.8
היא עדשה מעולה! וגם לא יקרה כלל…
לגבי הזום זה הדבר האחרון שתשימי לב- כי בשביל תמונות חלומיות שווה לזוז קצת קדימה ואחורה…
תוכלי לראות את התמונות באתר שלי- כולן צולמו עם עדשה זו!
https://www.tiferetshish.com/copy-of-%D7%A7%D7%A1%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A2%D7%99%D7%91%D7%95%D7%93
-
020חברה חדשה
לי יש עדש 17-55 של קנון
מטורפתתתת אבל יקרה יחסית (היום עולה 2700)
יש לה חלופות דומות של סיגמה וטמרון בחצי מחיר
כתבת שאת גם מצלמת וידאו, כך שלדעתי תשקלי אופציה של עדשת זום
כי קשה מאוד לצלם וידאו עם עדשות קבועות.
את צריכה לצאת לשטח עם כמה עדשות ולהחליף כל הזמן
-
12100חברה חדשה
היי רות,
דבר ראשון- אם את מתחילה והולכת ללמוד עכשיו קורס ולהתחיל להתנסות כן הייתי ממליצה לך ללכת על העדשות האלה.
למרות שעדשות אלו הם עדשות קיט אבל הם בדיוק מיועדות למתחילות!
הם יחסית זולות ויש שם טווח רחב מאוד עם זום וכו שלא תצטרכי להחליף.
אם את כבר עובדת בתחום וכנראה גם יודעת מה אומרת כל עדשה, (אמורה לדעת.. בכל אופן) אז תבדקי את הנתונים שלך ולפי זה תלכי לקנות עדשה.
אם מצלמת רק סטילס ורק חוץ אז כמו שתפארת כתבה לך את יכולה ללכת על ה85 מ”מ שהיא איכותית וטובה, אממה תצטרכי לרוץ אחורה קדימה שזו התעמלות לא רעה.
אם את מצלמת גם סטודיו- לא הייתי ממליצה לך ללכת עליה, הייתי ממליצה לך ללכת על ה24- 70 שלא תצטרכי לדפוק את הקירות…
אם את מצלמת גם וידיאו- זה כבר תלוי מה איפה ומי.
בקיצור- לכל דבר התפקיד שלו.
קודם כל תדעי מה את רוצה לעשות ואז תוכלי לבחור איזו עדשה.
מה שהכי מומלץ זה להשקיע בכמה עדשות טובות ואיכותיות- השאלה היא בתקציב..
בקיצור- מקווה שלא סיבכתי אותך יותר.
תוכלי לשאול אותי באישי ואענה לך בשמחה!
בהצלחה.
-
000חברה חדשה
כמובן שאני דיברתי על עדשה לצילומי חוץ
לסטודיו זה עדשה בפני עצמה
ולא ממליצה להשתמש בעדשה אחת להכל אלא אם כן אין ברירה
אך יש עדשות שמתאימות לחוץ ויש עדשות שמתאימות לסטודיו
וכדאי שיהיה לך כמה בתיק (:
-
Log in to reply.