לגבי typ monkey באפטר
קדם ‹ Forums ‹ הפקות וידאו ‹ לגבי typ monkey באפטר
לגבי typ monkey באפטר
פורסם ע"י רחל נעמי אשכנזי צילום ומולטימדיה on 18/10/2022 ב2:29 amלגבי typ monkey באפטר
מישהי יודעת אם אפשר להשיג אותו פרוץ?
אשמח לתגובה.. תודה!
רחל נעמי אשכנזי הגיבה לפני 3 שנים, 8 חודשים 3 חברות · 5 תגובות- 5 תגובות
משתמש לא ידוע
חברהחברה23/10/2022 ב1:19 pmחברה רשומה
מה זה?
לא מכירה
נשמע מעניין!
יוזמת שיח
זו תוכנה שמתלבשת על אפטר
ועושה אנימציה בכיתוב עם המצלמה באופן אוטומטי
משהו מהמם!
חברה תורמת
קוראים לזה אנימיישן קומפיוזר?
אם כן לי יש אותו ובשמחה אני אעלה את זה
משתמש לא ידוע
חברהחברה24/10/2022 ב12:56 pmחברה רשומה
זה לא אנימיישן קומפוזר.
אשמח לראות דוגמאות של התוסף
(לא מצאתי ברשת)
יוזמת שיח
לא התכוונתי אליו
אבל אשמח לקבל אותו- מה הוא עושה?
Log in to reply.