בנות זה הזמן שלכן!!
הזדמנות מדהימה לקהל יעד ממוקד בטיימינג מעולה של תחילת החורף – עונת המכירות לתכניות בבתי הספר.
כמה טיפים למודעת שיווק שתוביל לסגירות (ולא רק לתגובות של “וואו איזו מודעה יפה…” ):
1. אסטרטגיה גבירותיי! – גרפיקה למודעה היא שלב ביצוע אחרון אחרי תכנון ומטרות=אסטרטגיה.
2. בידול – השוק מלא תכניות והפעלות, אבל כמו התכנית שלך אין עוד אחת.
ואם את לא מאמינה בזה, אל תתפלאי שגם הרכזת לא תחשוב כך…אז שלב ראשון: תאמיני שהמוצר שלך מצוין. ואם הוא לא כזה בואי מהר לשדרג אותו!
מצאי בידול ותצעקי אותו במודעה, אם את לא מוצאת פני לאיש מקצוע שיעשה את העבודה. אם אין בידול וייחודיות חבל על הכסף ועל הזמן שלך.
3. קופי חזק וכמה שפחות מלל במודעה:
משפט מדויק שצועק את הבידול שלך.
פסקת הסבר קצרה עם פירוט שכתוב בצורה מוכרת – לא נתונים יבשים…
הדגשים שכדאי לדעת (לאיזו שכבת גיל מיועד, קבוצות קטנות/גדולות וכו’…)
4. אנרגיות – בכל מכירה ובמיוחד במכירה של תכניות, הפעלות וכדו’ הפרסום צריך לשדר אנרגיות.
הרכזות רוצות להרגיש אנרגיות באולם! אנרגיות במודעה תתן להן לחוש את האנרגיות של התכנית שלך… ולגרום להן להבין שהן צריכות בדיוק את התכנית הזאת.
5. ועוד טיפ קטן אבל חשובבב (הוא נושא להרחבה בפני עצמו אבל בכמה מילים למי שתבין את הרעיון) – אל תמכרי את התוכנית שלך לרכזות בשפה שלך, תמכרי להן את מה שהן רוצות לשמוע!
תשאלי את עצמך: מה הרכזת מחפשת? מה הבעיה שלה כעת? באיזו סיטואציה אני פוגשת אותה? ואיפה הפתרון הגדול שמציעה דווקא התכנית שלי לבעיה שלה כרגע….
יש עוד הרבה מה להרחיב בנושא,
כתבתי כאן את מה שחשוב,
שיהיה בהצלחה לכולן!! קדימה להעלות פרסומים ולסגור יומנים מלאי עשייה בע”ה 😀