קדם ‹ Forums ‹ הפקות וידאו ‹ עריכת מצגות עם AI
איך אפשר לעבוד בפרימייר ואפטר עם AI?
אני מייצרת בפריפיק בAI
ואז משלבת אם אפטר
יכולה לשלוח לך דוגמאות
Log in to reply.
✨ כדי לשפר את החוויה שלך באתר, אנחנו משתמשים בקבצי עוגיות (Cookies).
האישור שלך יעזור לנו להציג תוכן מותאם אישית, לשפר את השירותים שלנו ולעבוד בצורה חלקה יותר. אפשר תמיד לשנות את ההעדפות שלך בכל שלב.
There was a problem reporting this post.
אנא אשרי שאת רוצה לחסום חבר זה.
לא תוכלי עוד:
אנא המתיני מספר דקות לסיום תהליך זה.
חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר