שיר מהלב שלי

קדם Forums אולפן וסאונד שיר מהלב שלי

  • בטי זיאת מנהלת קהילת סאונד ונגינה בקדם

    אולפן סאונד ונגינה
    מובילה
    02/06/2026 ב8:31 am
    מנהלת קהילה

    תקשיבי

    קודם כל המילים כל כך יפות וחכמות

    השירה שלך כל כך עדינה ומלטפת

    הלחן מאד עכשווי, מאד מרגש

    יש בך כל כך הרבה רגש, כל כך הרבה עומק!

    תצליחי, לכי עם זה

    יש לך הרבה מה לתת, הרבה מעבר לשיר…

  • גיטי 🧡

    אולפן סאונד ונגינה
    חברה
    02/06/2026 ב11:48 am
    פעילה בקהילה

    יוהו פריידי איזה מטורף!

    זה השיר שלי, השיר שאני באמת כמעט הכי אוהבת.. שיר מטורף והביצוע שלך – יותר יפה מהמקור:)

    תשתפי בעוד הצלחות…

    • פריידי

      אולפן סאונד ונגינה
      חברה
      02/06/2026 ב1:02 pm
      סטטוס תעסוקתי:
      פעילה בקהילה

      וואו תודה על המילים החמות 💗💗

      נותן כוח להמשיך….

  • פסי וולינר

    אולפן סאונד ונגינה
    חברה
    02/06/2026 ב3:34 pm
    פעילה בקהילה

    וואי ממש אהבתי את הקולות השניים והמקהלות..

    • רויטל

      אדריכלות ועיצוב פנים
      חברה
      02/06/2026 ב7:31 pm
      פעילה בקהילה

      ואוו פריידי!
      כיף ששיתפת אותנו! ושתפי בעוד..
      שיר נדיר! וכיף לשמוע אותו בגירסה של מישהי איכותית ששרה אותו..

      יש לך קול מלטף ורגוע! ואוו עליך!
      תצליחי!!! ❤

  • הודיה ס

    אולפן סאונד ונגינה
    חברה
    02/06/2026 ב10:01 pm
    חברה תורמת

    וואו כ”כ יפה!!!!

    יש לך קול כ”כ נעים ושירה מלטפת…

    ממש אהבתי

  • מירי

    אולפן סאונד ונגינה
    חברה
    02/06/2026 ב10:11 pm
    סטטוס תעסוקתי:
    פעילה בקהילה

    את מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן