כיצד לפרסם סדנה של מטפלת רגשית ,לא מוכרת

קדם Forums טיפול ואימון כיצד לפרסם סדנה של מטפלת רגשית ,לא מוכרת

  • כיצד לפרסם סדנה של מטפלת רגשית ,לא מוכרת

    פורסם ע"י אסנת פוקס  טיפול on 03/01/2022 ב5:28 pm

    אני מטפלת רגשית ומנחת קבוצות בבית שמש, בתחילת הדרך.

    בניתי סדנה בת 6 מפגשים, בתחילה העברתי אותה בשכונה שלי, בחינם-

    רציתי לקבל ביטחון. ב”ה הסדנה עברה בהצלחה והנשים מאד נהנו.

    החלטתי לשווק את הסדנה במחיר הכרות של 180 ש”ח באזור אחר,

    פרסמתי פעם אחת 1/4 עמוד ,מודעה יפה ,אך לצערי לא קיבלתי אפילו טלפון אחד…..

    התחלתי לחשוב שיתכן שנשים לא רוצות להגיע 6 מפגשים לסדנה של משהי לא מוכרת,

    מה אתן ממליצות לי? אשמח לשמוע.

    שרי ויסוצקי הגיבה לפני 2 שנים, 3 חודשים 9 חברות · 9 תגובות
  • 9 תגובות
  • רבקה טייך טייך

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    03/01/2022 ב7:39 pm

    סתם אסנת אני גם גרה בבית שמש ואף פעם לא זכור לי שראיתי את המודעה שלך …

    לדעתי מפעם 1 ודאי שאף אחד לא זוכר …

    אני אישית לא הייתי מגיעה למישהי שאני לא מכירה בגלל שהיא פירסמה בעיתון

  • רחלי מלובנצ’יק

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    03/01/2022 ב8:55 pm

    שלום רב,

    שמי רחלי מלובנצ’יק, מדריכת כלות ונשים בנושא זוגיות.

    מעבירה שיעורים וסדנאות.

    גם אני התחלתי בהעברת סידרת שיעורים בחינם, ואח”כ ביקשתי מכל משתתפת שתמליץ למס’ חברות שהנושא יכול לעניין אותן. מי ששולחת לי נשים שנרשמות לסידרה מקבלת הטבה כמו: פגישה פרטית במחיר מוזל, או כל הטבה אחרת שיש לך להציע.

    במקביל אם מישהי מתעניינת בשיעורים אני מציעה לה לארגן קבוצה תמורת השתתפות בחצי מחיר וכדומה, ואז בעז”ה אחרי מס’ סדנאות טובות הפירסום עובד בעיקר מפה לאוזן.

    מודעת פירסומת מקומית רק מיידעת את הנשים שהנה שוב נפתחת הסדנה שהן כבר שמעו עליה, והן רוצות להירשם.

    והכל כמובן בתפילה לסייעתא דשמיא. בהצלחה!

  • דינה יודלביץ

    הייטק
    חברה
    03/01/2022 ב8:59 pm

    נראה לי הדרך הנכונה זה למצוא משהי שתנהל עבורך את הרישום-“תארגן קבוצה” בדרך כלל התשלום הוא השתתפות בסדא בחינם אבל פה בגלל שהעבודה היא קשה והסדנא זולה אולי כדאי לשלם לה על כך ,

    השאלה אם עדיין כל הספור יצא משתלם..

    בהצלחה רבה!

  • פריידי לינדר

    טיפול
    חברה
    04/01/2022 ב9:23 am

    אני הייתי מציעה לך קודם לשבת לעשות עם עצמך את עבודת השיווק.

    זאת אומרת,

    לאיזה קהל יעד את פונה?

    מה יגרום לנשים הספציפיות האלה לצאת מהבית?

    מה ידבר אליהם במודעה הזאת?

    ואני חושבת גם שאז לא הייתי הולכת על 1/4 עמוד.

    אלא מפרסמת עמוד שלם,

    דואגת כמו שמישהי הציעה נגיד ל2 נשים, כל אחת דואגת לעוד 2, וזה מתגלגל….

