תיאום ציפיות ביני ולבין הלקוח

קדם Forums צילום ומולטימדיה תיאום ציפיות ביני ולבין הלקוח

  • רבקי גרינוולד

    כללי
    חברה
    28/04/2025 ב11:26 am
    820
    732
    0
    מנהלת קהילה

    את מתכוונת לכך שהלקוחה לא תהיה מופתעת מכל מיני כללים שלך?

    תכתבי אותם על דף לוגו שלך בצורה ברורה ונעימה, ותשלחי ללקוחה במייל מייד אחרי שאתן מסכמות ביניכן טלפונית.

    סוג של: “לקוחה יקרה, ברוכה הבאה ותודה שהזמנת XYZ,

    להלן כמה כללים שיעזרו לך ליהנות מהשירות:

    א. אנא העבירי מקדמה בסך 10% מהתשלום, המקדמה לא תוחזר בכל מקרה ונועדה להשאיר אותי מרוצה במקרה שתתחרטי ברגע האחרון.

    ב. אנא הגיעי לאתר הצילומים בשעה שנקבעה, איחור של מעל 20 דקות יחוייב בתוספת 100 ש”ח ויתוסף לחשבון הסופי.

    ג. וכו’ וכו’….

    בגדול תיאום ציפיות יכול להיעשות כבר במהלך המכירה אבל תמיד חשוב שיהיה משהו כתוב ללקוחה ביד

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן