היי נועה,
לא יודעת אם את המשווקת או בעלת המופע 🙂
בכל אופן אגיב בהבנה שאת המשווקת:
כשמדובר במשווקת חיצונית מקובל לקחת אחוזים.
במידה ואת נכנסת לעבודה קבועה מול מפיקה/חברת הפקה מסוימת, ישנה גם מדיניות של שכר בסיס+בונוסים.
תבדקי מה יותר כדאי לך
שימי לב שאחוזים נשמע קורץ יותר אך לא תמיד רווחי יותר (לדג’ תלוי בביקוש וברמת המוצר שאת משווקת…..)
בדקי מה האופציה המשתלמת עבורך ובמקביל אל תשכחי לבדוק איך זה משתלם גם לצד השני.
ועכשיו נקודה שחשובה גם לצד השני – בעלות מופעים/תוכניות וסרטים
משתלם ברב המקרים זה לא משווקת במחיר הכי זול לשעה
עובדת מרוצה שמקבלת שכר גבוה תשקיע יותר ותניע מכירות רבות יותר למופע…ונקבל בסופו של יום שורת רווח גדולה משמעותית.
זה נקרא win-win
וזו השאיפה להגיע אליה
משווקת מרוצה עם כל האנרגיות והרצון להשקיע במכירות
ומנג, גרף מכירות עולה ותדמית טובה למוצר
אל תשכחי שמשווקת מקצועית שנשמעת טוב מרימה את התדמית של המופע, מה שסולל את הדרך להקפצת המכירות של המופע הבא או מוצר התוכן הבא שלך…
בהצלחה לכולן,
ואל תשכחו ששיווק הוא שם המשחק.
לא משנה אם את מוכרת מופע, תוכנית, שירות משחק שלך, או חביתה לילד בארוחת ערב במקום לחם עם שוקולד.
לחשוב מה עובר בראש של מי שעומד מולי
למה שירצה לקנות את המוצר
מה חסר לו עכשיו שאני פותרת
ומה המילים הנכונות לומר כדי שיתיישב לו על הלב ויעשה את הפעולה שאני רוצה.
יום מלא אנרגיות לכולן!
רבקה.