    ואז מכניסה מודעת פרסום שהסדנה מתחילה בתאריך ——- ונותרו מקומות בודדים.

    המון, המון הצלחה!!!!

    קשה לקפוץ למים… אבל ממליצה לך.

  • חנה ביין

    טיפול
    מובילה
    05/01/2022 ב9:19 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    לחדד מהן התועלות

  • מלכי אופנר אימהות מעניקה

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    11/01/2022 ב9:52 pm

    לדעתי הצורה של מודעה בעיתון חד פעמי- פחות עובד…

    כדאי לנסות דרכי שיווק נוספות…

  • ציפי צייזל

    טיפול
    חברה
    12/01/2022 ב10:41 am

    אסנת יקרה,

    לא עברתי על השירשור של התגובות,

    אך מה שאני הייתי מציעה לך,

    זה לעשות ערב חשיפה ללא עלות או במחיר סמלי ממש,

    ולנסח מודעה מדויקת שתקלע בול לרגש הלקוח שלך.

    ושם לספר על הסדנה, וכמובן תצטרכי להביא גם ערך לערב הזה,

    שאנשים ירגישו שיש לך מה לתרום להן.

    הרבה הצלחות:)

    אשמח להתעדכן מה החלטת.

    ציפי

  • אסנת פוקס

    טיפול
    חברה
    12/01/2022 ב5:14 pm

    אני מודה לכולן על הרצון לעזור ועל כל העצות,

    מה שעשיתי עד עכשיו, הוא להתבונן במודעה שפירסמתי ולדייק אותה,

    כפי שציינתם, לקהל היעד שלי ולצרכים שלו.

    יש משהי שהציעה לי להעביר את הסדנה בבית שלה,

    וכעת, אני ממדפיסה פליירים כדי לתלות בשכונה שבה תיערך הסדנה,

    ובנוסף אני מנסה לפרסם זאת, גם דרך נשים שהיו בסדנה הקודמת וכו’

    אם יש משהי מבית שמש ,שיש לה רשימת תפוצה שהיא מוכנה לשלוח דרכה את המודעה שלי,

    מוזמנת לכתוב לי.

    תודה לכולן,

    אסנת

  • שרי ויסוצקי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/01/2022 ב9:29 pm

    שלום אוסנת

    אחד הדברים בשיווק

    ובמיוחד בעולם הטיפול

    הוא: בנית אמון

    לקוחה שמגיעה לטיפול, נחשפת וחושפת את החיים שלה.

    ללא אמון והכרות עם המטפל היא לא יבוא ממודעה בעיתון בד”כ

    אמון והכרות יכול להיווצר באמצעות מגוון דרכים, וביניהם:

    1. המלצה משהיא שמכירה את הלקוחה ורוצה בטובתה ( ולכן משהיא שהיתה אצלך ונהנתה תמיד יכולה להיות בסיס לשת”פ טוב שבמקרה שהיא ממליצה עלייך היא תקבל הטבה שווה [כניסה לכנס משתלם שאת עושה ] או אחוזים – לפי העניין)

    2. בנית אמון יכולה להיווצר ע”י קריאת התוכן שלך (בעיתונים דיגיטליים, רשימת תפוצה עם טיפ שבועי)
    כשהלקוחה תקרא ותבין שאת מבינה את הסבל שלה והקושי שאיתו והיא מתמודדת ונותנת לה פתרונותוהבנה נוצר אצלה אמון

    3.הרבה פעמים אפשר גם להשתתף בכנס ( דיגיטלי/ פיזי) מתאים שבו את נותנת הרצאה שווה בנושא שאת מתמחה בו וחושפת את קהל הלקוחות שלך במענה אמתי שיש לך שנוגע להם בכאב ונותן להם מענה
    ומכניסה לתת מודע של הלקוחות שאת אוטוריטה בתחום, מבינה בעניין, ונותנת להם להרגיש את החוויה שבאמת עזרת להם- וכך נוצרת בינכם אמון

    השתדלתי על קצה המזלג…

    הרבה הצלחה

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן